۰ نفر

سفارش‌های چاپی با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت را به کجا ارائه دهیم؟

۲۳ دی ۱۳۹۷، ۹:۵۷
کد خبر: 328784
سفارش‌های چاپی با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت را به کجا ارائه دهیم؟

بسیاری از ما و به ویژه افرادی که سفارش‌های چاپی در حجم بالا دارند، برای ارائه این سفارش‌ها تا کنون با مشکلاتی چون طی کردن پروسه طولانی مراجعه به دفاتر خدمات فنی یا چاپخانه، الزام به ارائه طرح مورد نظر در سی‌دی یا حافظه‌های فلش، قیمت گران و غیر شفاف، متفاوت بودن نتیجه کار با آنچه سفارش داده شده است و بدقولی در زمان ارسال سفارش‌ها، مواجه شده‌ایم. مشکلاتی که نتیجه آن نارضایتی ما بوده است.

اما از زمانی که استارتاپ‌های فعال در حوزه چاپ، مانند چاپ دیجیتال چاپ آقا فعالیت خود را آغاز کرده‌اند، روند ثبت سفارش‌های چاپی و دریافت آن سریع و آسان‌تر شده است.

حقیقت این است که امروزه با کمک استارتا‌هایی مانند چاپ آقا، متقاضیان دریافت سفارش‌های چاپی نه تنها دیگر با مشکلاتی که به آنها اشاره کردیم مواجه نیستند؛ بلکه چاپ آقا تواسنته است رضایت 97 درصدی مشتریانش را به دلیل ارائه خدمات خوب و باکیفیت بدست آورد. چگونه؟ با ما همراه باشید تا رمز موفقیت چاپ آقا در زمینه ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت مشتریانش را بدانید.

چاپ آقا چگونه موفق به جلب رضایت 97 درصد از مشتریانش شد؟

چاپ آقا به عنوان یک استارتاپ دانش بنیان، رویکردی متفاوت صنعت چاپ دارد و با تسریع فرآیند چاپ و ارسال آن، ضمن رعایت کیفیت سفارش‌های چاپی با قیمت مناسب، اقدام به راه‌اندازی چاپخانه اختصاصی با ماشین‌آلات بروز و مناسب در حوزه چاپ‌های دیجیتال و افست کرده است و خلاء‌های ناشی از نبود یک سامانه آنلاین چاپ دیجیتال را به خوبی پر کرده است. در حال حاضر چاپ آقا از لحاظ پشتیبانی از سفارش‌های چاپی، ارائه قیمت‌های مناسب، تضمین کیفیت و سرعت ارسال سفارش‌های چاپی حرف اول را می‌زند.

در حال حاضر چاپ آقا تمام سفارش‌های چاپی مد نظر مشتریان را در تیراژهای مختلف با بالاترین سرعت و کیفیت و قیمت مناسب ارائه می‌دهد و انواع سفارش‌های چاپی از چاپ دیجیتال کاتالوگ، چاپ دیجیتال تراکت، چاپ دیجیتال برو شور، چاپ دیجیتال پاکت، چاپ دیجیتال کارت ویزیت، چاپ پوستر و ... سریع و باکیفیت‌تر از قبل شده است؛ ضمن اینکه شفاف‌سازی قیمت‌ها در وبسایت چاپ آقا تا حد زیادی موجب شده است معضل قیمت‌گذاری سلیقه‌ای از سوی برخی از فعالان صنعت چاپ که موضوع نارضایتی سفارش‌دهندگان شده بود تا حد زیادی کمرنگ شود.

این شرکت دانش‌بنیان دارای چاپخانه مجهزی با دستگاه‌های جدید است و کل فرایند سفارش (طراحی، چاپ دیجیتال، چاپ اُفسِت، قیمت و سرعت ارسال) برای جلوگیری از اتلاف وقت روی وبسایت چاپ آقا صورت می‌گیرد. در چاپ آقا شما می‌توانید سفارش‌های چاپی خود را به صورت آنلاین ارائه دهید و در صورتی که نیاز به مشاوره داشتید از کمک مشاوران حرفه‌ای این استارتاپ بهره ببرید یا حتی طراحی طرح خود را به ابزارهای آنلاین طراحی یا متخصصان این حرفه بسپارید.

