۰ نفر

زنان آذر ماهی؛ ویژگی جالب زنان متولد آذر ماه در عشق و عاشقی!

۲ آذر ۱۴۰۱، ۱۵:۳۹
کد خبر: 655731
زنان آذر ماهی؛ ویژگی جالب زنان متولد آذر ماه در عشق و عاشقی!

زنان آذر ماهی شخصیت بسیار جذابی دارند آن ها واقع بین با روحیه بسیار بالا و همچنین علاقه مند به هنر هستند که در اجتماع زنانی بسیار موفق هستند.

زن متولد آذر چگونه مردی را می پسندد ؟

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ زنان آذر ماهی به مردانی که خیلی راحت از احساسات و عواطف خود صحبت می کنند نیازی ندارند. مرد مورد نظر آن ها باید به محیط و شرایط اطراف حساس بوده ودرک مناسبی از موقعیت های مختلف داشته باشدتا بر اساس آن ها بتواند بهترین تصمیم را اتحاذ کند.متولدین آذر ماه به مردانی علاقه مند می شوند که بتوانند مهارت های خود را در هر شرایطی به کار گیرند. شوخ طبعی نیز از دیگر ویژگی های مردان ایده آل زن آذر ماهی است. مردان نفوذپذیر و شوخ طبع ، مطمئنا شریک زندگی ایده آلی برای شما خواهند بود.

زنان آذر ماهی از دروغ بیزار بوده و مایل است تا همیشه حقیقت را شنیده و بگوید. آنها بسیار اهل معاشرت بوده و ترجیح می دهند بیشتر وقت خود را در کنار خانواده یا دوستان صمیمی خود بگذرانند. زنان آذر ماهی بسیار خونگرم وشوخ طبع نیز هستند. آنها اهل شعر و ادبیات بوده و در عشق و احساس شور و شوق فوق العاده ای دارند.به دلیل داشتن روحیه شعر و هنر دوستی اصولا افرادی مهربان هستند و می دانند با زندگی و محیط اطراف خود چگونه سازگار شوند

چنانچه در سایت گفته ایم ویژگی دیگر زنان آذر ماهی داشتن آرزوهای بزرگ بلندپرواز بودن است. آنها با دید مثبت به زندگی،در رسیدن به اهدافشان مصمم می باشند. همچنین عاشق سفر کردن و گشت و گذار می باشند.

زنان آذر ماهی انسانهای خونگرم، صمیمی، خردمند، یکرنگ و بی غل و غش هستند. آنها انسان هایی مستقل و متکی به نفس بوده و هرگز دوست ندارند به کسی وابسته باشند. همچنین در اعمال و رفتار خود کمی جسارت داشته و این جسارت گاهی اوقات توام با گستاخی می شود که احتمالا باعث آزردگی خاطر دیگران می شود. اما به خاطر داشته باشید که نیش و کنایه های آنها ناشی از غرض خاصی نیست فقط به دلیل رک و راست بودن و صریح الهجه بودن آنهاست.


زنان آذر ماهی انسانی واقع بین و اهل منطق است و در انجام هر کاری سنجیده عمل می کند. هرگز در برخورد با مسایل و مشکلات زندگی هراسی نداشته و موارد تلخ زندگی را برای خود بزرگ نمی کند.اما هر اندازه که از خوبی ها و لذت های زندگی دچار شعف می شود به همان اندازه از زشتی ها و مظالم ناراحت می شود. بنابراین می توان گفت آنها واقع بین هستند یعنی نه خوشبین و نه بدبین.

زنان متولد آذر،بسیار مهربان هستند.با وجود داشتن ذهن خلاق و قیافه بی شیله پیله هیچ وقت عقب نمی مانند.

زنان آذر ماهی فردی متجدد است که می خواهد او را به خاطر خودش و نه برای موهای بلند و روشن یا چشمان آبی درشتش دوست بدارید. این دختر معمولا به اندازه پسر متولد آذر ماه آزاد و بی قید نیست. اما گاهگاه می خواهد فرار کند و برود. به خاطر داشته باشید نباید وقتی شانزده سال دارد با او ازدواج کنید .

قبل از اقدام به کار خیر باید برای دیدن دنیا به مسافرت بروند در غیر اینصورت در آینده دیسیپلین شما را نپذیرفته و دچار مشکل خواهید شد . ازدواج در سنین پایین باعث احساس خفگی و سرکوب شدن در وی می شود پس بهتر است در کلاسهای شبانه و یا دانشگاه مکاتبه ای ثبت نام کند.

انگیزه های مادرانه در زنان آذر ماهی جایی ندارد اما آنها تمام تلاش خود را در تربیت فرزندان باهوش و مستقل به کار می گیرند.آنها به بچه ها احترام گذاشته و نوازششان می کنند. زنان آذر ماهی نه تنها مادری پیر و امل نخواهند بود بلکه فرزندان را تشویق می کند تا خودشان باشند. همیشه با صداقت ذاتی خود واقعیت را به بچه ها می گویند .

این خانم فمینیست است اعتقاد دارد که دارای حقوق خاصی لست. صحبت از مسائل پیش پا افتاده، شعله های خلق آتش را در او نمایان خواهد کرد. زن متولد آذر ماه هراسی از صحبت درباره عقایدش ندارد و با تلاش مستمر خود کار خارج و داخل خانه را با هم تلفیق می‌کند.

تمرکز برای تحریک ذهن او بسیار مهم است ، در غیر اینصورت دمغ و پکر می شود .داشتن محدودیت برای همه متولدین برج آذر مضر است ، حتی اگر با آدمهای کم هوش ازدواج کند و آپارتمانی لوکس داشته باشد. اگر دختر آذر ماهی با فردی ازدواج کند که نتواند او را به همان ترتیبی که عادت داشته همراهی کند بعید نیست با اولین کسی که از هوش کافی برخوردار است ، ارتباط دیگری برقرار کند.

اغلب زنان متولد آذر خانه به دوش و خوشگذران هستند و به دنبال شریکی هستند که مانند خودشان به سفر علاقمند باشد تا با هم به گردش بروند .

درصد زنان آذر ماهی در بین ستارگان سینما و هنر پیشگان تئاتر ، از همه بیشتر است زیرا برای بسیاری از آنها نور پروژکتورهای فیلم برداری درخشنده تر از برق هر نوع جواهری ، و صدای کف زدن های تماشاچیان دل انگیزتر از هر نوع زمزمه عاشقانه ای است ، پس جای تعجبی نیست اگر او کار هنری خود را حتی به زندگی زناشوئی ترجیح دهد . زن متولد آذر عاشق ورزش و این قبیل کارها است . مانند پسرها لباس پوشیده و رفتاری مشابه آنها دارد زیرا کوچکترین تفاوتی میان خود و پسرها احساس نمی کند، و مثل آنها لباس می پوشد و حرکات و رفتاری مشابه ایشان دارد، گاهی اوقات این توهم برای شما به وجود می آید که آیا این دختر پس از ازدواج می تواند در قالب یک زن خانه دار قرار بگیرد یا نه ؟

در هنگام مسافرت همیشه سعی می کند بلیط درجه یک مسافرت تهیه کند . علاقه ای به پول نشان نمی دهد و آن را وسیله رفاه زندگی می داند.

یک سره به سراغ اصل مطلب رفتن ، تمایل به آزادی ، قوانین و معانی ، درک احساسی از مسایل از دیگر علاقه مندیهای آنها است.

عشق متولدین ماه آذر

زنان آذر ماهی در عشق خوش بین و راستگو می باشد و نگاهی شاعرانه به عشق دارد. اولین عشقی که قلبش را به تپش در می آورد را هرگز فراموش نخواهد کرد. هیجان عشق برای او زیبا و پر جاذبه بوده و در عشق صادق است.او عشق خود را در عمل نیز به اثبات می رساند.

چگونه یک زن متولد آذر را جذب کنیم

زنان آذر ماهی مجموعه ای شگفت انگیز از ویژگی هاست؛ بی خیال و در عین حال نجیب ، سرزنده و پرشور و توسعه طلب، آن ها به راحتی می توانند تحسین کنندگان و دوستانی را به خود جذب کنند. در ازدواج با دختر متولد آذر ممکن است مانند دختر متولد آبان اشتیاق آتشین نداشته باشد، اما زندگی شما را با شادی و سرور، خوش بینی و همدمی عمیقا همراه، روشن خواهد کرد.

نماد این ماه سانتور ، حیوان افسانه ای، نیمه انسان و نیمه اسب، است. در افسانه های روم باستان، سانتورها معلم و روشنفکر بودند و شاید این نگرانی زنان آذر ماهی را در مورد مسائل حقیقتا بزرگ زندگی توضیح می دهد. توانایی تفکر انتزاعی ذهن آنها به نحوی شایسته توسط نماد کمانداری که پیش روی خود را نگریسته و به هدف می زند، نشان داده شده است. بنابراین اگر می خواهید یک زن متولد آذر را مجذوب کنید باید به شیوه ای اصولی در مواجه با او رفتار کنید، زیرا او به احتمال زیاد عمیقا مراقب مسائلی مثل عدالت و بازی جوانمردانه است.

