۰ نفر

فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز شنبه ۲۱ آبان

۲۱ آبان ۱۴۰۱، ۰:۴۴
کد خبر: 680509
فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز شنبه ۲۱ آبان

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، فال تاروت روزانه بوده هست. از کارت های فال تاروت روزانه نه تنها برای پیش بینی و آینده بینی بهره گیری می شده هست بلکه برای تربیت نفس آدمی هم مورد بهره گیری بوده هست.

به گزارش اقتصادآنلاین، فال تاروت روزانه توسط افراد زیادی از مردم جهان گرفته و خوانده می‌شود. فال تاروت روزانه یکی از مشهورترین و سرشناس ترین انواع طالع بینی و فالگیری به شمار می‌رود که با گسترش تکنولوژی در فضای مجازی نیز به وفور انجام می‌گردد. یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، فال تاروت روزانه  بوده هست. از کارت های فال تاروت روزانه نه تنها برای پیش بینی و آینده بینی بهره گیری می شده هست بلکه برای تربیت نفس آدمی هم مورد بهره گیری بوده هست.

فال تاروت«fale taroot» چیست؟

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قبل اکثر مورد دقت اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند. فال تاروت در گذشته بیشتر مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند.



فال تاروت روزانه متولدین فروردین

مرد قابل اعتماد – توانگری

– شخصیت غنی و توانگر با استعدادهای مالی و اقتصادی

– یک تاجر بالیاقت و باهوش

– قابلیت اعتماد و اعتبار

– موفقیت های مالی و اقتصادی

– آشنایی و مهارت در امور مالی ، تجاری و ریاضیات

توضیح:

فرصت های درخشانی در امور تجاری، اقتصادی و پول سازی برایتان رخ خواهد داد که موجب پیشرفت زندگی شما می گردد. موقعیت ها را به خوبی تشخیص می دهید و در هر کاری که فکر خود را مشغول سازید موفقیت از آن شما خواهد بود. جذاب و تاثیرگذار هستید. حاکم سکه به شما توصیه می کند که نقش رهبری و مسئولیت را در کارهایتان بعهده بگیرید تا میدان نفوذ خود را گسترش داده و تجربیات جدیدی عایدتان گردد.

حاکم سکه ضمنا می تواند تاثیر شخصیتی در زندگی شما با خصوصیات و نگرش های یاد شده باشد. او در زندگی شریکی وفادار و ثابت قدم و در وضعیت های بحرانی قابل اعتماد، یاد و مددکار است.

عبارت شفابخش:

از فعالیت هایی که مرا سازنده و با نشاط می کند، استقبال می کنم.

فال تاروت روزانه متولدین اردیبهشت

رهایی از غم – آرامش

– استراحت پس از یک دوره کشمکش

– از نگرانی بیرون آمدن

– رهایی از رنج

توضیح:

لازم است تا از یک زخم یا رنج کهنه شفا یابید. گذشت زمان تمام زخمها را شفا می بخشد. داشتن مکان و موقعیتی مناسب برای تجدید قوای جسمانی، روحی و احساسی شما کمک بزرگی است.

از ارتباط داشتن و معاشرت با افراد دشوار یا مسائل پیچیده دوری کنید. هم اکنون زمان شرکت در فعالیت ها، روابط و اقدامات مهم نیست. عقب نشینی از مشکلات در این مرحله فرار از مسئولیت نیست بلکه نیازی برای جمع آوری نیرو و تمرکز است. نیاز است قدری آرام بگیرید.

عبارت شفابخش:

من در وجود خود احساس صلح و آرامش می کنم.

فال تاروت روزانه متولدین خرداد

رهایی از غم – هوشیاری

– رهایی و نجات

– تغییرات بزرگ غیر منتظره در زندگی که فقط مربوط به شخص شما نیست و اطرافیانتان را نیز در بر می گیرد

– تغییر مسیر فکری در جهت مثبت و اصلاحی

توضیح:

بدون دگرگونی، پیشرفت امکان پذیر نیست. پیشامدی که رخ داده است نباید مورد بی اعتنایی و بی توجهی قرار گیرد. دگرگونی می تواند بسیار دردناک باشد ولی هر انسانی ناگزیر زیر بار درد و رنج می رود تا جریان رهایی از آن را تجربه کند. گذشته هرچه که بود با تمام خطاهایش پشت سر شما قرار گرفته اند، و حالا شما آماده هستید با آزموده هایی که کسب کرده اید همه چیز را دوباره از نو شروع کنید.

عبارت شفابخش:

خداوند ناشناخته و اسرارآمیز است. هرچه بیشتر بدانم که نمی دانم، به الوهیت نزدیکتر می گردم.

فال تاروت روزانه متولدین تیر

حکم قانونی

– موضوع قانونی به نتیجه می رسد

– عبور از یک مرحله سخت و حساس

– به نتیجه اعمال رسیدن

توضیح:

حالا وقت آن رسیده که با خود صادق باشید و بدانید آنچه را که کاشته اید برداشت می کنید. رفتارهای ما بازتاب هایی به دنبال دارند و زمانی که اوضاع به نظر نامطلوب می رسند از دو حال خارج نیست. یا می بایست از آن وضعیت نکاتی را بیاموزیم و یا نتیجه ی اعمال گذشته ی خود را بپذیریم.

این کارت هشدار می دهد که به حقوق دیگران چه مادی و چه معنوی تجاوز نکنید.

عبارت شفابخش:

من در کانون خود برقرار هستم.

فال تاروت روزانه متولدین مرداد

چراغ راه – نیروی هدایتگر

– ملاقات با کسی که می تواند شما را در امور مختلف راهنمایی کند

– برای اطلاع از موضوعی باید سفر کنید

– موضوعی که تا کنون علت آن را نمی دانستید برای شما روشن می شود

توضیح:

تنهایی خود را بپذیرید! هم اکنون زمانی است که نیاز به سکوت و انزوا دارید تا حقایق عمیق تری را در قلب خود بیابید. مدتی از زندگی روزانه کناره گیری کنید تا بتوانید ضمیر درونی خود را بیدار و فعال سازید. با اشخاصی که شما را درک نمی کنند و ترجیح می دهند که نسبت به شما تکبرورزی نمایند خودتان را مرتبط نسازید. بلکه با اشخاصی که در یک راه مشترک با شما گام برمی دارند همراهی و همدلی کنید. اگر قرار است یک مربی یا راهنمای خردمندی را ملاقات کنید با تواضع به سوی او بروید!

عبارت شفابخش:

من از تنهایی خود لذت می برم. هر زمان که بخواهم می توانم به تنهایی خود خاتمه دهم.

فال تاروت روزانه متولدین شهریور

تکامل عشق – سعادت

– رضایت از موقعیت مالی

– موفقیت افراد خانواده در کنار هم

– موفقیت زوج جوان در زندگی

– اتفاقی که همه افراد خانواده از آن خوشحال خواهند شد

توضیح:

موقعیت مناسبی برای سعادت و صمیمیت بیشتر در جریان است. در محیط گروهی یا خانوادگی رضایت و صلح و صفا ایجاد می گردد و کودکان از این فرصت طلایی بهترین بهره ها را خواهند برد. مشاجره یا خصومتی در اطراف شما پایان می پذیرد و به صلح و دوستی متمایل می گردد. کلید خوشبختی را که لیاقت آن را دارید در جمع یا خانواده خود بدست می آورید.

عبارت شفابخش:

زندگی آنچه را که برای خوشبختی نیاز دارم به من می بخشد.

فال تاروت روزانه متولدین مهر

رسیدن به آرزوها

– پاداش

– پیروزی در مسئولیت ها و تعهدات

– تغییر محل اقامت

توضیح:

نگاه کن، همه چیز از نو متولد شده است. صحنه برای شروع جدید یا دوره مطلوبی تنظیم شده است. گشایشی در وضع شما ظاهر می گردد که نویدبخش اطمینان، آسودگی و نیل به مقصود است. با اشتیاق گام های اجرایی را طی کنید. شما می توانید مشکلات را به فرصت های مناسب تبدیل نموده و طرح های خود را به واقعیت پیوند دهید.

عبارت شفابخش:

من با کائنات موزون و هماهنگ هستم.

فال تاروت روزانه متولدین آبان

بانوی خونگرم – پیشرفت

برای خانم ها:

– بانویی خونگرم و معاشرتی ، مغرور و اصیل

– شخصی صاحب اختیار ثروتمند و موفق

برای آقایان:

– موفقیت در تعهدات و پیشرفت

– سخاوت و مهربانی

توضیح:

شما در جهت پیشرفت و رشد شخصی خود گام برمیدارید. به آنچه که انجام می دهید اعتقاد دارید و آنچه را که انجام می دهید موجب تشخیص اهداف شما می گردد. بانوی چوبدست ترسیمگر زنی است با افکار مستقل و متعالی، مثبت و حمایتگر که به آزادی عمل و انتخاب خود علاقمند است. در هر شکلی که بانوی چوبدست در زندگی شما ظاهر می گردد، از انرژی مثبت و کیفیات نیرومند او تاثیر و الهام بپذیرید.

عبارت شفابخش:

من قدرت را در عشق بیکران و همه جا حاضر می یابم.

فال تاروت روزانه متولدین آذر

پیام – نامه – شایعه

– یک نو جوان بی باک و زرنگ ، قدری مزاحم که به احساسات دیگران بی توجه است

– خبرچین و غیر قابل اعتماد

– اوضاعی که به دلیل شایعه پراکنی و خیالپردازی مشکل و پیچیده شده است

– خبر تلفنی یا نامه .

توضیح:

نوباوه شمشیر از شما می خواهد که این وضعیت های دشوار را بپذیرید و نسبت به پرگویی و شایعه پراکنی های اطرافیان هشیار باشید. با پذیرش این آزمایشات و مستولی شدن بر آنها نیرومندتر و مقاوم تر خواهید شد. نوباوه شمشیر ضمنا می تواند نمایانگر فرزند یا نوجوانی در زندگی شما باشد که موجبات اینگونه مبارزات را در شما بوجود می آورد.

در حال حاضر عاقلانه آنست که در سرمایه گذاری های جدید یا تعهدات عمده شرکت نکنید. مگر آنکه در زمینه مطالعه و یادگیری مهارت ها باشد.

عبارت شفابخش:

طغیان من (یا نوباوه من) مثبت، سازنده و خلاق است.

فال تاروت روزانه متولدین دی

جدایی – بحران

– جدایی

– اشک

– غم

– ناسازگاری و مشاجره

توضیح:

سه شمشیر آموزگاری سختگیر برای ارائه درس آگاهی و خرد می باشد. این کارت نمایانگر قلبی شکسته و احساسات جریحه دار شده است. در این مرحله می بایست آنچه را که در قلب شما بصورت احساسی درآور انباشته شده، پیش از آنکه تبدیل به کینه و غصه گردد ابراز نمایید. با اشخاص یا شخص دخیل در بحران عاطفی خود حتی الامکان بطور کامل و به وضوح سخن بگویید. اگر نهایتا چنین ارتباطی برایتان میسر نمی باشد با دوست، مشاور یا افراد صمیمی سفره دلتان را باز کنید. ارتباط برقرار نمودن برای یک قلب شکسته مرحمی فوق العاده موثر است.

آگاه باشید که پذیرش صادقانه و درک این مرحله از واقعیت زندگی امری مهم و ضروری است. خردمندانه آن است که با احساسات منفی و درد خود با شجاعت روبرو شوید. به خاطر داشته باشید که این اندوه نیز گذرا خواهد بود.

عبارت شفابخش:

هر مشکلی راه حل خاص خود را در بر دارد.

فال تاروت روزانه متولدین بهمن

حکم قانونی

– موضوع قانونی به نتیجه می رسد

– عبور از یک مرحله سخت و حساس

– به نتیجه اعمال رسیدن

توضیح:

حالا وقت آن رسیده که با خود صادق باشید و بدانید آنچه را که کاشته اید برداشت می کنید. رفتارهای ما بازتاب هایی به دنبال دارند و زمانی که اوضاع به نظر نامطلوب می رسند از دو حال خارج نیست. یا می بایست از آن وضعیت نکاتی را بیاموزیم و یا نتیجه ی اعمال گذشته ی خود را بپذیریم.

این کارت هشدار می دهد که به حقوق دیگران چه مادی و چه معنوی تجاوز نکنید.

عبارت شفابخش:

من در کانون خود برقرار هستم.

فال تاروت روزانه متولدین اسفند

مرد جوان – یک دعوت یا پیشنهاد

– مردی جوان با وقار و شاید کمی تنبل

– یک پیشنهاد خوب

– پیشنهاد ازدواج

– مردی با تمایلات نفسانی

– گاهی به معنی پیشنهاد از طرف جوانی حیله گر و نادرست که پیشنهاداتش باید دقیقا بررسی شود

توضیح:

این کارت نماینده یک مرد جوان شاعرمنش با احساسات گرم و پرشور است. اگر این کارت توسط یک مرد جوان انتخاب شود مشخصات و روحیات او را یادآور می گردد، در غیر اینصورت می تواند نماینده پیشنهادی از جانب شخصی با مشخصات فوق باشد.

عبارت شفابخش:

من هم اکنون ارتباطی را که به آن نیاز دارم، می یابم.

شما می‎توانید در مورد اینکه فال و طالع‎تان درست اعلام شده یا خیر، در پایین همین مطلب در قسمت نظرات بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید