۰ نفر

نتایج رشته های نیمه متمرکز کنکور اعلام شد

۴ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۱۳
کد خبر: 676569
نتایج رشته های نیمه متمرکز کنکور اعلام شد

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های تحصیلی نیمه متمرکز برای داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا کریمیان، مشاور رییس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور،گفت: اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی رشته های مختلف تحصیلی برای داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ که در زمان اعلام نتایج برای آن‌ها یکی از کد‌های دورقمی درج شده و مستلزم طی مراحل مصاحبه و گزینش توسط دانشگاه‌های پذیرنده بوده است، اعلام شد.

وی افزود: اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی رشته های مختلف تحصیلی آن دسته از داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ که به جای کد قبولی برای آن‌ها کد‌های ۱۱، ۱۷، ۱۲، ۱۴، ۱۵، ۱۸، ۲۰، ۲۱، ۲۲، ۲۳، ۲۴، ۲۵، ۲۶، ۲۹، ۳۰، ۳۲، ۳۴ و ۳۶ درج شده با توجه به نتیجه مراحل مصاحبه و بررسی صلاحیت‌های عمومی افراد از سوی مؤسسات و یا هیئت‌های مرکزی گزینش دانشگاه‌های پذیرنده، اعلام شده است.

کریمیان افزود: پذیرفته‌شدگان لازم است برای ثبت‌نام مطابق با (بند ج) اطلاعیه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ مدارک ثبت‌نام را آماده و برای اطلاع از زمان و نحوه ثبت‌نام به واحد آموزش دانشگاه و یا موسسه محل قبولی مراجعه و یا تماس بگیرند. ضمنا عدم مراجعه به موقع پذیرفته‌شدگان برای ثبت‌نام به منزله انصراف از رشته قبولی است.

وی بیان کرد: داوطلبانی که علاوه بر کد‌های اعلام شده، در کد رشته محل دیگری نیز پذیرفته شده اند، قبلی آنان لغو شده و باید در رشته قبولی جدید ثبت‌نام و ادامه تحصیل کنند. داوطلبان مذکور برای ثبت‌نام در رشته قبولی جدید نیاز به انصراف از رشته قبولی قبلی ندارند و همانند  دانشجوی انتقالی خواهند بود.