۰ نفر

فال دقیق امروز؛ فال روزانه شخصی پنجشنبه ۶ بهمن / طالع بینی شخصی و جدید

۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۴۱
کد خبر: 697605
فال دقیق امروز؛ فال روزانه شخصی پنجشنبه ۶ بهمن / طالع بینی شخصی و جدید

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش! برای آگاهی از اتفاقات مهم پیش روی خود فال روزانه را بخوانید.

فال روز

به گزارش اقتصادآنلاین، می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در اینجا مشاهده کنید.

فال روزانه در روز 6 بهمن 1401 برای متولدین فروردین ماه

آنقدر در مورد آینده تان هیجان زده شده اید که نگرش صحیحی در مورد خودتان و مسائل اطرافتان ندارید. متاسفانه این افزایش ناگهانی و بی دلیل اعتماد به نفستان ممکن است امروز برایتان دردسرساز شود، باید مواظب باشید که دچار اعتماد به نفس کاذب نشوید. اگر دیگران نظرات شما را زیر سوال بردند گارد دفاعی به خودتان نگیرید و به حرف هایشان گوش کنید. وقتی در مقابل گفته های دیگران گوش هایتان را بگیرید، آنگاه باید نگران خودتان و آینده تان بشوید. ولی اگر با ذهنی باز با گفته های دیگران مواجه شوید لازم نیست از چیزی بترسید. برای خراب کردن عجله نکنید، علیرغم عصبانیت تان حرف را مزه مزه کنید و بعد به زبان بیاورید. از قفسی که برای خودتان ساخته اید، بیرون بیایید. زندگی را زندگی کنید. غمتان را به کاری تبدیل کنید که به درد خودتان و دیگران بخورد. گرهی که در کارتان پیش آمده با حضور شخصی باز می شود.

فال روزانه در روز 6 بهمن 1401 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز شاید این طور به نظرتان برسد که همکارانتان دارند از شما فاصله می گیرند، اما در اصل این فاصله به این دلیل است که ظاهر شما این پیام را منتقل می کند که دلتان نمی خواهد کسی مزاحمتان شود. شما خیلی جدی به انجام کارهایتان مشغول هستید و اصلا دوست ندارید کسی حواستان را پرت کند، لزومی هم ندارد که بخواهید ذهنتان را درگیر احساسات اطرافیانتان کنید. هر چیزی وقت خودش را دارد و شما بعدا هم می توانید در موقعیتی صحیح تر به احساسات آنها توجه کنید. از دوستی قدیمی یاد کنید و سراغش را بگیرید. رسیدن یک مدرک یا نامه بسیار خوشحالتان می کند. نذرتان را ادا کنید. خاطراتی را پشت سر می گذارید که گذشتن از آنها برای تان سخت است. اما بهتر است چشمتان به جلو و آینده باشد. خودتان را دست کم نگیرید. شما فرد بسیار خواستنی ای هستید.



فال روزانه در روز 6 بهمن 1401 برای متولدین خرداد ماه

سعی کنید واقعیت ها را ببینید و مثل همان شخصی که در واقع هستید رفتار کنید تا احساس آرامش بیشتری داشته باشید. بعضی روزها روز برنامه ریزی و بعضی دیگر روز اجرای آنها هستند. شاید امروز عملکرد چندان قابل توجهی نداشته باشید، ولی قدرت های تحلیلی و استدلالی شما در اوج خود قرار دارند. کمبودی که امروز در انرژی فیزیکی خود احساس می کنید با پرکاری مهارت های سازمانی کاربردیتان جبران خواهد شد. برای شرکت در یک امر خیر از شما دعوت می شود، سزاوار است از فرصت پیش آمده استفاده کنید و با همراهی تان دیگران را شاد کنید. با بروز یک اتفاق خوشایند، زندگی دوباره به روی تان لبخند می زند و طراوت و تازگی جایگزین روزمرگی می شود. نذری دارید که هنوز موفق به ادای آن نشده اید.

فال روزانه در روز 6 بهمن 1401 برای متولدین تیر ماه

امروز ممکن است اطرافیانتان با خودشان فکر کنند که یک چیزی باعث شده شما مثل همیشه خوشحال و سرحال نباشید و این موضوع باعث نگرانی آنها شود. در واقع موضوع این است که شما علاقه ای به سرو کله زدن با دیگران ندارید و دلیل آن هم این است که ذهنتان درگیر مسائل احساسی بسیار پیچیده ای است. خوشبختانه حرف زدن در مورد احساساتتان به بهتر شدن این وضعیت شما کمک قابل توجهی خواهد کرد، پس به نفعتان است که از دیگران فاصله نگیرید. حداقل کاری که می شود بکنید مشورت با کسی که دوستش دارید و اعتماد دارید. با کوشش و تلاش بیشتر می توانید به نیت تان برسید. شما دل صاف و مهربانی دارید و خواهان کمک به دیگران هستید. اما از همین نقطه بارها ضربه خورده اید، چون بعضی ها از مهربانی شما سوء استفاده کرده اند. از گذشته درس بگیرید، اما مهربان بمانید. اجازه ندهید شما را دست کم بگیرند.

