۰ نفر

تست شخصیت؛ ماه تولدت رو بگو تا بهت بگم خونه ات چه شکلیه

۱ آذر ۱۴۰۱، ۲۳:۲۵
کد خبر: 683129
تست شخصیت؛ ماه تولدت رو بگو تا بهت بگم خونه ات چه شکلیه

شخصیت شما می‌تواند تحت تأثیر زمان تولدتان قرار بگیرد و دقیقاً مانند علامت زودیاک، تجزیه و تحلیل ماه تولدتان می‌تواند کمی درون‌نگری ایجاد کند و چیزهای جالبی درباره شخصیت شما آشکار کند مانند این موضوع که متولد چه ماهی هستید و خانه شما چه شکلی است!

به گزارش اقتصاد آنلاین، نیروی محرکه در نحوه تزئین خانه خود - و در واقع نحوه زندگی شما در آن - اغلب توسط شخصیت شما دیکته می شود. اینکه شما به عنوان یک فرد چه احساسی دارید، روی هنرهایی که بروز می دهید ، نحوه چیدمان اتاق‌هایتان، تعداد دفعات میزبانی از مردم، تمایلات شما به نظافت و نحوه استراحت در خانه تأثیر می‌گذارد. از این رو ماه تولد شما در مورد شخصیتتان چه می‌گوید و اینکه ممکن است خانه شما چه شکل و شمایلی داشه باشد؟

ژانویه(11 دی تا 11 بهمن) 

متولدین ژانویه اغلب بسیار تخیلی، خلاق و منحصر به فرد هستند. آنها همچنین تمایل دارند در مورد اهداف خود هیجان زده شوند - و واقعاً برای آن تلاش می کنند. ماه تولد آنها سبب شده تا عاشق سرگرمی باشند. خانه‌های آن‌ها مملو از آثار هنری است که خودشان ساخته اند، و همیشه سرگرمی‌ها و پروژه‌های جدیدی وجود دارد که شروع شده‌ و فقط در انتظار اتمام هستند.

فوریه(12بهمن تا 10اسفند)

متولدین فوریه هنرمند هستند و معمولاً توسط دیگران کمی خجالتی دیده می شوند. ماه تولد آنها سبب شده حساس باشند و از بقیه دلسوزتر ، اما کمی فراموشکار نیز هستند. خانه های آنها دنج و راحت است. آنها احتمالاً یادداشت های یادآوری را در سراسر خانه برای خود می گذارند تا هدف را فراموش نکنند.

مارس(11 اسفند تا 12 فروردین)

نوزادان ماه مارس نیز تمایل به رویاپردازی دارند اما کارها را نیز انجام می‌دهند و گاهی اوقات به صورت تکانشی عمل می‌کنند. آنها سخت کار می کنند تا بعداً بتوانند بدون استرس زندگی کنند. آن‌ها قطعاً از آن دسته افرادی هستند که می‌توانند یک دفتر کار خانگی (حتی در یک فضای کوچک) ایجاد کنند و یک تابلوی روحی را برای الهام گرفتن حفظ کنند. ماه تولد آنها سبب شده تا به آرامش هلاقمند باشند به همین دلیل حمام خانه این افراد محیطی آرامبخش خواهد بود.

آوریل(12 فروردین تا 10 اردیبهشت)

متولدین ماه آوریل رهبران بزرگی هستند. آنها عقاید قوی زیادی دارند و تمایل به کمی تندروی ، اما همچنین کاملاً شوخ هستند و قابل اعتماد. ماه تولد این افراد سبب شده تا به سبک مدرن تمیز و هماهنگ تمایل داشته باشند و لوازم تزیینی زیادی را از در و دیوار آویزان نمی کنند.هنری که در خانه دارند و برای آنها اهمیت زیادی دارد تناسب است و قطعا برای اینکه همه وسایل با یکدیگر همخوانی داشته باشند زمان زیادی را صرف کرده اند.

می(11اردیبهشت تا 10 خرداد)

متولدین این ماه، باهوش، همدل و بسیار سازگار هستند. ماه تولد آنها سبب شده تا فوق العاده برون گرا باشند و تمایل دارند تا زمانی که پیر می شوند به راه خود ادامه دهند، بنابراین مهم است که یاد بگیرند تعادل نیز داشته باشند. در خانه، آنها همیشه وسایل را با هم ترکیب می‌کنند تا با روحیه متغیر آنها مطابقت داشته باشند. آنها معمولا کمتر در خانه دیده می شوند و معمولا بیشتر اوقات در بیرون خانه مشغول کار و معاشرت هستند.