با چاپ آقا شما سفارش‌های چاپی را با کیفیت بالا و مناسب‌ترین قیمت دریافت می‌کنید.

کار آفرینی چاپ آقا

چاپ آقا از مهمترین اعضای اکوسیستم استارتاپی کشور با بیش از 50 نیروی فعال است که توانسته است به دلیل ارائه سریع سفارش‌ها با کیفیت مطلوب، رضایت 97 درصدی مشتریان را در سراسر ایران جلب کند.

تنها شرکت آنلاین در حوزه چاپ دیجیتال و افست با جذب نیروهای متخصص و حرفه‌ای در حوزه چاپ دیجیتال، طراحی و گرافیک، نرم‌افزار و ... توانسته است برای جوانان کشور اشتغالزایی کند و در صدد توسعه خود در آینده نزدیک است.

چگونه به چاپ آقا سفارش دهیم؟

کافسیت به وبسایت Chapagha.com مراجعه کنید و نوع سفارش چاپی خود را از آیتم محصولات در صفحه اصلی وبسایت انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر قصد سفارش سربرگ را دارید با انتخاب این گزینه، صفحه‌ای به رویتان باز می‌شود که در آن انواع نمونه‌های سربرگ با قیمت و مدت زمان مورد نیاز برای آماده‌سازی سفارش معرفی شده‌اند. اگر هیچ یک از طرح‌های پیش‌فرض را نپذیرفتید، می‌توانید از کمک مشاوران طراحی چاپ آقا کمک بگیرید یا با کمک ابزارهای آنلاین طراحی، سربرگ خود را طراحی کنید.

با انتخاب هر یک از گزینه‌ها، صفحه جدیدی برایتان باز می‌شود که در ان اطلاعات کامل‌تری در مورد سربرگ به شما ارائه شده است. اطلاعاتی چون جنس کاغذ، گرماژ، تعداد و... که شما می‌توانید از بین گزینه‌های پیشنهادی، آنچه مد نظرتان است را انتخاب و پس از مشاهده قیمت، سفارش خود را ثبت کنید.

البته برای ثبت سفارش، باید در سامانه چاپ آقا ثبت نام کنید و اطلاعات خود را به عنوان یک کاربر و مشتری در سامانه ثبت کنید. پس از ثبت اطلاعات و ثبت‌نام،  شما به پروفایل خود در چاپ آقا دسترسی خواهید یافت و از طریق این پروفایل می‌توانید به لیست سفارش‌ها، تراکنش‌های مالی و ... خود دسترسی داشته باشید.

پس از ثبت نام و قطعی کردن طرح سفارش نیز باید هزینه را با کارت‌های شتاب بانکی پرداخت کنید. در مورد قیمت باید بگوییم که یکی از ویژگی‌های چاپ آقا، قیمت مناسب خدمات آن است. شما به عنوان مشتری می‌توانید قیمت سفارش خود را در لحظه ببینید و با سایرین مقایسه کنید.

 از لحاظ کیفیت کار هم هیچ نگرانی نداشته باشید؛ زیرا در چاپ آقا روی تمام مراحل آماده‌سازی سفارش نظارت و کنترل دقیقی صورت می‌گیرد. بررسی کیفیت فایل و رنگ‌ها، قبل، حین و پس از فرآیند چاپ، توسط نرم‌افزارهای تخصصی، کنترل کیفیت، خدمات قبل و پس از فروش و ارسال محصول از مهمترین ویژگی‌های این شرکت است. به این ترتیب کیفیت کار شما تضمین شده است.

این پروسه در مورد سایر سفارش‌های چاپی از کارت ویزیت و پاکت نامه گرفته تا زیر لیوانی و ... به همین شکل است و همانطور که متوجه شدید در چند دقیقه شما می‌توانید سفارش چاپی خود را سفارش و هزینه آن را با کارت شتاب بانکی پرداخت کنید.

اگر شما هم به دنبال راهی ساده و سریع برای ارائه سفارش‌های چاپی و دریافت آن با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید به Chapagha.com مراجعه کنید.