برای علاقه مند کردنزنان آذر ماهی، حتما توجه کنید که آزادی شخصی برای او در رتبه اول اولویت هایش قرار دارد. زن متولد آذر هرگز در رابطه ای که از او انتظار می رود که در مورد کوچکترین مسائل در عشق و زندگی به پای شریک زندگی شان باشند، احساس راحتی نخواهند کرد زیرا آن ها باید در دایره اجتماعی تعاملات خود فضایی برای تعقیب منافع خود نگه دارند و ممکن است شریک زندگی شان در این دایره جایی نداشته باشد. با وجودی که نیاز به آزادی در رفت و آمد خود دارند؛ اما نمی توان گفت که ایشان قادر به وفاداری در مورد شریک زندگی شان نیستند.

محصور کردن زنان آذر ماهی یکی از بزرگترین اشتباهاتی که ممکن است از شما سر بزند .نباید انتظار داشته باشید که شیوه زندگی اش را با توجه به شیوه زندگی شما تغییر دهد. مانند نماد ماه آذر، تیری که از کمان رها شود، نمی توانید او را به عقب برگردانید و باید به دنبال سرنوشت خود بروید.

صورت فلکی قوس بر روی باسن و ران ها حکومت می کند و در نتیجه زنان آذر ماهی باید مراقب باشند تا به بیماری هائی همچون سیاتیک و روماتیسم مبتلا نشوند. ایشان به خاطر کمبود طبیعی سیلیسیم در بدن ، پوست ، ناخن و موئی ضعیف دارند. از آنجائی که ورزش دوست و دارای روحیه ورزشکاری هستند، بایدمراقب حوادث و اتفاقات ناشی از همان ها باشند. هم چنین باید در هنگام کار با آتش و گرما نیز به شدت احتیاط کنند.

زن پاییزی

بیزاری ها

گرفتاری های داخل خانه ، مواجهه با نظریات دست و پاگیر، مداخله دیگران در مسایل خصوصی زندگی شان ، مقید بودن ، سر و کله زدن با جزئیات .

جنبه های منفی شخصیت آذر ماهی

در زنان آذر ماهی؛ فاقد حس مسؤولیت ،خوش بینی کورکورانه ، بی خیالی ، بی احتیاطی و بی توجهی ، بی قراری و نا آرامی ، ظاهر بینی و بی ملاحظه گی

مشکلات احتمالی

متولدین هر ماه ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد خود را دارند و زمانی که این خصلت ها سرکوب شده یا برآورده نشوند، باعث بروز مشکلاتی می شوند. توصیه ما این است که این پیشنهادات را به کار ببندید و از مواجهه شدن با نتایج عالی آن شگفت زده شوید:

مشکل :

در زنان آذر ماهی داشتن احساس سرگشتگی ، سرخوردگی ، یأس و ناامیدی در بسیاری از اوقات

راه حل :

بهتر است فکرتان را روی مسایلی متمرکز کنید که شما را راضی می کنند و در جهت آن پیشروی نمائید.

مشکل :

جدی نگرفتن شما از سوی دیگران و عدم اعتماد آنها به شما

راه حل :

 زنان آذر ماهی از مبالغه ، گزافه گوئی ، افراط و اغراق دست بردارید و با دیگران جر و بحث نکنید، حقیقتاً ستیزه جوئی و جنجالی بودن در نهایت اعتماد همه را از شماسلب کرده و به ضرر شما تمام می شود.

مشکل :

با وجود داشتن شخصیت باثبات و مستحکم ، ولی گاهی از پیشروی عاجزید.

راه حل :

باید با سعی و تلاش زیاد، افکار و اندیشه های مثبت را به ذهنتان راه دهید و روی اهدافی پافشاری کنید که کوتاه مدت و آسان تر هستند. بدین ترتیب باجد و جهد ذاتی به مقاصدتان خواهید رسید.

مشکل :

برای حل مشکلات دیگران زمان زیادی اختصاص می دهید اما در موقع نیاز، هیچ کس به داد شما نمی رسد.

راه حل :

کمی به خودتان بیایید، آیا زندگی یک حقیقت است یا یک قصه و داستان ؟ بهتر است بیشتر به فکر زندگی خودتان باشید.

قنطورس نام حیوانی است که با زنان آذر ماهی در ارتباط می باشد. یونانی های باستان آن چنان به اسب عشق می ورزیدند که در افسانه و اسطوره به قنطورس منزلت و لقب دادند. قنطورس به واسطه خرد و توانائی های شفا بخش خود مشهور شده بود. قنطورس سمبل طبیعت های دو گانه انسان ها به عنوان یک مخلوق روشنفکر است .

رنگ محبوب و سنگ خوش یمن

۱. رنگ محبوب و خوش یمن زنان آذر ماهی،ارغوانی سیر است .

افراد مشهور متولد آذر ماه

۱. وینستون چرچیل

۲. لودویگ وان بتهوون

۳. مارک تواین