ژوئن(11 خرداد تا 9 تیر)

دکوراسیون ماه تولد

متولدین خرداد تمایل دارند فعال باشند و از تحریکات ذهنی زیادی قدردانی می کنند. ماه تواد آنها سبب شده تا حساس و الهام بخش باشند ، اما ممکن است گاهی اوقات کمی هم این وضعیت به هم بریزد . خانه‌های آن‌ها مملو از لوازم تزیینی و دکوری است که به آن‌ها انگیزه می‌دهد. آنها اکثراً تمیز هستند، اما تمایل دارند وسایل خانه را در جایی که به آنها تعلق ندارد رها کنند و بعدا آنها را مرتب کنند.

جولای(10 تیر تا 9 مرداد)

نوزادان جولای معمولاً کمی خجالتی بزرگ می شوند، اما می توانند به سمت خود درگیر شدن تمایل داشته باشند، بنابراین وقت گذاشتن برای تأمل برای آنها بسیار مهم است. ماه تولد آنها سبب شده تا همچنین بسیار خلاق، پرشور و پر سرو صدا باشند . خانه برای آنها یک پناهگاه است و زمان زیادی را صرف استراحت، شارژ کردن و تمرین مراقبت از خود می کنند  اما تقریباً همیشه پروژه های ناتمام زیادی دارند.

آگوست/اوت(10 مرداد تا 9 شهریور)

متولدین مرداد ماه بسیار سخت کوش و موفق هستند و در عین حال که مثبت و خوش بین هستند، جنبه انتقادی هم دارند. ماه تولد آنها سبب شده تا مغناطیسی باشند و مردم جذبشان شوند. آنها رهبران بزرگی هستند. متولدین این ماه تمایل دارند همیشه در کنار دیگران باشند و میزبانان واقعی هستند، بنابراین زمان زیادی را صرف ساختن خانه خود به عنوان محیطی تمیز، گرم و دلپذیر می کنند.

سپتامبر(10 شهریور تا 8 مهر) 

متولدین سپتامبر کمال گرا هستند - آنها جزئی نگر هستند و تمایل دارند که به اعصابشان اجازه دهند بهترین کار را انجام شود . ماه تولد آنها سبب شده تا گاهی اوقات کمی خسیس باشند، اما نه بد - این فقط به این معنی است که آنها قدر زیبایی را می دانند و از دارایی های خود مراقبت زیادی می کنند. آنها زمان زیادی را صرف مراقبت از دکور و دارایی خود می کنند و همه چیز را طوری قرار می دهند که درست باشد .

اکتبر (9 مهر تا 9 آبان) 

متولدین ماه اکتبر معمولا دارای شخصیت های بزرگ و جسور هستند. آنها روشنفکر و جذاب، صادق و کمی کنایه آمیز هستند، و اغلب فراموش می کنند استراحت کنند - حتی اگر واقعاً به آن نیاز دارند. خانه‌های آن‌ها به‌هم ریخته می‌شود، نه به این دلیل که به تمیز کردن اهمیتی نمی‌دهند، بلکه به این دلیل که وقت ندارند. ماه تولد آنها سبب شده تمایل به کار کردن تا دیروقت داشته باشند و تا حد امکان وقت خود را صرف معاشرت کنند، بنابراین به ندرت در خانه هستند. 

نوامبر(10 آبان تا 9 آذر)

نوزادان نوامبر می توانند لجباز، پرخاشگر و کمی سرکش بزرگ شوند، اما در عین حال مشتاق دنبال کردن اهداف خود هستند و نترس و اغلب شوخ طبع . ماه تولد آنها سبب شده احساس آزادی برایشان مهم باشد. خانه آنها فضایی است تا واقعا خودشان باشن. دکور آنها جسورانه و پر از نشانه است، اما آنها قوانین خودشان را دارندو این بدان معناست که هر زمان وقت داشته باشند به کارهای خانه و سایر پروژه های مربوط به آن خواهند رسید.

دسامبر(10 آذر تا 10 دی)

متولدین دسامبر معمولاً خوش شانس ، اما قابل اعتماد و مسئولیت پذیر نیز هستند. همیشه کاری را که شروع می کنند به پایان می رسانند. آنها به شدت به افرادی که دوستشان دارند وفادار می مانند، اما تمایل دارند خود را از تجربیات جدید دور نگه دارند. ماه تولد آنها سبب شده تا برایشان مهم باشد که خانه آنها احساس راحتی و جذابیت داشته باشد، در حالی که اغلب اوقات در شرکت هستند. مهمانان آنها معمولاً خانواده و دوستان صمیمی هستند، بنابراین تمیز کردن خانه‌شان کمتر از ایجاد حال و هوای مناسب اهمیت دارد.