۰ نفر

آخرین وضعیت از ترافیک در جاده های کشور

۲۲ مهر ۱۴۰۱، ۱۰:۵۰
کد خبر: 673855
آخرین وضعیت از ترافیک در جاده های کشور

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی‌و رانندگی از ترافیک و تردد روان و بدون مشکل در اکثر محورهای مواصلاتی کشور خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور گفت:  ترافیک نیمه‌سنگین در محور کرج - چالوس حدفاصل نسا تا گچسر وجود دارد و تردد روان در محورهای هراز ، فیروزکوه ، آزادراه تهران - شمال و مسیر رفت‌وبرگشت آزادراه قزوین - رشت انجام می‌شود.

وی درباره انسداد یک جاده در استان مازندران و محدودیت تردد با تغییر مسیر اظهار کرد: کمربندی محمودآباد - فریدونکنار واقع در استان مازندران ، به دلیل اجرای عملیات راهداری، در مسیر جنوبی مسدود است و تردد از مسیر جایگزین داخل شهر انجام می‌شود.

شیرانی با اشاره به وضعیت انسداد محورهای مواصلاتی گفت: تنها محور شریانی مسدود در کشور محور  ریگان - ایرانشهر است. جاده لاسم - ارجمند نیز به علت مشکلات فصلی مسدود است.

وی تصریح کرد:‌ همچنین محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است و آرام گزارش شده است. با این حال توصیه ما به مردم این است که با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و به توصیه‌های ترافیکی پلیس توجه کنند تا سفرهای ایمن و بی‌خطری را تجربه کنند.  

شیرانی در پایان با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.