۰ نفر

متولدین این ماه های سال برآورده شدن آرزوهایشان قطعی است!

۲۲ مهر ۱۴۰۱، ۳:۰۵
کد خبر: 673541
متولدین این ماه های سال برآورده شدن آرزوهایشان قطعی است!

افراد بزرگ، رویاهای بزرگ در سر دارند و به دلیل ماهی که در آن متولد شده اند بسیار رویاپرداز هستند. این خصوصیت میتواند زمینه ساز آن ها در مسیر موفقیت باشد.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ وقتی که صحبت از ایده آل گرایی می‌ شود، باید به سراغ ماه تولد برویم تا ببینیم که این ویژگی در کدام یک از افراد بیشتر است؛ زیرا بعضی از افراد هستند که به خاطر ماهی که در آن متولد شده اند به طور کل ایده آل گرا تر هستند و رویاهای بسیار بزرگی در سرشان دارند که شاید برای ما خیلی قابل باور نباشد.

بهمن

بهمن ماهی ها جزء افرادی هستند که جهان را به جای بهتری برای زندگی تبدیل می کنند. آن ها سخت برای اهداف شان تلاش می‌ کنند و می‌ پذیرند که انسان‌ ها با یکدیگر متفاوت هستند و هر کدام می توانند ایده ها و نوآوری های خودشان را داشته باشند. بهمن ماهی ها همیشه برای کار های جدید و رویایی داوطلب هستند و به چیز های کم قانع نمی‌ شوند و در رویای خودشان زندگی می کنند.


رویاپردازی

مرداد

مرداد ماهی ها نه تنها ایده آل گرا هستند، بلکه خیلی هم خوش بین می باشند. آن ها در دنیای رویایی خودشان زندگی می کنند که البته این رویاها را تا حد زیادی به واقعیت هم تبدیل می‌ کنند. اگر کسی بخواهد آن ها را ناامید کند، از او فاصله می‌ گیرند و سعی می‌ کنند که کار خودشان را انجام دهند. افراد یاری رسان، وفادار و با انرژی می باشند.

دی

دی ماهی ها می‌دانند که چگونه باید رویا های خود را به واقعیت تبدیل کنند. آن ها عاشق این هستند که در ذهن شان رویاپردازی کنند تا بتوانند زندگی مورد علاقه خود را خلق کرده و به واقعیت تبدیل کنند و برای هدف هایشان می جنگند و سخت تلاش می‌ کنند.

اسفند

اسفند ماهی ها سعی می کنند که همیشه در دیگران ویژگی‌ های مثبت شان را ببینند. به خاطر همین خیلی بخشنده و پذیرا هستند و خودشان را نیز لایق بهترین ها می‌دانند. آن ها بی قید و شرط به شما عشق می ورزند و هر وقت که بتوانند به شما کمک می کنند. هرگز افراد خودخواهی نیستند و هیچ‌گاه دیگران را به خاطر منافع خودشان به خطر نمی‌ اندازند اما رویاهای بسیار بزرگی در سر دارند که برای واقعی شدن آن ها خیلی زیاد می کوشند.

رویاپردازی

تیر

تیر ماهی ها افراد ایده آل گرایی هستند. آن ها سعی می‌ کنند که رویاهای مختلف را در ذهن شان بررسی کنند تا ببینند که واقعاً چه می‌ خواهند. خیلی نمی توانند افراد نامهربان را تحمل کنند، زیرا رفتار دیگران برایشان خیلی مهم است. خودشان دلسوز و مهربان هستند و خیلی هم راحت صدمه می بینند اما نسبت به ایده آل هایی که دارند؛خوش ‌بین می باشند.

فروردین

فروردین ماهی ها آماده انجام هر چالشی می باشند. آن ها پول خود را در کارهای خیر سرمایه‌گذاری می‌ کنند. حتی می‌ توانند یک فضای کوچک را به بهترین حالت ممکن بسازند و تغییرات مثبتی در آن به وجود بیاورند. آن‌ ها نگاه واضحی نسبت به دنیا و محیط اطراف خود دارند و می‌دانند که چگونه باید راهی برای رسیدن به رویاهای شان پیدا کنند.

مهر

مهر ماهی ها به عدالت باور دارند. می‌دانند که از پس همه سختی ها و کشمکش‌ ها بر می آیند، زیرا قبل از رسیدن به هرچیزی رویای آن را در ذهنشان می پرورانند. افراد کمک کننده ای هستند و به آینده امیدوار می باشند و سعی می‌ کنند که از احساسات خودشان و دیگران مراقبت کنند اما در مسیر رویاهای شان نیز حرکت می کنند.

خوش بینی + فکر مثبت

شهریور

شهریور ماهی ها ایده آل گرا هستند. دوست دارند که هر کاری را بی عیب و نقص به انجام برسانند. خیلی خوب مشکلات خود را حل می‌ کنند. قبل از این که بخواهند وارد کاری شوند، اول تصویر آن را در ذهن و رویاهایشان می‌ سازند تا ببینند که چه مشکلات احتمالی بر سر راهشان وجود دارد؛ سپس این مشکلات را برطرف کرده و بعد وارد کار می‌ شوند.