۰ نفر

فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز دوشنبه ۱۶ آبان

۱۶ آبان ۱۴۰۱، ۰:۳۸
کد خبر: 679382
فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز دوشنبه ۱۶ آبان

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، فال تاروت روزانه بوده هست. از کارت های فال تاروت روزانه نه تنها برای پیش بینی و آینده بینی بهره گیری می شده هست بلکه برای تربیت نفس آدمی هم مورد بهره گیری بوده هست.

به گزارش اقتصادآنلاین، فال تاروت روزانه توسط افراد زیادی از مردم جهان گرفته و خوانده می‌شود. فال تاروت روزانه یکی از مشهورترین و سرشناس ترین انواع طالع بینی و فالگیری به شمار می‌رود که با گسترش تکنولوژی در فضای مجازی نیز به وفور انجام می‌گردد. یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، فال تاروت روزانه  بوده هست. از کارت های فال تاروت روزانه نه تنها برای پیش بینی و آینده بینی بهره گیری می شده هست بلکه برای تربیت نفس آدمی هم مورد بهره گیری بوده هست.

فال تاروت«fale taroot» چیست؟

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قبل اکثر مورد دقت اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند. فال تاروت در گذشته بیشتر مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند.

فال تاروت روزانه متولدین فروردین

تنگناهای عاطفی

– بی خانمانی و فقر

– تنهایی رنج آور

توضیح :

پنج سکه نماینده نوعی جدایی، تنهایی و محرومیت است. فقدان نیروی حیات و قدرت می تواند ناشی از ضعف جسمانی، بیماری، تنهایی روحی و روانی و یا مشکلات مالی باشد. حال زمانی است که می بایست به کمبودها و نیازهای خود توجه کنید. اعتقادات و باورهای شما درمورد زندگی به هیچ وجه از شما حمایت نمی کنند، در این صورت آیا هنوز مایل هستید باورهای کهنه خود را تقویت کنید؟! این کارت شما را تشویق می سازد تا با ناتوانیهای خود روبرو گشته و بر آنها تفوق جویید.

عبارت شفابخش :

من در حال نظم دادن به زندگی خود هستم.

فال تاروت روزانه متولدین اردیبهشت

گشایش

– گشایش در کارها

– دیگران را از منافع خویش بهره مند ساختن

– اقدامات نیکوکارانه

توضیح :

از تاریکی خارج شده و به نور قدم می گذارید. موفقیت شما از اعماق درون رشد می یابد و برای دیگران نیز سودمند و الهام بخش خواهد بود. هم اکنون زمانی است که می دانید خوشبختی در سهیم بودن است.

نیاز است که درمورد یک ناسازگاری به مذاکره بپردازید. روی موضوعات با پاکدلی کار کنید تا به تساوی حقوق و رضایت برسید. با مشکلات تا مرحله پیروزی مقابله کنید. در زمینه های احساسی و عاطفی نیز پیشرفت های غیرمنتظره پیش خواهد آمد.

عبارت شفابخش :

اعتماد به نفس و پذیرش، کلیدهای موفقیت و پیشرفت من هستند.

فال تاروت روزانه متولدین خرداد

رهایی از غم – هوشیاری

– رهایی و نجات

– تغییرات بزرگ غیر منتظره در زندگی که فقط مربوط به شخص شما نیست و اطرافیانتان را نیز در بر می گیرد

– تغییر مسیر فکری در جهت مثبت و اصلاحی

توضیح :

بدون دگرگونی، پیشرفت امکان پذیر نیست. پیشامدی که رخ داده است نباید مورد بی اعتنایی و بی توجهی قرار گیرد. دگرگونی می تواند بسیار دردناک باشد ولی هر انسانی ناگزیر زیر بار درد و رنج می رود تا جریان رهایی از آن را تجربه کند. گذشته هرچه که بود با تمام خطاهایش پشت سر شما قرار گرفته اند، و حالا شما آماده هستید با آزموده هایی که کسب کرده اید همه چیز را دوباره از نو شروع کنید.

عبارت شفابخش :

خداوند ناشناخته و اسرارآمیز است. هرچه بیشتر بدانم که نمی دانم، به الوهیت نزدیکتر می گردم.

