۰ نفر

بزرگترین گردهمایی سالانه متخصصان بازاریابی دیجیتال DMDAY2019 برگزار می شود

۲۲ دی ۱۳۹۷، ۱۵:۰۵
کد خبر: 328633
بزرگترین گردهمایی سالانه متخصصان بازاریابی دیجیتال DMDAY2019 برگزار می شود

تا برگزاری دومین دوره رویداد روز بازاریابی دیجیتال که در روزهای ۲۷ و ۲۸ دی‌ماه ۹۷ و با حضور متخصصان این حوزه در مرکز همایش‎های بین‌المللی رازی برگزار می‌شود، تنها یک هفته باقی مانده است و این رویداد با استقبال خوبی از سوی علاقمندان به این حوزه مواجه شده است.

photo_2019-01-12_14-50-03

رویداد روز بازاریابی دیجیتال با حضور یک‌هزار نفر از کارشناسان بازاریابی دیجیتال، کارشناسان تولید محتوا، مدیران کسب‎وکارها، فعالین حوزه اکوسیستم استارتاپی، دانشجویان و علاقه‎مندان به این حوزه برگزار خواهد شد.

حضور برترین مدیران عامل و بازاریابی و بازاریابی دیجیتال شرکت‎های بزرگ استارتاپی مانند، علی بابا، دیجی‌کالا، تپسی، اسنپ‎ باکس، ایوند و... به عنوان سخنران و ارائه ورکشاپ‎های تخصصی در زمینه جدیدترین موضوعات دیجیتال مارکتینگ و همچنین برگزاری نمایشگاه، این رویداد را به فضایی منحصر به فرد برای شبکه‎سازی و برقراری ارتباط با کارشناسان، فعالان و علاقه‎مندان این حوزه و همچنین فرصتی برای معرفی استارتاپ‎های نوپا و رونمایی از محصولات و دستاوردهای استارتاپ‎های بزرگ تبدیل کرده است.

همچنین برگزاری بیش از ۱۲ ساعت ورکشاپ تخصصی با موضوعات ریتارگتینگ، ایمیل مارکتینگ، کانتنت مارکتینگ، پرفورمنس مارکتینگ، SEO-SEM و استراتژی‎های طراحی کمیپن، ارائه ۱۰ سخنرانی توسط بنیان‎گذاران،  مدیران عامل و مدیران بازاریابی شرکت‎های موفق استارتاپی در زمینه‎های مختلف بازاریابی دیجیتال و ۳ پنل با محوریت تبلیغات اینترنتی، اینفلوئنسر مارکتینگ و ویدئو مارکتینگ از جمله برنامه‎های رویداد روز بازاریابی دیجیتال ۲۰۱۹ DMDAY2019)  (است.

ارائه یک پنل تخصصی و دو سخنرانی با حضور شرکت‎های علی بابا، یکتانت و دیجیکالا از برنامه‎های روز اول این رویداد است. روز دوم رویداد نیز از ساعت ۸ صبح آغاز می‎شود که شامل دو پنل با موضوعات اینفلوئنسر مارکتینگ و ویدئو مارکتینگ و همچنین ۸ سخنرانی توسط شرکت های مختلف است.

در  دومین دوره رویداد روز بازاریابی دیجیتال، یک نمایشگاه تخصصی نیز برگزار می‎شود که به استارتاپ‎های نوپا امکان می‌دهد تا به معرفی خود و خدماتشان بپردازند. همچنین شرکت‎های بزرگ می‎توانند با شرکت در این نمایشگاه تخصصی، از خدمات و محصولات جدیدشان رونمایی کنند.

لازم به ذکر است که اولین دوره این رویداد DMDAY2018، اردیبهشت ماه سال 97 در سالن همایش‎های دانشگاه الزهرا برگزار شد که با استقبال گسترده‎ی مخاطبان روبه‎رو شد و توانست بیش از ۸۰۰ نفر از فعالین حوزه بازاریابی دیجیتال را دور هم جمع کند. حضور برترین برندها و همچنین مدیران عامل و بازاریابی شرکت‎های مطرح استارتاپی و آژانس‎های تبلیغاتی در رویداد روز بازاریابی دیجیتال، این رویداد را از نظر کیفی در سطح بالایی قرار داد و توانست آن را به یکی از حرفه‎ای‎ترین رویدادهای بازاریابی دیجیتال ایران تبدیل کند.

اگر از مدیران و فعالان استارتاپی کشور یا شرکت‌های مطرح علاقه‌مند به حوزه بازاریابی دیجیتال هستید و می‌خواهید در فضایی علمی-تخصصی و در جمعی از بزرگان این حوزه حضور داشته باشید، این رویداد میزبان شماست.

شما می‌توانید برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت اختصاصی رویداد به آدرس DMDay.ir مراجعه کنید.