۰ نفر

فال دقیق امروز؛ فال روزانه شخصی شنبه ۷ آبان

۷ آبان ۱۴۰۱، ۰:۱۷
کد خبر: 677072
فال دقیق امروز؛ فال روزانه شخصی شنبه ۷ آبان

فال روزانه همانطور که از نامش پیداست، هر روز تغییر می کند. با مطالعه فال روزانه از اتفاقات مهم پیش روی خود آگاه می شوید.

به گزارش اقتصادآنلاین، می توانید  فال روزانه  امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در اینجا مشاهده کنید.

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۷ آبان:

فال روز تولد:  سالی سرشار از امید‌ها و آرزوهای کوچک و بزرگ در پیش‌روی شما است و مطمئن باشید تنها راه رسیدن به این آرزوها، دانش و تلاش است، در نتیجه از هرفرصتی برای شرکت در کلاس‌های آموزشی بهره بگیرید. مواظب دخل‌و‌خرج خود در ماه دی و بهمن باشید و اسفند ماه احساس خستگی شما را فرا می‌گیرد. این احساس کاملاً طبیعی است چرا که در ماه‌های گذشته تلاش زیادی کرده‌اید و نیاز به استراحت دارید. فروردین ماه بهترین زمان برای تنهایی و تفکر است، در این ماه تا می‌توانید با خودتان خلوت کنید و به کارهای پیش‌رو فکر کنید. بخت و اقبال درِ خانه شما را در ماه مرداد سال آینده می‌زند و در این ماه اگر دست به خاک بزنید، طلا می‌شود. مهر ماه سال آینده که از راه رسید را به مهمانی و ملاقات با دوستان و همکاران بگذرانید، در این مهمانی‌ها ارتباط‌هایی برای پیشرفت برنامه‌های کاری و زندگی شما در آینده فراهم خواهد شد.



فال روزانه متولدین فروردین

تصویری که در ذهن‌تان از هویت و شخصیت خود دارید، با چیزی که واقعاً هستید فرق می‌کند و اخیراً دشواری‌های زیادی بابت این دیدگاه تحمل کرده‌اید و نسبت به گذشته کمتر در جمع حضور پیدا می‌کنید. تنها راه‌حل این مشکل، روبرو شدن با خودِ واقعی‌تان است تا نقاط ضعف و قوت خود را مشخص کنید. فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاری در پیش‌روی شما قرار دارد، اما دورنمای خوبی از این سرمایه‌گذاری به‌چشم نمی‌خورد و بهتر است وقت بیشتری برای ارتقا دانش خود صرف کنید. پیشنهاد یک سفر تفریحی به شما می شود، فرصت مناسبی است تا با شادی تازه ای به زندگی خود رونق بدهید. احتیاج به یک موفقیت چشمگیر دارید تا بتوانید به دیگران ثابت کنید که دارای چه شایستگی هایی هستید، این موفقیت را باید با تلاش بیشتر فراهم سازید. قدر کمک های دیگران را هرچند کوچک دانسته و به آن ارج نهید. روزهای آینده برای انجام بعضی برنامه ها ایام مناسبی نیست.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

روزگار بر وفق مراد شما نمی‌چرخد و مشکلات به‌اندازه‌ای به شما فشار آورده که حتی حوصله خودتان را هم ندارید. از روبرو شدن با واقعیت هراس دارید و مشکلات را دست‌کم می‌گیرید و به‌جای حل مشکلات، با شوخی و خنده از کنار آنها می‌گذرید. این قضیه باعث شده تا مشکلات روی هم تلنبار شود و از آنجایی که گره حل این مشکلات تنها در دست شما قرار دارد. باید رویکرد خود به زندگی را تغییر دهید و به‌جای فرار از مشکلات، به‌فکر راهی برای حل‌کردن آنها باشید. مدتی است که در خودتان فرو رفته ید و از جمع ها دوری می کنید، ناراحتی های گذشته را با خودتان حمل می کنید و از حالتان هم لذتی نمی برید، هیچکس جز خودتان به دادتان نخواهد رسید، برای بهتر شدن حالتان همین حالا دست به کار شوید، فردا برایتان دیر است. کاری را نیمه کاره رها کردید. با حلوا حلوا گفتن دهان شیرین نمی شود همین امروز پیش را بگیرید.

