۰ نفر

ارسال چند پست همزمان در اینستاگرام

۲۱ دی ۱۳۹۷، ۱۶:۱۲
کد خبر: 328458
ارسال چند پست همزمان در اینستاگرام

به نظر می رسد که اینستاگرام قصد دارد قابلیت جدیدی را به نسخه آی او اس این شبکه اجتماعی اضافه کند تا کاربران بتوانند به صورت هم زمان در چند حساب کاربری خود یک پست را منتشر کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، شبکه‌های اجتماعی در چند سال اخیر، هر یک به منظور جلب رضایت کاربران خود و افزایش محبوبیت و استفاده توسط کاربران، گاهی قابلیت‌ها و امکانات جدیدی را اضافه و ارائه می‌کنند.

بر اساس گزارش وب سایت the verge، اینستاگرام بعنوان یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی، حالا این بار به نظر می‌رسد که تصمیم گرفته قابلیت جدیدی را به نسخه آی او اس (iOS) خود بیفزاید تا به کاربران آیفون این امکان را بدهد پست موردنظر خود را در چند حساب کاربری خود به صورت همزمان به اشتراک بگذارند.

تاکنون چنین قابلیتی برای کاربران اینستاگرام وجود نداشت و آنها باید به صورت جداگانه در حسابهای کاربری خود پست موردنظر خود را ارسال و منتشر کنند.

هنوز اطلاعات  و جزئیات دقیق‌تری از انتشار این قابلیت برای کاربران اندرویدی در دست نیست و اینستاگرام نیز به صورت رسمی افزودن چنین قابلیتی را تایید و اعلام نکرده است و تنها تصویر و اسکرین شاتی از این قابلیت و امکان جدید بر روی پلتفرم اینستاگرام توسط برخی از کاربران اینستاگرامی در فضای مجازی منتشر شده که حاکی از آن است که احتمالا این شبکه اجتماعی معروف درصدد افزودن این امکان در آینده‌ای نزدیک به نسخه آی او اس خود است.

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در میان کاربران فضای مجازی به شمار می‌رود که در این میان، نسل جوان و نوجوان از آن استقبال بیشتری نسبت به سایر رده‌های سنی کرده‌اند.

این شبکه اجتماعی  که یکی از بزرگترین زیرمجموعه‌های فیس بوک به شمار می رود، در ماه سپتامبر سال گذشته ۲۰۱۷ میلادی به رکوردی بی‌سابقه در میان شبکه‌های اجتماعی دست یافت و آن هم جای دادن بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه بود.