فال روزانه در روز 6 بهمن 1401 برای متولدین مرداد ماه

احساس ناراحتی و افسردگی شما زیر ظاهر محکم و نفوذناپذیری که برای خود ساخته اید و احساسات خود را زیر آن مخفی کرده اید پنهان شده است. با این حال افرادی که شما را به خوبی بشناسند متوجه این موضوع خواهند شد. شاید خاطرات عدم کامیابی و موفقیت در رسیدن به رویاهای گذشته دوباره ذهنتان را درگیر کرده باشد. اما با کمی تلاش و فکر کردن، هر آنچه برایتان اتفاق است را از زاویه تازه ای خواهید دید. شاید نرسیدن به خواسته های قدیمیتان بزرگ ترین نعمت زندگی و زمینه ساز رسیدن به بلندترین قله ها بوده باشد. اهداف خود را فراموش نکنید و یادتان باشد فرصت خوبی برای رسیدن به آنها دارید. این هفته با اراده پیش بروید و از سختی های مسیر نترسید. مادیات و معنویات باید در کنار یکدیگر باشند نه یکی فدای دیگری. برای خودتان گل بخرید. حواستان به خودتان باشد تا دیگران حواسشان به شما جمع بشود

فال روزانه در روز 6 بهمن 1401 برای متولدین شهریور ماه

در حال حاضر، چه شرایط موجود نیاز به انرژی فیزیکی زیادی داشته باشند و چه نداشته باشند، داشتن استراحت کافی باید جزء اولویت های اصلی شما باشد زیرا سیستم ایمنی بدنتان کمی ضعیف شده و به مواظبت بیشتری نیاز دارد. شاید بدهی احساسی که یک نفر از گذشته به شما داشته است امروز ناگهان ذهنتان را مشغول کرده باشد، اما حوصله این که بخواهید دنبال آن را بگیرید را هم ندارید و چه بهتر! همیشه یادتان باشد که هر گاه انرژی منفی را از زندگی خود خارج کنید انرژی مثبت جایگزین آن خواهد شد. فکر می کنید برای انجام کاری دیگر دیر شده و شما زمان را از دست داده اید، اشتباه می کنید شما هنوز فرصت دارید. دلتنگ کسی هستید، دلتنگی از دلخوری تان کم می کند اما حواستان به خواسته هایتان باشد. راه افراط و تفریط را پیمودن عاقلانه نیست، معتدل باشید و میانه روی را پیشه کنید.

فال روزانه در روز 6 بهمن 1401 برای متولدین مهر ماه

این طور فکر می کنید که کمی سخت گیری با امنیت خیلی بیشتری همراه است تا این که بخواهید همه چیز را به حال خودش رها کنید. شما اصلا دلتان نمی خواهد به قلبتان اجازه دهید زبان باز کند، زیرا حرف های زیادی در رابطه با یک احساس قدیمی برای گفتن دارید. اما یادتان باشد که هر چند بخشیدن شخصی که به احساسات شما آسیب زده اهمیت دارد، بخشیدن خودتان حتی از آن هم مهم تر است. اگر احساس کردید که لازم است در مسیرتان تغییر جهت بدهید اجازه ندهید وابستگی ها و تعصباتتان جلوی شما را بگیرند. اگر بخواهید فقط دنیا و مادیات را در نظر بگیرید ضرر خواهید کرد. در انتخاب دوست حواستان را جمع کنید و با هر کسی دست دوستی ندهید. یک مسئله کاری یا مالی با سرعت پیش خواهد رفت. یک موقعیت خوب برای سرمایه گذاری پیدا می کنید. برای گفتن حرف دلتان بهتر است فعلا صبر کنید.

فال روزانه در روز 6 بهمن 1401 برای متولدین آبان ماه

صبح که از خواب بیدار می شوید رویاهای شب گذشته تان خیلی واضح جلوی چشمتان هستند و احساس می کنید که این خواب بسیار مهم است و حتما تعبیری دارد. اگر کمی فکر کنید پی بردن به مفهوم این تصویرهای واضح کار سختی نخواهد بود. با وجود این که معمولا آدم ایده آل گرایی نیستید، در حال حاضر به جزئیات اهمیت بسیار زیادی می دهید و نمی خواهید هیچ کاری را نیمه کاره رها کنید. اگر کسی با نظر شما مخالفت کرد با جدیت تمام پای حرفتان بمانید و آن را عملی کرده و تسلیم حرف دیگران نشوید. سری را که درد نمی کند دستمال نبندید. این روزها اضطراب کلافه تان کرده، یک تلفن از اضطرابتان کم می کند. برای رسیدن به خواسته تان حرفی نزنید که بعدا پشیمان شوید. در یک معامله سودی خواهید کرد که بیش از توقعتان است. به جای دائم گله کردن قدر داشته هایتان را بدانید.

