۰ نفر

ترون جایگاه نهم ارزهای دیجیتال را از BitcoinSV ربود

۱۹ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۲۹
کد خبر: 327862
ترون جایگاه نهم ارزهای دیجیتال را از BitcoinSV ربود

در هفته دوم سال ۲۰۱۹ شاهد قدرت‌نمایی ارز ترون (TRX) بودیم که توانست بر اساس ارزش کل بازار خود، به آرامی جایگاه نهم ارزهای دیجیتال را از بیت کوین اس.وی (BSV) گرفته و این ارز را به رتبه دهم جدول بفرستد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ارزهای دیجیتال، در زمان نگارش این مطلب، ارزش کل بازار ترون ۱,۷۳۰,۶۱۲,۳۱۲ دلار است، در حالی‌که این شاخص در مورد بیت کوین اس.وی برابر با ۱,۵۳۷,۱۶۴,۲۷۸ دلار بوده و این ارز با اختلاف ۱۹۳,۴۴۸,۰۳۴ دلاری نسبت به ترون، در ردیف دهم این جدول جای گرفته است.

ترون جایگاه نهم ارزهای دیجیتال را از BitcoinSV ربود/ دلایل رشد شدید قیمت ترون چیست؟

«جاستین سان» مدیرعامل اجرایی ترون این رخداد را پیش‌بینی کرده و ساعاتی قبل از آن، در پست توئیتری خود خطاب به «کریگ رایت» نوشت: ترون به‌زودی بیت کوین اس.وی را پشت سر خواهد گذاشت. متاسفم !

ترون جایگاه نهم ارزهای دیجیتال را از BitcoinSV ربود/ دلایل رشد شدید قیمت ترون چیست؟

چرا ترون به روند صعودی ادامه می‌دهد؟

در گزارش‌های قبلی عنوان شد که ارز ترون به‌دلیل عوامل متعدد فاندامنتال که همگی جنبه مثبتی داشته‌اند، موفقیت‌های چشمگیری را در بازار ارزهای دیجیتال به‌دست آورده است. ارز TRX روز مبادلاتی جاری را با قیمت ۰.۰۲۳۶ دلاری آغاز کرده و هم‌اکنون ارزشی معادل ۰.۰۲۵۹ دلار را به ثبت رسانده است که نشان‌دهنده افزایش ۸.۸۴ درصدی قیمت آن در ۲۴ ساعت اخیر است.

عوامل زیر به عنوان دلایل رشد ترون در روزهای اخیر، مطرح شده‌اند:

۱- رویداد NiTRON که در روزهای هفدهم و هجدهم ژانویه در سانفرانسیسکو برگزار خواهد شد. این اجلاس به میزبانی علاقه‌مندان و حامیان ارزهای دیجیتال و به‌منظور حذف موانع موجود در صنعت بلاک چین برپا خواهند شد. شرکت‌کنندگان در این رویداد می‌توانند ایده‌های خود را با میهمانان جلسه، از جمله جاستین سان و کوبی برایانت به اشتراک بگذارند.

۲- توکن منتشر شده توسط بیت‌ تورنت به‌نام BTT که در روز سوم ماه جاری راه‌اندازی شد و از آن به‌عنوان یکی از بخش‌های عمده و مهم پروژه اطلس یاد می‌شود که هدف آن تمرکززدایی هرچه بیشتر وب است. چندی پیش، بنیاد ترون در ازای مبلغ ۱۲۶ میلیون دلار، بیت‌تورنت را خریداری کرد که هدف از این حرکت، برگرداندن قدرت اینترنت به دست مردم عنوان شده بود. همچنین BTT یکی از اولین پروژه‌هایی خواهد بود که در پلتفرم بایننس لانچ‌پد ارائه خواهد شد که این پلتفرم، به‌منظور جذب سرمایه برای استارت‌آپ‌های ویژه بلاک چین راه‌اندازی شده است.

۳- پروژه ترون، در چندماه اخیر پیشرفت‌های زیادی را تجربه کرده است که یکی از نقاط شروع این روند، فعالیت بیش از ۵۰ برنامه غیرمتمرکز در شبکه آن است. برخی از این برنامه‌های غیرمتمرکز، از شبکه اتریوم به ترون منتقل شده‌اند که دلیل این مهاجرت، سرعت بالای شبکه ترون و کارمزد صفر آن در ازای برخی از قراردادهای هوشمند است.