فال تاروت روزانه متولدین تیر

بردباری – اعتماد به نفس

– غلبه بر خواسته های غیر معقول

– موفق می شوید عشق یا وفاداریتان را به شخصی ثابت کنید

– شجاعت و قدرت بزرگ در کنترل مسائل خیلی سخت

توضیح :

شما در جریان کشف قدرت واقعی خود هستید. آماده باشید تا آنچه را که در خود می یابید بپذیرید.

انرژی این رمز، شما را به زمینه هایی رهبری می کند که در آنها بتوانید از قدرت های نهفته و پایداری خود بطور موثری استفاده کنید.

در وضعیت بحرانی به شما می گوید که زمان تفوق یافتن بر مشکلات فرا رسیده است. نیرو و شهامت خود را متمرکز کنید و با ترس ها و موانع به گونه ای انسانی مقابله کنید. در زمینه ارتباطهای انسانی نیاز است که محکم و قابل اعتماد باشید.

عبارت شفابخش :

آنچه که برایم رخ می دهد موجب رشد و گسترش من می گردد.

فال تاروت روزانه متولدین مرداد

به ثمر رساندن یک فکر

– جشن و سرور

– تکمیل کار یک ساختمان یا خانه سازی

– رفتن به تعطیلات خوش

– شروع همکاری موفق

– نامزدی

توضیح :

حرکتی مثبت و خوش یمن راه خود را به زندگی شما باز می کند و به محیط خانه و خانوادگی گرمی و نیرو می بخشد. قبل از آنکه تازه ها بتوانند ظهور نمایند، کهنه ها می بایست رخت بربندند. هم اکنون زمانی است که می توانید شادی های خود را جشن بگیرید و از ثمرات رنج و زحمت خود برخوردار شوید. این شور و شوق به افراد خانواده نیز انتقال می یابد.

بزودی ورود میهمانان و یا مسافران مورد استقبال قرار می گیرد. تغییرات خواه در زمینه شغلی و خواه در ارتباط با محل سکونت و یا پیشنهاد ازدواج، شادی و هیجان به ارمغان می آورد.وقت پر برکت کنونی را مغتنم شمارید.

عبارت شفابخش :

حل و فصل موضوعات کهنه مرا برای پذیرش تازه ها مهیا می سازد.

فال تاروت روزانه متولدین شهریور

پیروزی پس از تلاش

– خبر خوب

– رسیدن به اهداف و آرزوها پس از گذشتن یک دوره رنج و سختی

توضیح :

اتحاد انرژی ها وعده ی پیروزی می دهد. مطابق با برنامه ریزی و نقشه هایتان پیش بروید. در صورت سعی و تلاش کامیابی از آن شما خواهد بود. چنین پیروزی از زحمات پیگیر گذشته، و به دلیل اعتماد به خویشتن حاصل می گردد. زمانی است که به خود و نیروهایتان اعتماد کنید و به اهداف خود تمامیت بخشید. شما به پاداشی که شایستگی آن را دارید دست خواهید یافت، به شرط آنکه از حداکثر توانایی خود برای وقوع آن استفاده کنید.

عبارت شفابخش :

هر رویدادی در زندگیم مرا به مقصد نهایی ام نزدیکتر می سازد.

فال تاروت روزانه متولدین مهر

سند – حکم

– ارتقاء شغل و جایگاه اجتماعی

– تشکیل خانواده

– شروع تجارت موفق

توضیح :

آنچه را که نیاز دارید در دسترس شماست! فرصت های طلایی را از دست ندهید. خود را با طرح ها، اقدامات و تجربیات جدیدی که به شما روی آورده اند مشغول سازید. تصمیم بگیرید و سپس تعهدات لازم را عهده دار شوید. وقت را مغتنم شمارید. منتظر نباشید تا اتفاقی بیافتد و یا دیگران از شما پیشی بگیرند.

عبارت شفابخش :

من انرژی و قدرت خود را به آسانی منتقل می کنم.

فال تاروت روزانه متولدین آبان

موفقیت – خوشبختی

– خوشبختی و سعادت

– یک ازدواج خوب

– تکامل در هنرها و علوم

– شکوفایی استعدادها

توضیح :

الهه ی خورشید برای شما پیام آور نور و شادی است و اینکه آرزوهایتان بوقوع می پیوندند. در آنچه که تقبل کرده اید از کامیابی بی نظیری برخوردار خواهید شد.

در زمینه ی کاری و هنری، فرصت بی همتایی است. کارهای خلاق، ذهن را همانند حواس متمرکز نگاه می دارد.

