۰ نفر

مخوف ترین قبرهای دنیا که با دیدن آنها وحشت زده می شوید! + عکس

۱۹ آبان ۱۴۰۱، ۱۶:۴۵
کد خبر: 680309
مخوف ترین قبرهای دنیا که با دیدن آنها  وحشت زده می شوید! + عکس

قبرهای زیادی در گوشه و کنار دنیا وجود دارد که به خاطر افسانه‌ها و داستان‌های اسرارآمیزی که درباره آن‌ها مطرح شده است، جزو عجیب‌ترین قبرهای دنیا به شمار می‌روند.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ قبر و سنگ قبر می‌تواند باعث ایجاد یک حس ناخوشایند در برخی از افراد شود که طبیعی هم هست. قبرها، حس ترس و ناراحت‌کننده‌ای در انسان به وجود می‌آورند و یادآور مکانی هستند که روزی به آنجا می‌رویم؛ پس ترجیح می‌دهیم که اصلا به آن فکر نکنیم. با این حال قبرهایی در دنیا وجود دارد که واقعا ترسناک هستند و بعید است که کسی بخواهد از آن‌ها دیدن کند. از قبرهایی که پنجره دارند تا اجساد مومیایی و غیره، همگی می‌توانند رعب‌آور باشند، با این حال اگر کنجکاو شده‌اید که از مخوف ترین قبرهای دنیا بیشتر بدانید، با ما در مجله دلتا همراه باشید.

۱. هرمان هاربند

هرمان هاربند قبل از مرگش، سفارش یک سنگ قبر داد و وقتی از دنیا رفت، این سنگ قبر را در باغ‌های یادبود بث دیوید (Beth David Memorial Gardens) قرار دادند. روی این سنگ قبر نوشته شده است «همسرم الینور آرتور کوئینز مثل یک پرنسس زندگی کرد و ۲۰ سال از عمرش را با بهترین امکانات به دور دنیا سفر کرد. وقتی بینایی خود را از دست دادم، او سعی کرد مرا مسموم کند، همه پول‌ها و داروهایم را برداشت و مرا تنها و بیمار رها کرد و رفت. معجزه است که از آن شرایط نجات پیدا کردم. مطمئنا او را در بهشت نخواهم دید چرا که او حتما به جهنم می‌رود».

۲. فلورانس ایرنه فورد

یکی از مخوف ترین قبرهای دنیا فلورانس ایرنه فورد، در قبرستان شهر ناچز در می‌سی‌سی‌پی دفن شده است و گفته می‌شود این دختر ۱۰ ساله از طوفان می‌ترسیده و از ترس به آغوش مادرش پناه می‌برده. وقتی او بر اثر تب زرد از دنیا دفت، مادرش قبری برای او ساخت که از طریق یک راه پله به محل تابوت او می‌رسید تا بتواند در زمان وقوع طوفان، به دیدن او برود تا نترسد.

 

۳. تانا توراجا

دیدگاه مردم توراجا نسبت به مرگ، با مردم دنیا کاملا متفاوت است. یکی از مراسم‌های تدفین آن‌ها، «درختان کودک» نام دارد که جسد نوزادانی که هنوز دندان درنیاورده‌اند درون سوراخ تنه درخت قرار می‌گیرد و با یک تکه برگ نخل پوشانده می‌شود. باور آن‌ها بر این است که جسد کودک به بخشی از این درخت درمی‌آید.

۴. سر پرسی فلورنس شلی

مری شلی (نویسنده کتاب فرانکنشتاین) پس از مرگ همسرش، سر پرسی فلورنس شلی، جسد او را سوزاند اما قلبش نسوخت، به همین دلیل قلب او را همه جا با خود به همراه داشت. در نهایت، این قلب به پسرش رسید. در قبر این پسر به غیر از قلب پدرش که همراهش بوده است، هیچ چیز خاص دیگری وجود ندارد.

۵. مقبره اولین امپراتور چین

چینی‌های باستان برای تدفین اولین امپراتور خود، شروع به ساخت یک گورستان عجیب و غریب کردند که توسط مجسمه‌هایی از ارتش تراکوتا و همینطور رودخانه‌ای از جیوه روان محافظت می‌شد. در بالای این مقبره، تله‌های خیلی زیادی برای افرادی که قصد ورود به آن را داشتند، گذاشته بودند.

۶. کاتاکومب‌های کاپوچین پالرمو

در کاتاکومب‌های کاپوچین پالرمو (Capuchin Catacombs of Palermo)، اجساد مردگان را به دیوارها کوبیده‌اند. در این محل حدود ۸۰۰۰ جسد روی نیمکت‌ها نشسته‌اند، روی طبقه‌ها خوابیده‌اند یا درون تابوت‌های باز آرمیده‌اند.

دخمه مخوف