فال امروز متولدین خرداد

امروز احساس خوبی دارید و اعتمادبه‌نفس‌ شما به‌اندازه‌ای است که هیچ مشکلی را سد راه خود نمی‌بینید. این احساس هیچ اشکالی ندارد اما مواظب باشید به بقیه صدمه نزنید. یکی از دوستان یا افراد فامیل به کمک شما نیاز دارد، دست رد به سینه او نزنید و هرکاری که از دست‌تان برمی‌آید، برای وی انجام دهید. امروز از آن روزهایی است که نباید اجازه دهید حس و حال خوب شما هدر برود و کارهای دشواری که همیشه از انجام آنها شانه خالی می‌کردید را همین امروز انجام دهید. اگر سرتان را مثل کبک زیر برف کرده اید و فکر می کنید دیگران شما را نمی بینند کاملاً در اشتباهید بهتر است با خودتان صادق باشید و همین امروز فکری برای تغییر اساسی در رفتار و راه و روش پیش گرفته تان بکنید وگرنه دوستان را از اطراف خود می پراکنید. برای انجام کاری از شما درخواست کمک خواهد شد هر طور که از دستتان بر می آید کمکشان کنید.

فال روزانه متولدین تیر

اختلافی میان اعضای فامیل یا همکاران درگرفته است و شما نقش میانجی را برای حل این اختلاف ایفا می‌کنید. این قضیه فشار زیادی به‌ شما وارد کرده چرا که هیچ‌ کدام از طرفین دعوا کوتاه نمی‌آیند. در چنین مواقعی بهتر است از گذر زمان کمک بگیرید و اجازه دهید مدتی از این اختلاف بگذرد تا آب‌ها از آسیاب بیافتد و دو طرف دعوا سر عقل بیایند. در چند روز آینده تصمیم مهمی باید اتخاذ کنید اما هنوز نمی‌دانید دقیقاً چه تصمیمی به‌ صلاح شما است. برای اینکه در آینده از تصمیمی که گرفته‌اید پشیمان نشوید، بهتر است با یکی از بزرگان فامیل مشورت کنید. جواب درخواستی که کرده اید به دستان خواهد رسید، کمی بیشتر صبر کنید و دست به هیچ اقدام دیگری نزنید. چیزی که در پی فهمیدنش بودید متوجه شده اید و تمام ابرها از جلوی چشمتان کنار رفته است، حالا وقت آن رسیده که با واقعیت موجود طوری برخورد کنید که کمترین آسیب را ببینید. نتیجه کمکی که در گذشته به شخصی کرده بودید را به زودی خواهید دید.

فال فردا متولدین مرداد

مدتی است حسابی زودرنج شده‌اید و تصمیم‌های نادرست دیگران بازخورد منفی در زندگی شما گذاشته است. در نتیجه دلِ خوشی از اطرافیان ندارید و می‌خواهید تا جایی که ممکن است تنها باشید. بهتر است به‌‌جای اینکه زانوی غم به‌بغل بگیرید، اجازه ندهید دیگران برای شما تصمیم بگیرند و عنان زندگی را در دست خود بگیرید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان از صمیم‌ قلب به شما عشق می‌ورزد و دوست‌تان دارد، این عشق را بی‌پاسخ نگذارید و امروز عشق‌ بی‌قید و شرط خود را نثار وی کنید.  در مورد نیتی که در دلتان است پس از مدتها بالا و پایین کردن، تصمیمی خواهید گرفت یادتان باشد اگر یک تصمیم قاطع بگیرید و با تمام سختی ها پای عمل کردنش بایستید بهتر است که راه ساده تر را انتخاب کنید و روزگارتان را با غم و اندوه سپری کنید، هر چیزی اندازه ای دارد. سکوت بیش از اندازه از شما در چشم دیگران یک نادان می سازد.

فال امروز متولدین شهریور

دوستان و آشنایانی که زمانی همدل شما بوده‌‌اند این روزها ساز مخالف می‌زنند، دلیل این قضیه، تغییر اخلاق و نگرش شما به زندگی است. با این حساب به‌ جای اینکه دنبال دوستان قدیمی خود باشید، رفقای جدیدی پیدا کنید که دیدگاه آنها با شما یکی باشد. در چند روز آینده، باید در مهمانی یا قرار کاری رسمی شرکت کنید. در این مراسم در کنار دوستان و همکاران قدیمی، افراد جدیدی نیز حضور دارند و آشنایی با این افراد موجبات رفاقتی جدید را فراهم می‌کند. اعتماد به نفستان را دوباره بدست خواهید آورد. در مقابل زورگویی و خودخواهی طرف مقابل تان بایستید و ترس و نگرانی هایتان را کنار بگذارید. اوضاع روزگارتان بدتر از وضعیتی که در حال حاضر برای خودتان درست کرده اید نمی شود. مشکل حقوقی ای دارید و کارهایتان به هم گره خورده، این گره با دندان باز نمی شود، از مشاور درست راهنمایی بخواهید.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

روزهای پرکاری را گذرانده‌اید و فرصتی برای رسیدگی به افراد خانواده و دوستان دست‌نداده است. امروز زمان خوبی است که جبران مافات کنید و تا می‌توانید در کنار اعضای خانواده و دوستان بمانید. کار مهمی در پیش‌رو دارید و می‌خواهید یکه‌و‌تنها این کار را انجام دهید. بعید به‌نظر می‌رسد تنهایی قادر به انجام این‌کار باشید و فراموش نکنید که یک‌دست صدا ندارد و اگر می‌خواهید موفق شوید، بهتر است برای انجام این کار مهم، از اعضای فامیل یا دوستان با تجربه خود کمک بگیرید. از هزینه کردن واهمه نداشته باشید، بعضی خرج ها را اگر امروز نکنید فردا باید بهای بیشتری بپردازید. این روزها دلتنگی امانتان را بریده، امّا چاره ای نیست فعلا باید دندان روی جگر بگذارید و صبر کنید. این اواخر خودتان را مشغول کاری کرده اید که اگر به آن دل بدهید نتایجش برایتان بسیار خوب است، هم سرتان گرم می شود هم دلتان.

فال روزانه متولدین آبان

رؤیاهای بزرگی در سر دارید و هنوز نتوانسته‌اید به این رؤیاها جامه عمل بپوشانید. دوستان و آشنایان نیز آرزوهای شما را جدی نمی‌گیرند و دورنمایی روشنی در زندگی ندارید. مطمئن باشید راه را درست انتخاب کرده‌اید و برای رسیدن به آرزوهای خود از هیچ تلاشی فروگذار نکنید. در چند روز آینده رهسپار سفری ناگهانی خواهید شد، در این سفر خطرهای زیادی در کمین شما نشسته است و اگر می‌توانید سفر خود را به‌ آینده موکول کنید یا با رعایت جوانب احتیاط به‌سفر بروید.  به هر حرف مردم گوش نکنید این گوشتان در باشد و آن یکی دروازه، اتفاقی که از افتادنش می هراسید می آید و می رود و می بینید که آب از آب تکان نمی خورد بیهوده خودتان را عذاب ندهید، اهمیت مسائل را در ذهنتان بزرگ تر از آنچه که هست نکنید. حالا زمان خوبی برای خرید است به شرط آنکه انتخاب درستی بکنید و همه ی جوانب را در نظر بگیرید.

فال روزانه متولدین آذر

حریف جریان سریع زندگی نیستید و زمانی برای استراحت و تفریح پیدا نمی‌کنید. در نتیجه از رؤیاهای خود عقب مانده‌اید و در چرخه روزمرگی‌ها گیر کرده‌اید. اما اصلاً نگران نباشید چرا که از عهده شلوغی‌های زندگی بر خواهید آمد و تلاش بی‌وقفه شما، آینده‌ای روشن را پیش‌رویتان قرار می‌دهد. در چند روز آینده مهمانی عزیز به‌دیدار شما می‌آید، این مهمان حال و روز خوشی ندارد و از شما کمک می‌خواهد، برای کمک به او دریغ نکنید و مطمئن باشید روزی فرا خواهد رسید که همین فرد دست شما را در زندگی بگیرد. درگیری های احساسی و عاطفی تان جز با نشستن و حرف زدن برطرف نخواهد شد. شما بی اندازه مهربان و مردم دار هستید و درب خانه تان همیشه باز است. همین است که برکت همیشه در زندگی تان جاری ست. جسمتان این روزها به شدت خسته است. از ورزش غافل نشوید و به سلامتتان بیشتر اهمیت دهید. عزیزی راه دور، بسیار دلتنگ شماست.