اگر ازدواج نکرده اید، زوج مناسب خود را بازخواهید یافت و به شکوفایی خود کمال خواهید بخشید.

عبارت شفابخش :

پرتو الهی بر من جاری می گردد و مرا رهبری می کند.

فال تاروت روزانه متولدین آذر

حکم قانونی

– موضوع قانونی به نتیجه می رسد

– عبور از یک مرحله سخت و حساس

– به نتیجه اعمال رسیدن

توضیح :

حالا وقت آن رسیده که با خود صادق باشید و بدانید آنچه را که کاشته اید برداشت می کنید. رفتارهای ما بازتاب هایی به دنبال دارند و زمانی که اوضاع به نظر نامطلوب می رسند از دو حال خارج نیست. یا می بایست از آن وضعیت نکاتی را بیاموزیم و یا نتیجه ی اعمال گذشته ی خود را بپذیریم.

این کارت هشدار می دهد که به حقوق دیگران چه مادی و چه معنوی تجاوز نکنید.

عبارت شفابخش :

من در کانون خود برقرار هستم.

فال تاروت روزانه متولدین دی

وابستگی

– موفقیت مالی

– شخصی پولدوست

– پس اندازی که برای آینده لازم است

توضیح :

آیا وابستگی شما به پول و مادیات بیش از حد لزوم است؟ یا شاید خود را به نوعی درگیر حس مالکیت یا نوعی حسادت کرده باشید؟ میل به کنترل کردن و تصاحب کردن نشان چهار سکه است. اگر احساس می کنید نسبت به شخص خاصی یا محیط و شرایطی بیش از اندازه وابسته هستید و میل دارید آن را در چهارچوب مالکیت خود درآورید، در این صورت ارزش های حقیقی خود را به مخاطره انداخته اید. اغلب به خطا به محیط، شرایط و یا اشخاصی می چسبیم، که برای ما آشنا هستند، حتی اگر بدانیم که دیگر برای ما مفید نیستند. باید بدانید که دیگران نیز نیاز دارند آزاد باشند و چگونگی زندگانی خود را تعیین کنند.

عبارت شفابخش :

من قدرت خود را به خدمت عشق عرضه می کنم.

فال تاروت روزانه متولدین بهمن

دلسردی – نارضایتی

– دلسردی و بی میلی

– خستگی از محیط و اطراف

– نارضایتی از اطرافیان

– نادیده گرفتن نقاط مثبت زندگی

– داشتن توقع بیش از حد از دیگران

توضیح :

زمانی می رسد که لذات و کام جویی های دنیوی دیگر قادر نخواهند بود علاقه و خشنودی ما را جلب کنند. در این وضعیت آسمان آبی روشن و صاف، رو به تیرگی می رود و آب شفافیت آرام خود را از دست می دهد. کارت چهار جام به شما می گوید که برای رفع این تیرگی می بایست ارتباط خود را با اصول معنویت محکم سازید تا بتوانید توجه و رضایت راستین را از سرچشمه اصلی وجودتان کسب نمایید. فرصتی را برای تعمق و اندیشه در نظر گیرید.

عبارت شفابخش :

من از توانایی های گرانقدری که در اختیار دارم از خداوند سپاسگزارم و از نیروی خود بهترین بهره ها را دریافت می کنم.

فال تاروت روزانه متولدین اسفند

مرد جوان – یک دعوت یا پیشنهاد

– مردی جوان با وقار و شاید کمی تنبل

– یک پیشنهاد خوب

– پیشنهاد ازدواج

– مردی با تمایلات نفسانی

– گاهی به معنی پیشنهاد از طرف جوانی حیله گر و نادرست که پیشنهاداتش باید دقیقا بررسی شود

توضیح :

این کارت نماینده یک مرد جوان شاعرمنش با احساسات گرم و پرشور است. اگر این کارت توسط یک مرد جوان انتخاب شود مشخصات و روحیات او را یادآور می گردد، در غیر اینصورت می تواند نماینده پیشنهادی از جانب شخصی با مشخصات فوق باشد.

عبارت شفابخش :

من هم اکنون ارتباطی را که به آن نیاز دارم، می یابم.

شما می‎توانید در مورد اینکه فال و طالع‎تان درست اعلام شده یا خیر، در پایین همین مطلب در قسمت نظرات بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید