۰ نفر

فال ابجد روزانه یکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱

۱۷ مهر ۱۴۰۱، ۱:۵۴
کد خبر: 672735
فال ابجد روزانه یکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱

فال ابجد جزو مشهورترین و قدیمی ترین فال ها بوده و در میان بسیاری از ایرانیان به دلیل پیشینه آن مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش اقتصادآنلاین، حروف ابجد  یک روش برای مرتب کردن حروف زبان عربی است که بر پایه الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده‌اند. ما گاهی این شیوه را در شماره‌گذاری موارد یا صفحات دیده‌ایم یا خودمان به کار گرفته‌ایم.حروف ابجد را حتی اگر نشناسید حتما اسم آن را شنیده و حتی بدون اینکه بدانید از آن استفاده‌ هم کرده‌اید.  یکی از راه های کشف و رسیدن به نتیجه در علوم غریبه حروف ابجد می باشد. حروف ابجد به دو نوع کبیر و صغیر می باشند. یکی از انواع روشهای طالع یا فال بینی، روشی است که به طریق محاسبه ابجدی صورت می گیرد. فال ابجد یکی از قدیمی ترین انواع فال بینی است که آن را به دانیال نبی و سپس به امام جعفر صادق (ع) نسبت می دهند.

فال ابجد امروز ۱۷ مهر را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.



فال ابجد امروز برای متولدین ماه های مختلف امروز ۱۷ مهر را می توانید در این قسمت بخوانید.

 فال ابجد امروز متولدین فروردین

ابجد فال شما: آ ‌آ ‌د

تعبیر: مسائل ناراحت‌کننده‌ای در زندگی تان وجود دارد که برای برطرف شدنش باید به خداوند پناه ببرید. اگر می‌خواهید به آرزوهایتان دست پیدا کنید باید از خودتان توانایی و تلاش نشان دهید و از تنبلی دست بکشید. به زودی خداوند نو رسیده ای به شما یا یکی از عزیزانتان عطا خواهد کرد.

فال ابجد امروز متولدین اردیبهشت

ابجد فال شما: د د د

تعبیر: طالعت خوب است. اتفاقات خوشایندی در زندگی برایتان به وجود خواهد آمد از طرف شخص خبرهای خوشحال کننده ای را دریافت می کنید، که شادی بسیاری در شما سرازیر می کند باعث می‌شود به آرزوهای خود برسید و آرامش را در خود به وجود بیاورید، بهتر است؛ نگرانی به دل خود راه ندهید از شر بدخواهان در امان خواهید بود.

میخوای همون آدمی بشی که همیشه آرزوشو داشتی؟

فال ابجد امروز متولدین خرداد

ابجد فال شما: ج ب آ

تعبیر: طالعت نیکوست. روزگار بر وفق مراد شماست و شما به حاجت های خود دست پیدا خواهید کرد، به زودی گشایشی در زندگی شما رخ می دهد صاحب فرزندی خواهید شد که قدمتش برای تان مبارک است بهتر است؛ برای خود صدقه ای بدهید تا از چشم مردم در امان بمانید و شادی را در خود به وجود بیاورید.

فال ابجد امروز متولدین تیر

ابجد فال شما: ب ب ب

تعبیر: به زودی غم و اندوه از وجودتان خارج خواهد شد و شادی و سربلندی نصیبتان می شود در امورات زندگی تان به هدف‌های خود خواهید رسید، اگر قصد انجام معاملات پولی و مالی را دارید به زودی به انجام می رسد که برایتان سود و منافع بسیاری دارد.



فال ابجد امروز متولدین مرداد

ابجد فال شما: د ب د

تعبیر: مدتی است در راز و نیاز با خداوند کاهلی می کنید، با این کارتان طالع خود را به رنگ تیره و تار در خواهید آورد و مشکلات بسیار زیادی در خود به وجود می آورید، سعی کنید؛ تا می توانید دست از کارهای نادرست بردارید و خودتان را به فساد آلوده نکنید.

فال ابجد امروز متولدین شهریور

ابجد فال شما: ب ج د

تعبیر: طالعت نیک است. به زودی گرفتاری هایتان از بین خواهد رفت شما به موفقیت‌های بسیار بالایی می رسید، و مقصود خود را به دست خواهید آورد اگر همت کنید؛ با موفقیت های کاری و پولی فاصله‌ای ندارید می توانید خیلی زود خودتان را به پیروزی در زندگی برسانید.



فال ابجد روزانه متولدین مهر

ابجد فال شما: آ ب آ

تعبیر: طالعت خوب نیست. با مشکلات بسیار زیادی در زندگی خود روبرو خواهید شد، و به دردسرهای بزرگی مواجه میشوید، بهتر است؛ افکار بیهوده را از ذهن خود خارج کنید و دست به کارهای ناصوابی نزنید چون برایتان مشکلات فراوانی در زندگی ایجاد می‌کند.

فال ابجد روزانه متولدین آبان

ابجد فال شما: ب آ آ

تعبیر: دوباره سلامتی خود را به دست می آورید و از مشکلات خلاص خواهید شد. اگر مسائل ناراحت کننده ای در زندگی تان وجود دارد به زودی با کمک شخصی از آن خلاص می شوید. وصلت مبارکی در پیش دارید که شما را از غم و اندوه خلاص خواهد کرد و به سعادت و خوشبختی می رسید.



فال ابجد روزانه متولدین آذر

ابجد فال شما: ج آ‌ د

تعبیر: صبر و تحمل به خرج دهید و برای انجام کارهایتان عجله نداشته باشید تا نتایج خوبی به دست آورید. شاید مجبور شوید کارهای تازه ای را آغاز کنید، سعی کنید در آن احتیاط کنید تا خدایی ناکرده خودتان را به دردسر نیندازید. پولی که منتظرش هستید تا دو وعده آینده به دستتان می رسد.

  فال روزانه ابجد متولدین دی

ابجد فال شما: آ ب ج

تعبیر: مقصودی دارید که خیلی زود به آن میرسید و دوباره زندگی به کامتان می‌شود. اگر برای رسیدن به اهدافتان ناامید شده اید باید از خداوند طلب کمک کنید. در امورات تحصیلی به موفقیت می رسید و به درجات بالایی دست خواهید یافت پس همچنان به تلاش و کوشش ادامه دهید.



فال روزانه ابجد متولدین بهمن

ابجد فال شما: د ب آ

تعبیر: اقبال نیکویی در انتظارتان است و سرمایه اندکی به دستتان می رسد که می تواند شما را از نظر مالی در موقعیت مناسبی قرار دهد. اگر می‌خواهید کاری را آغاز کنید قبل از هر عملی صلاح و مشورت داشته باشید تا خدایی نکرده به دردسر نیفتید.

فال روزانه ابجد متولدین اسفند

ابجد فال شما: آ د ج

تعبیر: نگران مشکلاتی که در زندگیتان وجود دارد نباشید و بدانید که به زودی خداوند به شما کمک خواهد کرد تا از آن خلاص شوید. اگر فردی با شما ناسازگاری دارد شما با او مدارا کنید تا از کارش پشیمان شود. حرف هایی به گوشتان می رسد که بسیار از آن ناراحت خواهید شد.

فال امروز خود را چطور می بینید؟ نظر خود را درباره فال ابجد امروز در بخش نظرات برای ما بنویسید