فال روز متولدین دی

انسان شوخ‌طبع و بشاشی هستید و شوخی‌های شما کار دست‌تان داده و فردی از این رفتار حسابی دلگیری شده است. اجازه ندهید این فرد گله‌ای از شما به‌دل داشته باشد و در اولین فرصت ممکن به او بفهمانید که منظور خاصی نداشته‌‌اید. برای انجام کارها نیاز به کمک دارید اما کسی شما را جدی نمی‌گیرد و دست‌تنها مانده‌اید. این رویکرد تنها زمانی متوقف می‌شود که دست‌ از شوخ‌طبعی بردارید و زندگی را جدی بگیرید. او را از حال خود بیشتر باخبر کنید. مشکلات مالی پیش آمده این روزها به آهستگی بر طرف خواهد شد، کمی دیگر با وضعیت موجود مدارا کنید و حواستان به دخل و خرجتان باشد. شخصی را که بسیار دوستتان دارد را نگران کرده اید، شاید بهتر باشد کمی خوددارتر برخورد کنید، مراقب زبانتان باشید مبادا حرفی زده باشید و دل او را لرزانده باشید.

فال متولدین بهمن

روز بسیار شلوغی پیش رو دارید و کسی نیست که در انجام کارها کمک‌تان کند. به‌همین دلیل نیز حسابی مضطرب‌و‌نگران شده‌اید. به‌جای اینکه اجازه دهید اضطراب شما را از پا درآورد، آستین‌ بالا بزنید و کارها را به‌تنهایی انجام دهید، در چند روز آینده سرتان حسابی خلوت می‌شود و فرصتی برای استراحت دست خواهد داد. در چند روز آینده پیشنهاد کاری وسوسه‌برانگیزی دریافت خواهید کرد، این پیشنهاد را با چشم‌بسته قبول نکنید و برای تصمیم‌‌گیری حتماً نظر دوستان و آشنایان را جویا شوید.  برای انجام یک کار اداری بهتر است هرچه سریع تر اقدام کنید. زود از کوره در نروید وگرنه پشیمان می شوید. رویایی که در سرتان می پرورانید به حقیقت می پیوندد. برای دریافت مدرکی گرچه طاقتتان طاق شده باید کمی بیشتر صبر کنید. دلتنگی هایتان به پایان می رسد و چشم و دلتان به دیدن عزیزی که مدت هاست راه دور است، روشن می شود. با کوچکترها مهربان تر باشید.

فال روزانه متولدین اسفند

درکنار خصوصیات اخلاقی بسیار خوبی که دارید، یک ویژگی اخلاقی بد هم دارید و اهل کنایه‌زدن هستید. این اخلاق باعث شده تا اطرافیان از شما کناره بگیرند و کسی تمایلی برای هم‌صحبتی با شما نداشته باشد. سعی کنید در اولین فرصت دل افرادی که از کنایه‌‌های شما دلگیر شده‌اند را به‌دست آورید و با محبت و مردم‌داری، دوستان جدیدی برای خودتان پیدا کنید.  این همه دل دل نکنید آنچه که در سرتان می گذرد را به زبان بیاورید. هر حرفی که می شنوید باور نکنید. شخصی شما را از خبری آگاه می کند که از شنیدنش هیجان زده می شوید، احساسات خودتان را کنترل بکنید او از گفتن این خبر به شما نیت خوبی ندارد. به کاری یا جایی که نباید سرک نکشید. این روزها فشار کاری تان بسیار زیاد بوده و روحا و جسما بسیار خسته اید.

شما می‎توانید در مورد اینکه فال و طالع‎تان درست اعلام شده یا خیر، در پایین همین مطلب در قسمت نظرات بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید