۰ نفر

فال حافظ امروز پنج شنبه ۵ آبان با تفسیر دقیق + توصیه حافظ به شما

۵ آبان ۱۴۰۱، ۰:۴۸
کد خبر: 676792
فال حافظ امروز پنج شنبه ۵ آبان با تفسیر دقیق + توصیه حافظ به شما

همواره در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۵ آبان ماه از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. تفال به حافظ ۵ آبان ماه را بخوانید.

به گزارش اقتصادآنلاین، فال گرفتن از  آثار ادبی، از باور‌های کهن این مرز و بوم است. در گذر زمان ساکنان این خاک به ادیبانی که گمان می‌بردند بهره‌ای از کلام حق دارند رجوع می‌شد. با این حال، اما در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است.

برای اینکه فال حافظ امروز ۵ آبان با تفسیر و تفسیر دقیق را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد.

فـال حـافـظ متولدین فروردین

ساقیا برخیز و درده جام را

خاک بر سر کن غم ایام را

ساغر می بر کفم نه تا ز بر

برکشم این دلق ازرق فام را

تعبیر فال حافظ :

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد غصه زیاد نخور . غم به دل راه آمده با اندکی تلاش و بهره گیری از همفکری دوستان صمیمی و یکرنگ و بزرگترها  برطرف می شود. در انتخاب دوست بسیار دقیق باش و هرکه را که لاف دوستی می زند یار مپندار. در سختی ها صبور باش.

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت

اگر چه عرض هنر پیش یار بی‌ادبیست

زبان خموش ولیکن دهان پر از عربیست

پری نهفته رخ و دیو در کرشمه حسن

بسوخت دیده ز حیرت که این چه بوالعجبیست

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد در کاری به رقابت پرداخته‌ای ولی پشت پرده کار انجام می‌دهی. نکند که در این راه خوی دیو پیدا کنی و فرشته بودن را فراموش کنی؟ هیچ گلی بی خار نیست، تو هم مستثنا نیستی. کار دیگران را بی‌ارزش نکن تا کار خودت پر بها شود که این دور از ادب است.

فـال حـافـظ متولدین خرداد

دوش دیدم که ملایک در میخانه زدند

گل آدم بسرشتند و به پیمانه زدند

ساکنان حرم ستر و عفاف ملکوت

با من راه نشین باده مستانه زدند

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد ایام فراق و هجران به پایان خواهد رسید و کسی شما را آزار نخواهد داد. به زودی اطرافیان شما چه دوست و چه دشمن برای کمک به شما خواهند آمد. تو استحقاق این اتفاقات خوب را داری. همیشه امید داشته باش.

فال حافظ امروز با تفسیر دقیق و زیبا

فـال حـافـظ متولدین تیر

تاب بنفشه می‌دهد طره مشک سای تو

پرده غنچه می‌درد خنده دلگشای تو

شاه‌نشین چشم من تکیه گه خیال توست

جای دعاست شاه من بی تو مباد جای تو

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید تمام تلاشت را کرده ای و با لطف الهی زندگی آرامی برای خود ساخته‌ای. اکنون شاد و خندان زندگی کن و از آنچه خدا نصیبت کرده لذت ببر. دوستان نزدیک را از خود نران، زیرا هر انسانی هرقدر بزرگ و کامل باشد به دوستان صادق نیازمند است. از شر و شور دنیا دلگیر مشو که زندگی زیباست.

فـال حـافـظ متولدین مرداد

سحرگاهان که مخمور شبانه

گرفتم باده با چنگ و چغانه

نهادم عقل را ره توشه از می

ز شهر هستیش کردم روانه

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید نیتی در سر داری. فکر می کنی با آغاز این کار به آرامش خواهی رسید اما بدان که کار و زندگی و خانواده همه بهانه هایی است برای بودن. اگر می‌خواهی به کمال برسی، روح خود را بزرگ کن و خود را اسیر دام های دنیا نکن. تنها کسانی از امتحان الهی سربلند خارج می‌شوند که به خدا توکل داشته باشند.

فـال حـافـظ متولدین شهریور

روزگاریست که ما را نگران می‌داری

مخلصان را نه به وضع دگران می‌داری

گوشه چشم رضایی به منت باز نشد

این چنین عزت صاحب نظران می‌داری

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد برای رسیدن به اهداف و آرزوهای خود از کبر و خودپسندی دوری کنید و شک نکنید که عدم استفاده از تجربه دیگران، عاقبت خوشی برای شما نخواهد داشت. افراد خانواده یا دوستان چشم امید به شما دوخته‌اند. آنها را ناامید و مأیوس نکنید و با دیگران با عشق و محبت رفتار کنید تا زندگی و روزگارتان از این رو به آن رو شود.

فـال حـافـظ متولدین مهر

عشقبازی و جوانی و شراب لعل فام

مجلس انس و حریف همدم و شرب مدام

هر که این عشرت نخواهد خوشدلی بر وی تباه

وان که این مجلس نجوید زندگی بر وی حرام

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که خدای بزرگ شما را انسان خوشبختی آفریده است زیرا تمام امکانات لازم و وسایل پیشرفت و ترقی را در اختیار تو نهاده است و تو باید قدر این نعمات خداوندی را بدانی و از آنها استفاده مطلوب نمایی در غیر اینصورت عمر و زندگی خود را حرام ساخته ای و این در حالی است که می توانی زندگی شادی داشته باشی.

فال حافظ امروز با تفسیر دقیق و زیبا

فـال حـافـظ متولدین آبان

خرم آن روز کز این منزل ویران بروم

راحت جان طلبم و از پی جانان بروم

گر چه دانم که به جایی نبرد راه غریب

من به بوی سر آن زلف پریشان بروم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد برای بستن دهان مردم هیچ کاری نمی توان کرد. اگر مصمم هستید به آرزوها و اهدافی که برای خود تعیین کرده اید دست پیدا کنید از شماتت ها و حرف های منفی اطرافیان دلگیر و آزرده خاطر نشوید. از همان ابتدا می دانستید برای رسیدن به هدف خود با سختی ها و موانع دشواری روبرو خواهید شد، پس ناامید نشده و به تلاش ادامه دهید. از مشکلات نترسید و با دقت و دوراندیشی تصمیم بگیرید تا به مراد دل برسید.

فـال حـافـظ متولدین آذر

شاه شمشادقدان خسرو شیرین دهنان

که به مژگان شکند قلب همه صف شکنان

کمتر از ذره نه‌ای پست مشو مهر بورز

تا به خلوتگه خورشید رسی چرخ زنان

تـعبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید آنکه در نظر تو دارای قدر و منزلتی والاست تنها به این دلیل به تو روی آورده است که قلبی پر از مهر و صفا و صمیمیت داری، پس به جای مال دنیا او را از عشق و همدلی بی نیاز بساز تا با کمک او و توکل به خدا بر دشمنان ظفر یابی و به کامیابی برسی.

فال حافظ متولدین دی

ای صبا گر بگذری بر ساحل رود ارس

بوسه زن بر خاک آن وادی و مشکین کن نفس

دل به رغبت می سپارد جان به چشم مست یار

گر چه هشیاران ندادند اختیار خود به کس

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید انتظار زیاد کشیده‌اید و در مورد آینده نگران هستید. آینده خوبی پیش‌رو دارید و با تلاش و کوشش به جایی خواهید رسید که دیگران حیرت‌زده خواهند شد. به شرط آن که ترس را کنار گذاشته و سختی‌های مسیر را تحمل کنید.

فـال حـافـظ متولدین بهمن

ما آزموده‌ایم در این شهر بخت خویش

بیرون کشید باید از این ورطه رخت خویش

خواهی که سخت و سست جهان بر تو بگذرد

بگذر ز عهد سست و سخن های سخت خویش

تعبیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که هیچ کدام از راه هایی را که انتخاب کرده ای به هدف نرسیده است. باز هم تلاش کن بالاخره روزگار روی خوش خود را به تو نشان می دهد و دلت شاد می شود. زندگی را هرطور که بگیری می گذرد ولی یادت باشد با کسانی که به عهد خود پایبند نیستند پیمان نبند. رسیدن به مقصود برای تو دور نیست.

فـال حـافـظ متولدین اسفند

خوش خبر باشی ای نسیم شمال

که به ما می‌رسد زمان وصال

قصّهُ العشقِ لا انفصام لها

فُصِمَت ها هُنا لسانُ القال

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید به زودی اخبار بسیار خوشی به دست شما خواهد رسید که شما را نوید رسیدن به آرزوهای دیرینه می دهد. رقیبان شما از عرصه خارج خواهند شد و اختیار از کف دشمنان تان بیرون خواهد رفت و به شما مجال شکوفایی و خودنمایی داده خواهد شد. قدر این روزها را بدان و از آنها استفاده کن.

شما می‎توانید در مورد اینکه فال و طالع‎تان درست اعلام شده یا خیر، در پایین همین مطلب در قسمت نظرات بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید