۰ نفر

فال ازدواج/ با کی ازدواج می کنم؟

۱۶ مهر ۱۴۰۱، ۲۳:۰۸
کد خبر: 672665
فال ازدواج/ با کی ازدواج می کنم؟

خیلی افراد برای آگاهی از آینده خود و اینکه کی و با چه کسی ازدواج می کنند به گرفتن فال روی می آورند. فال ازدواج تنوع زیادی دارد و اینکه کدام فال بهترین فال ازدواج است بستگی به انتظار شما از فال دارد. در این مطلب به معرفی رایج ترین و بهترین فال برای ازدواج پرداخته ایم.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ گرچه همه ما می دانیم که کسی نمی تواند آینده را پیش بینی کند، اما گاهی با خواندن فال و اطلاعاتی که در مورد ما می دهد، شگفت زده می شویم. خبر از آینده و اینکه بدانیم کی ازدواج می کنیم یا با چه کسی ازدواج می کنیم می تواند برای هرکسی جذاب باشد و این باعث شده که انواع فال ازدواج در شکل های مختلف وجود داشته باشد. اگر جزء افرادی هستید به گرفتن فال برای سرگرمی علاقه دارید و می خواهید بدانید بهترین فال برای ازدواج کدام است، تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

بهترین فال ازدواج

بسیاری از افراد به فال اعتقادی ندارند و تنها برای سرگرمی سراغ انواع فال ازدواج می روند. آنها معتقدند که با گرفتن فال چیزی از دست نمی دهند و تنها اطلاعاتی کسب می کنند که می تواند درست یا غلط باشد. فال گیری از گذشته به شکل کف بینی رواج داشت و برخی افراد با تجربه با دیدن کف دست و بررسی خطوط آن، به ارزیابی گذشته و آینده فرد می پرداختند که ممکن بود برخی از آنها درست باشد.


وام ازدواج

شاید فال های مختلف برای ازدواج را امتحان کرده باشید و بخواهید بدانید بهترین فال ازدواج کدام است که می تواند به طور قطعی به شما بگوید کی ازدواج می کنید، با کی ازدواج می کنید یا رابطه شما چه سرانجامی دارد.

در ادامه تعدادی از بهترین فال برای ازدواج را با شما به اشتراک گذاشته ایم که می توانید آنها را امتحان کنید.

فال قهوه برای ازدواج

خیلی ها فال قهوه را بهترین نوع فال ازدواج می دانند و معتقدند که با نوشیدن قهوه احساسات و ادراک شخص در فنجان نقش می بندد. اینکه بتوان با فال قهوه گفت کی ازدواج می کنیم زیاد عقلانی نیست اما اگر تابحال فال قهوه برای ازدواج را امتحان کرده باشید، ممکن است برای پیشگویی آینده و سرانجام رابطه و ازدواج خود به گرفتن مجدد فال قهوه وسوسه شوید.

در فال قهوه برای ازدواج، بعد از نیت و نوشیدن قهوه از یک سمت فنجان، براساس شکل ایجاد شده از ته مانده قهوه و معانی آنها، بین اشکال و آینده و ازدواج شما ارتباطی ایجاد می کنند.

فال ازدواج حافظ

فال حافظ حافظیه

فال حافظ یکی از رایج ترین فال ها دربین مردم است و خیلی افراد از اشعار حافظ برای فال ازدواج استفاده می کنند.

  1. در گرفتن فال حافظ برای ازدواج ابتدا صلوات بفرستید و فاتحه ای به حافظ هدیه کنید.
  2. با خلوص قلبی نیت کنید.
  3. حافظ را به شاخ نبات قسم دهید.
  4. صفحه ای از کتاب حافظ را باز کنید و معنی آنرا بخوانید.

فال ازدواج ابجد

فال ابجد

یکی از روش های گرفتن فال ازدواج، فال ازدواج با حروف ابجد (روشی برای مرتب سازی حروف در زبان عربی) می باشد و به سه شکل ابجد کبیر، ابجد وسیط و ابجد صغیر وجود دارد.

در فال ازدواج ابجد به عنوان مثال می خواهید بدانید مسیر ازدواج برای شما و فلان شخصی که در ذهن شماست، چگونه است.

  1. ابتدا حروف ابجد اسم مادر خود و اسم مادر طرف مورد نظر را محاسبه کنید.
  2. حالا اعداد بدست آمده را با هم جمع کنید.
  3. عدد بدست آمده را تقسیم بر 5 کنید.
  4. اگر باقیمانده یکی از اعداد 1، 3 و یا 5 باشد؛ به معنی مستعد بودن شرایط ازدواج و جفت بودن ستاره شما می باشد.
  5. اگر باقیمانده عدد 2 یا 4 باشد؛ به معنی جدا بودن مسیر شما از یکدیگر است.
  6. و چنانچه باقیمانده عدد 0 شد، به معنی وصال همراه با درگیری و کشمکش می باشد.

در حروف ابجد اعداد 1 تا 1000 در 28 حرف عربی جای گرفته اند. ارزش عددی حروف ابجد به شکل زیر است که می توانید برای محاسبه از آن استفاده کنید.

 

ارزش عددی حروف ابجد صغیر برای فال ازدواج
الف= 1
ح= 8
س= ساقط
ت= 4
ب= 2
ط= 9
ع = 10
ث= 8
ج= 3
ی= 10
ف= 8
خ= ساقط
د= 4
ک= 8
ص= 6
ذ= 4
ه= 5
ل= 6
ق= 4
ض= 8
و= 6
م= 4
ر= 8
ظ= ساقط
ز= 7
ن= 2
ش= ساقط
غ= 4
ارزش عددی حروف ابجد کبیر برای فال ازدواج
الف= 1
ح= 8
س= 60
ت= 400
ب= 2
ط= 9
ع = 70
ث= 500
ج= 3
ی= 10
ف= 80
خ= 600
د= 4
ک= 20
ص= 90
ذ= 700
ه= 5
ل= 30
ق= 100
ض= 800
و= 6
م= 40
ر= 200
ظ= 900
ز= 7
ن= 50
ش= 300
غ= 1000

فال ازدواج تاروت

یکی از بهترین فال عشق و ازدواج، فال تاروت است که با استفاده از کارت انجام می شود.

  1. برای گرفتن فال تاروت برای ازدواج چشمان خود را بسته و به ازدواج و یا شخص مورد نظر فکر کنید.
  2. نیت کنید.
  3. حالا چشمان خود را باز کرده و یکی از کارت ها را انتخاب کنید.

(در فال تاروت برای ازدواج می توانید سوالات مختلف در مورد ازدواج و یا کیفیت رابطه خود را در ذهن مرور کنید و یکی از کارت ها را بردارید تا در مورد ازدواج خود چیزهایی بدانید.)

فال ازدواج قرانی

در گرفتن فال ازدواج با قران با حضور قلب و در ساعات اذان، نیت کرده، سوره اخلاص را 3 مرتبه بخوانید، 3 صلوات بفرستید و صفحه ای از قرآن را باز کنید.

اولین آیه از سمت راست فال ازدواجی شما با قرآن می باشد که می توانید با آن از زمان ازدواج خود با خبر شوید.

فال ازدواج انبیا الهی

فال-انبیا الهی

یک از انواع فال بخت و ازدواج، فال انبیا است که افراد زیادی به آن معتقد هستند.

فال ازدواج انبیا، فال 26 پیامبر الهی از جمله حضرت یوسف، حضرت لقمان، حضرت اسحاق و … می باشد که براساس آن می توانید فال خود را با توجه به یکی از پیامبران ارزیابی کنید.

برای فال ازدواج انبیا بعد از خلوص نیت، چشمان خود را ببندید، سوره حمد را بخوانید و نیت کنید.

با چشمان بسته انگشت خود را بر روی یکی از 26 عدد بگذارید تا ببینید شانس شما بر روی کدام عدد و فال کدام انبیا قرار می گیرد.

فال ازدواج ماه ها

برای فال ازدواج و اینکه بدانیم کی ازدواج می کنیم می توانید از طالع بینی و تحلیل شخصیت با توجه به ویژگی های ماه تولد افراد استفاده کنید که به آن فال هندی نیز گفته می شود و با خواندن آن تاحدودی متوجه می شوید که متولدین کدام ماه ها برای ازدواج با هم مناسبند؟

فال هندی بهترین طالع بینی ازدواج است که با خواندن ماه شخص مورد نظر خود می توانید تا حدودی از ویژگی های اخلاقی او مثل میزان خیانت متولدین ماه ها، استعداد متولدین ماه های مختلف باخبر شوید و بعد از تحلیل و بررسی رفتارهای او، تشخیص دهید که فرد مناسبی برای شما می باشد یا خیر.

فال ازدواج سال تولد

طالع بینی

طالع بینی و شناخت شخصیت براساس سال تولد یکی دیگر از بهترین فال عشق و ازدواج است. در این فال که فال ازدواج با تاریخ تولد می باشد، هر سال با نماد یک حیوان نشان داده شده و می توانید براساس سال تولد و حیوان مخصوص آن سال، به ویژگی های فرد مقابل پی ببرید و تصور کنید که روابط شما با او چگونه خواهد بود.

بطور قطعی نمی توان گفت بهترین فال ازدواج دنیا کدام است. توصیه ما این است که برای اطلاع یا تصمیم گیری در مورد ازدواج به عقل و احساس خود اطمینان کنید و به خدا توکل داشته باشید که او بهترین تقدیر را برای شما رقم خواهد زد.