فال روزانه در روز 6 بهمن 1401 برای متولدین آذر ماه

امروز بسیار احساساتی هستید، ولی ترجیح می دهید که احساستان را از دیگران مخفی کرده و چیزی بروز ندهید. حتی اگر دیگران شما را تحریک کنند هم این توانایی را دارید که خودتان را کنترل کنید و تسلیم آنها نشوید. با این حال کاری نکنید که دیگران احساس کنند در جدال با آنها هستید و از وسوسه درگیر شدن با دیگران امتناع کنید. اگر بدون نشان دادن واکنش و با یک لبخند همراه با آرامش از کنار این موضوع رد شوید مسئله خودبخود حل خواهد شد. برای انجام یک کار خیر پیش قدم می شوید. یک دوست قدمی سراغتان را می گیرد. خبری از راه دور می شنوید که خوشحالتان می کند. رفتار شخصی به خنده تان می اندازد و حواستان را از فشاری که روی شانه هایتان است پرت می کند. اختلافتان با دوستی را با صحبت کردن از بین ببرید، او هم منتظر شماست.

فال روزانه در روز 6 بهمن 1401 برای متولدین دی ماه

امروز به طور عجیبی و بدون هیچ دلیلی نسبت به خودتان و توانایی هایتان دچار تردید شده اید، ولی خیلی زود وضعیتی بهتر و نگرشی مثبت پیدا خواهید کرد. امروز احساسات و کارهایتان با یکدیگر متناسب نیستند، ولی خیلی خوب می توانید این وضعیت را کنترل کنید و اطرافیانتان نیز متوجه این موضوع نخواهند شد. با این حال تغییرات مداوم در رفتارها و حالاتتان در دیگران انتظارات غیر واقع بینانه ای به وجود خواهد آورد. پس بهتر است مواظب رفتارتان باشید و اگر مشکلی دارید آن را از دیگران مخفی نکنید تا برایتان مشکلی ایجاد نشود. از معاشرت با افراد جدید هراس دارید، در حالی که آشنا شدن با افراد متعدد می توانید موقعیت های خوبی برایتان ایجاد کند. شیوه خود را تغییر دهید و با روی خوش به استقبال دوستان جدید بروید. فعالیت تازه ای به شما پیشنهاد می شود که باید تمام شرایط را بررسی کنید و بی دلیل آن را نپذیرید.

فال روزانه در روز 6 بهمن 1401 برای متولدین بهمن ماه

مشکلاتی که مدت هاست با آنها درگیر بوده اید و خاطرات تلخ گذشته را در وجودتان زنده می کنند مدام و به آرامی دارند شما را آزار می دهند. شما بالاخره باید با این احساسات تلخ روبرو شوید و اکنون بهترین زمان ممکن برای مواجه شدن با این احساسات است. شاید در ابتدا این کار برایتان سخت باشد، ولی زمانی که این موضوع مطرح شود خیلی راحت حل خواهد شد. نفس عمیقی کشیده و این که چه باری از دوشتان برداشته خواهد شد را در ذهنتان مجسم کرده و حرف دلتان را به زبان بیاورید. در مورد رابطه عاطفی تان اول حرف را بسنجید و بعد به زبان بیاورید، بعدا پشیمانی سودی ندارد و ممکن است راه بازگشتی هم وجود نداشته باشد. نقشه هایی در سر دارید که برای پیاده کردنشان نیاز به زمان بیشتری است. بنابراین بی گدار به آب نزنید. منتظر مهمانی ناخوانده باشید، او با خودش برای شما شادی می آورد.

فال روزانه در روز 6 بهمن 1401 برای متولدین اسفند ماه

رویای پیش گرفتن راه جدیدی را در سرتان می پرورانید، ولی فعلا ترجیح می دهید در مورد آن با کسی حرف نزنید. امروز گروهی برای دیدار با شما به خانه تان خواهند آمد و با یکدیگر در مورد مسائلی که برای همه شما جالب هستند به گفتگو خواهید پرداخت. ممکن است بین شما اختلاف نظرهایی به وجود بیایند و بحث بالا بگیرد، ولی خیلی خوب خواهید توانست بدون آن که دلخوری به وجود بیاید این بحث را کنترل کنید. اجازه ندهید یک اتفاق کوچک بین شما و کسی که دوستش دارید فاصله بیندازد. کدورت ها را با صحبت کردن از بین ببرید خستگی مفرط جسمی تان برایتان دردسر ساز می شود، هر چه زودتر کمی به خودتان استراحت بدهید و برای خستگی هایتان کاری بکنید. برای پذیرفتن یک دعوت دست دست نکنید.

شما می‎توانید در مورد اینکه فال و طالع‎تان درست اعلام شده یا خیر، در پایین همین مطلب در قسمت نظرات بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید