۰ نفر

این مدل ابرو به صورت شما می آید+ آموزش

۱۹ شهریور ۱۴۰۱، ۱۷:۱۶
کد خبر: 666825
این مدل ابرو به صورت شما می آید+ آموزش

ابروها از اعضای بسیار مهم صورت محسوب می‌شوند. مدل ابرو می‌تواند ظاهر صورت شما را بسیار متحول کند. به همین دلیل مدلی که برای آن انتخاب می‌کنید، باید با فرم صورت شما تناسب داشته باشد.

انتخاب بهترین مدل ابرو متناسب با فرم صورت + ترفندها

به گزارش اقتصاد آنلاین، مدل ابروهای افراد می‌تواند سن آن‌ها را نیز تحت‌تأثیر قرار دهد. برخی مدل‌ها سن شما را بیشتر می‌کنند. اگر در انتخاب مدل ابروهای خود دقت کنید، حتی لازم نیست زیاد آرایش کنید. برای انتخاب مدل باید فرم چشم‌ها و صورت خود را در نظر بگیرید. از طرفی فاصله ابرو و چشم‌ها نیز نکته‌ای است که باید در انتخاب بهترین مدل ابرو به آن توجه شود. برخی از افراد به دلیل کم بودن ابروهای خود، از روش‌های مختلف زیبایی برای تغییر آن استفاده می‌کنند. در سال‌های قبل خانم‌ها ابروهای خود را بسیار نازک می‌کردند، اما امروزه معمولاً ابروها را پهن‌تر می‌کنند.

بهترین مدل ابرو براساس فرم صورت

مدت‌هاست که خانم‌ها ابروهای صورت خود را باریک نمی‌کنند. این روزها خانم‌ها و دخترهای جوان معمولاً ابروهای خود را به‌صورت پرپشت و پهن می‌کنند. شما باید از مدل ابرویی استفاده کنید که فرم صورت شما را بهتر کند. پیداکردن ابروهای مناسب نیز مانند یافتن انواع مدل مو چتری مناسب برای صورت است. بسیاری از افراد در انتخاب مدل ابروهای خود سرگردان هستند. ما در این جا با بررسی فرم‌های مختلف صورت شما را در انتخاب مدل ابرو راهنمایی می‌کنیم.

برای انتخاب مدل ابروی مناسب، ابتدا باید به‌درستی فرم صورت خود را بشناسید. شناسایی فرم صورت کمک زیادی به شما می‌کند. قبل از این که چیزی در مورد انواع فرم صورت بدانید، تشخیص این که فرم صورت شما چه شکلی است، کمی سخت به نظر می‌رسد. حتی می‌توانید برای تشخیص فرم چهره، صورت خود را اندازه بگیرید. اندازه گرفتن به شما کمک می‌کند، بدانید که کدام قسمت صورت شما اندازه بیشتری دارد. به‌منظور بررسی دقیق و انتخاب بهترین مدل ابرو باید استخوان گونه، طول پیشانی، صورت و فک اندازه بگیرید.

بهترین مدل ابرو برای صورت گرد

افرادی که صورت گردی دارند، صورتشان به بیرون خمیده شده است. پهن‌ترین قسمت صورت این افراد گونه آن‌هاست. اگر صورت گردی دارید، بهتر است ابروهای پر با قوس تیز داشته باشید. این کار سبب می‌شود صورت شما کمی زاویه‌دار شود.  ابروهای کمانی نیز صورت شما را زیباتر می‌کنند. هر چه قوس ابروهای شما دورتر از بینی باشد صورت گردتر و پهن‌تر می‌شود. اگر صورت شما علاوه بر گرد بودن کوچک نیز است، نباید ابروهای خود را خیلی ضخیم کنید، زیرا پف صورت شما را زیاد می‌کند. جنیفر گودوین و سلنا گومز از سلبریتی‌هایی هستند که صورت گردی دارند.

بهترین مدل ابرو برای صورت بیضی

افرادی که صورت بیضی‌شکل دارند نیز مانند افراد با صورت گرد، استخوان گونه بسیار پهنی دارند. به‌طورکلی، صورت‌های بیضی‌شکل باریک‌تر و بلندتر از صورت‌های گرد هستند. طول صورت‌های بیضی از پهنایی که استخوان گونه و فک دارد، بیشتر است. صاحبان صورت بیضی قادرند هر مدل مو یا ابرویی را برای خود انتخاب کنند. شما می‌توانید به ابروهای طبیعی خود یک قوس بسیار نرم بدهید. افرادی مانند جسیکا آلبا و بیانسه صورت بیضی شکلی دارند و به همین خاطر بهترین مدل ابرو برای آن‌ها وجود ندارد و می‌توانند از هر مدلی استفاده کنند.

بهترین مدل ابرو برای صورت کشیده

اگر هنگام نگاه‌کردن در آینه متوجه شدید که طول صورت شما بیشتر از عرض آن است، یعنی صورت مستطیلی دارید. شما در گروه افرادی قرار می‌گیرید که صورت کشیده‌ای دارند. برای این که این مدل صورت را بهتر درک کنید، می‌توانید به عکس‌های سلبریتی‌هایی مانند سارا جسیکا پارکر نگاه کنید.

افرادی که صورت کشیده‌ای دارند بهتر است فرم ابروهای صاف با لبه‌های نرم را برای صورت خود انتخاب کنند. این کار سبب می‌شود، صورت شما پهن‌تر به نظر برسد. قوس ابروهای شما نباید زیاد بلند باشد، زیرا صورت شما را از آنچه که هست لاغرتر نشان می‌دهد.

مدل ابرو برای صورت قلبی شکل

پیشانی این افراد پهن است اما فرم صورت آن‌ها به‌طرف نوک چانه تیز می‌شود. کارا دلوین و ریس ویترسپون از افرادی هستند که صورت قلبی شکلی دارند. افرادی که فرم صورت آن‌ها قلبی است باید ابروهای خود را با یک قوس بسیار نرم که در چانه‌های بلند بالانس خوبی ایجاد می‌کند درست کنند. این افراد می‌توانند ابروهای خود را پهن کنند. ابروهای پر و کرکی به این فرم صورت می‌آید. اگر ابروهای نازکی دارید، برای انتخاب بهترین مدل ابرو بهتر است اجازه دهید کمی پرتر شوند. برای پرپشت شدن مژه و ابرو مقاله دیگر ما را بخوانید.

ابروهای مناسب صورت‌های مربعی

اندازه بخش‌های مختلف صورت‌های مربعی معمولاً یکسان است. خط فک این افراد زاویه‌دار و پهن است درحالی‌که چانه آن‌ها زیاد مشخص نیست. الیویا واید و کیرا ناتالی صورت‌های مربعی شکلی دارند. ایجاد انحنا و قوس‌های بلند فرم مربعی شکل را خیلی خوب متعادل می‌سازد. کمان ابروها در این فرم صورت زاویه‌های صورت را خنثی‌تر می‌کند. نباید دم ابروهای خود را زیاد پایین بیاورید زیرا شکل چشم شما را پایین می‌آورد.

ابروهای صورت الماسی شکل

صورت‌های الماسی شکل مانند صورت‌های گرد گونه‌های پهن و چانه‌های باریکی دارند. اگر به شکل الماس نیز دقت کنید متوجه می‌شوید که از وسط باریک شده است. هالی بری و الیزابت هرلی فرم صورت الماسی شکل دارند. ابروهای خمیده که قوس آن زاویه‌دار است باعث می‌شود قسمت‌های پهن صورت شما بلندتر دیده شوند. ابروهای زاویه‌دار به این فرم صورت ظاهر زیبایی می‌دهند. برای تمیزکردن ابروهای اطراف نیز می‌توانید از کانسیلر استفاده کنید. بدین ترتیب موهای اضافی شما کمی پنهان می‌شوند و فرم صورت شما تیزتر به نظر می‌رسد.

چطور ضخامت ابروهای خود را بیشتر کنیم؟

ایجاد بهترین مدل ابرو برای برخی از خانم‌ها که ابروهای نازکی دارند کمی سخت است. زیرا نمی‌توانند آن را به مدل دلخواهی که دوست دارند، تبدیل کنند. بنابراین می‌توانند از برخی روش‌ها برای افزایش ضخامت ابروها و تبدیل آن‌ها به مدل دلخواه خود استفاده کنند، برخی از این راهکارها عبارتند از:

ماساژ ابروها با روغن کرچک ضخامت آن‌ها را افزایش می‌دهد

می‌توانید با استفاده کرم‌های خاص و شانه کردن ابروها با برس، کاری کنید ضخیم‌تر به نظر برسند و بهترین مدل ابرو را برای خودتان ایجاد کنید.

با استفاده کردن از یک برس کوچک در جهت رویش طبیعی ابروها آن‌ها را شانه کنید

رشد موهای ابرو به رژیم غذایی افراد نیز وابسته است به همین دلیل سعی کنید از یک رژیم غذایی سالم استفاده نمایید

می‌توانید هر شب قبل از خواب ابروهای خود را با روغن بادام یا نارگیل ماساژ دهید. این کار در طولانی‌مدت، رشد ابروهای شما را افزایش می‌دهد.

ماساژ دادن ابروها سبب می‌شود، خون‌رسانی در این ناحیه بیشتر شود در نتیجه رشد ابروها افزایش یابد.

نکات مهم برای داشتن فرم ابروهای عالی

لازم نیست هنگام تصمیم‌گیری و انتخاب فرم ابروهای مناسب عجله کنید. برای کامل کردن شکل و فرم ابرو وقت بگذارید و نکات ریز را مدنظر قرار دهید. هر مدلی برای فرم خاصی از صورت مناسب است، اما لازم نیست نسبت به امتحان کردن سایر مدل‌های ابرو گارد داشته باشید. در برخی موقعیت‌ها آرایش یا مدل موی خانم‌ها شکل ابروهای آن‌ها را دچار تغییر می‌کند. زمانی که عجله دارید، شکل ابروهای خود را تغییر ندهید تا ناهماهنگی در صورت و فرم ابرو پیش نیاید. برخی از نکات مهمی که برای داشتن بهترین مدل ابرو لازم است را برای شما شرح می‌دهیم:

از ابرو برداشتن بیش از اندازه خودداری کنید.

سعی کنید ابروهای خود را برندارید، زیرا به‌مرورزمان تعداد تارهای آن را کاهش می‌دهد.

برای فرم دادن به ابروها ابزارها و وسایل مناسب را به کار ببرید.

استفاده از لوازم مناسب کار را برای شما راحت‌تر می‌کند.

می‌توانید برای پیاده کردن فرم ایده‌آل از شابلون نیز کمک بگیرید.

زمانی که می‌خواهید به ابروها فرم بدهید، این کار را در جهت رویش موها انجام دهید.

افرادی که ابروهای نازکی دارند و دوست دارند آن‌ها را پرتر نشان دهند، باید انگشتان خود را در جهت مخالف استفاده کنند.

نباید دم ابروهای خود را بیش از اندازه قوس‌دار یا نازک کنید.

پیش‌ازاین که قوس ابروها زیاد تیز شود، دست از برداشتن موها بردارید.

استفاده از خطوط هاشور پهن سبب می‌شود، چهره شما خشن به نظر برسد.

به‌منظور مرتب کردن ابرو آن‌ها را برس بزنید.

می‌توانید تارهای اضافی که در گوشه‌های داخلی قرار دارند را به‌وسیله موچین بردارید.

برای روشن‌کردن بخش‌های زیر ابرو، می‌توانید از کانسیلر استفاده کنید.

روی پوست اطراف ابروهای شما، نباید هیچ رنگی وجود داشته باشد.

هنگامی که مداد استفاده شده در ابرو رنگ دلخواه شما را ندارد، می‌توانید برای داشتن بهترین مدل ابرو چند محصول را با هم ترکیب کرده و سایه مناسبی برای خود بسازید.

می‌توانید با یک مداد قاب ابروهای خود را مشخص کنید و سپس آن‌ها را با یک برس پر نمایید.

بهترین مدل ابرو براساس فرم چشم ها

با مطالعه این بخش می‌توانید با توجه به فرم چشم‌های خود مدل مناسبی انتخاب کنید.

بهترین مدل ابرو برای چشمان ریز

اغلب خانم‌ها چشم‌های ریزی دارند و تمایل دارند از مدل ابرویی استفاده کنند که چشم آن‌ها را درشت‌تر کند. زیرا درشت شدن چشم‌ها ظاهر جذاب‌تری به آن‌ها می‌بخشد. برای انتخاب ابرو علاوه بر فرم چشم، باید مدل صورت خود را نیز در نظر داشته باشید. اگر چشم‌های ریزی دارید و دوست دارید آن‌ها را درشت‌تر نشان دهید، باید ابروهای خود را بلند و کشیده درست کنید. هر چه کشیدگی و بلندی ابرو بیشتر باشد، چشم‌ها نیز درشت‌تر دیده  می‌شوند.

به همین دلیل حواستان باشد که قد ابروهای خود را زیاد کوتاه نکنید. باتوجه‌به این که امروزه ابروها به‌صورت پهن درست می‌شوند، باید فرم و حالت خوبی به آن‌ها ببخشید. هنگامی که ابروهای خود را به فرم دلخواه درآوردید، اگر بخش‌هایی از آن خالی بود، می‌توانید با کشیدن مداد آن‌ها را پرتر کنید. ابروهای متناسب با صورت، اهمیت بسیار زیادی دارد. هنگام آرایش کردن نیز باید نقاط ضعف ابروهای خود را کاور کنید تا زیباتر به نظر برسد. البته بهترین مدل ابرو که برای خود انتخاب می‌کنید، باید طوری باشد که برای حالت دادن آن زیاد از مداد استفاده نکنید. زیرا استفاده بیش از حد از مداد ابروهای شما را غیرطبیعی می‌کند.

بهترین مدل ابرو برای چشم‌های درشت

چشم‌های درشت زیبایی زیادی دارند، اما نکته مهم‌تر این است که ابروهایی انتخاب کنند که چهره آن‌ها را جذاب‌تر نماید. اگر ابروهای افراد نازک و روشن باشد، چشم‌ها درشت‌تر دیده می‌شوند. این موضوع هنگام آرایش کردن بیشتر مشخص می‌شود. می‌توانید برای این که ابروهای خود را بیشتر نشان دهید، آن‌ها را تیره‌تر نمایید. اما بهتر است این کار را در زیرخط ابروها انجام دهید. زیرا هرچقدر فاصله چشم و ابرو کمتر باشد، این موضوع بیشتر نمایان می‌شود. استفاده از یک رژ لب خوش‌رنگ نیز سبب می‌شود، اجزای صورت شما با اعضای پایین صورت به تعادل بیشتری  برسند.

بهترین مدل ابرو برای چشم‌های خمار

افرادی که چشم‌های خمار دارند، باید از مدل ابروهایی استفاده کنند که چشم را بازتر می‌کند. این مدل چهره‌ها باید در فرم ابروی خود شکست زیادی به وجود آورند. به‌طورکلی، شما باید آرک ابروهای خود را به سمت داخل صورت حرکت دهید. بنابراین باید دم ابروهای خود را کمی خالی کنید تا شکست ابروها کاملاً نمایان شود و بهترین مدل ابرو متناسب با صورت ایجاد شود. به‌طورکلی، زیر شکست ابروهای شما باید کمی خالی تر باشد. افرادی که چشم‌های خمار دارند، نباید ابروهای خود را به‌صورت پهن بردارند.

بهترین مدل ابرو برای افراد چشم بادامی

فرم ابرو

کسانی که چشم‌های بادامی یا گربه‌ای دارند، هرگز نباید فرم ابروهای خود را به‌صورت گرد درست کنند.  ابروهای این افراد باید تاحدامکان زاویه‌دار باشد. درست‌کردن ابروها به‌صورت گرد موجب می‌شود، چشم‌ها بیشتر از آن چه که هست گرد به نظر برسند. این افراد نباید ابروهای خود را به رنگ روشن در آورند. برعکس ابروهای تیره، چهره افراد چشم بادامی و گربه‌ای را بسیار جذاب می‌کند.

بهترین مدل ابرو برای چشم‌های گرد

زمانی که چشم‌های شما گرد است، باید ابروهای خود را طوری درست کنید که گردی آن‌ها کمتر دیده شود. همچنین چشم گرد گزینه مناسبی برای ایجاد ابروهایی که شکست دارند، نیست. افرادی که چشم گردی دارند، هرگز نباید ابروهای خود را به حالت کمانی درست کنند. تنها گزینه‌ای که مقابل چشم‌های گرد قرار دارد، ابروهای صاف است. در این مدل‌ها باید آرک ابروها کاملاً از بین بروند.

بهترین مدل ابرو برای چشم‌های نزدیک به هم

ابروهای بلند که عرض کمان آن‌ها زیاد است بهترین مدل ابرو برای چشم‌های نزدیک به هم به شمار می‌رود. اگر می‌خواهید هماهنگی بیشتری در ابروهای خود ایجاد کنید، می‌توانید از مداد ابرو استفاده نمایید. افرادی که چشم‌های نزدیک به هم دارند، نباید ابروهای خود را به رنگ‌های تیره در بیاورند یا آن‌ها را نازک کنند. انجام این کار سبب می‌شود، چشم‌های شما حالت پیکانی به خود بگیرند.

چه کسانی می‌توانند میکروبلیدینگ کنند؟

یکی از تکنیک‌های پرطرفدار و تخصصی آرایش دائمی برای برجسته‌کردن ابروها، و همچنین پرکردن آن‌ها میکروبلیدینگ به شمار می‌رود. خانم‌هایی که ابروهای نامتقارنی دارند یا ابروهای آن‌ها صاف است، می‌توانند میکروبلیدینگ کنند. اگر به هر دلیلی ابروهای کم پشت و نازکی دارید، می‌توانید برای بهتر کردن فرم آن، از تکنیک میکروبلیدینگ استفاده کنید. با انجام این روش، دیگر نیازی نیست هر روز ابروهای خود را بکشید و با مداد درون آن‌ها را پر کنید.

انجام این کار در طولانی‌مدت شما را خسته می‌کند. افرادی که میکروبلیدینگ انجام می‌دهند، ابتدا با توجه ‌به فرم صورت و چشم افراد، قاب ابرو را می‌کشند. سپس در صورتی ‌که همه چیز درست باشد، برای رسیدن به فرم ایده‌آل بخش‌های خالی را هاشور می‌زنند. حال شاید برای شما این سؤال به وجود بیاید که چه افرادی بهتر است از این روش استفاده کنند؟ در این جا بهترین کاندیداهای میکروبلیدینگ را برای ایجاد بهترین مدل ابرو به شما معرفی می‌کنیم:

افرادی که ابروهای آنان به هر دلیلی کنده شده و رشد نمی‌کند در نتیجه ابروهای نازکی دارند

کسانی که ابروهای نامتقارنی دارند و دوست دارند در شکل آن‌ها تناسب ایجاد کنند

افرادی که دوست ندارند از مداد برای پرکردن ابروهای خود استفاده کنند

کسانی که در هوای آزاد کار می‌کنند و نمی‌توانند برای پرکردن ابروها از مداد استفاده کنند

بیمارانی که شیمی‌درمانی می‌کنند یا کسانی که آلوپسی دارند

البته در این جا به افرادی که نباید میکروبلیدینگ کنند نیز اشاره می‌کنیم:

خانم‌هایی که دوران بارداری را سپری می‌کنند

افرادی که در حال حاضر شیمی‌درمانی یا پرتودرمانی می‌کنند، باید با مشورت پزشک این کار را به قبل یا بعد از پروسه درمان موکول کنند

کسانی که از داروهای رقیق‌کننده خون استفاده می‌کنند، باید 3 تا 5 روز قبل از مصرف این داروها خودداری نمایند.

چه کسانی می‌توانند ابروها را فیبروز کنند؟

یکی از روش‌های زیبایی که موهای بسیار ظریفی را در ابروهای شما ایجاد می‌کند، فیبروز است. یک ردیف از سوزن‌های ظریف که رنگ‌دانه‌های خاصی دارند، روی ابروهای افراد زده می‌شوند. رنگ پیگمنت با توجه به رنگ موها و ابروهای شما انتخاب می‌شود. افرادی که ابروهای کم پشتی دارند، می‌توانند از فیبروز برای پرکردن ابروهای خود و ایجاد بهترین مدل ابرو استفاده کنند. در این روش سوزن‌ها به لایه‌های کم‌عمق پوست وارد می‌شوند و موهای ظریفی را به وجود می‌آورند. با استفاده از فیبروز می‌توانید بهترین مدل ابرو دخترانه را در چهره خود به وجود آورید. در این جا به برخی از افرادی که برای انجام فیبروز مناسب هستند، اشاره می‌کنیم.

کسانی که ابروهای نامتقارنی دارند، می‌توانند با فیبروز ابروهای خود را کاملاً قرینه کنند

افرادی که در ابروهای آنان شکستگی ایجاد شده است

افرادی که ابروهای کم پشتی دارند

کسانی که نمی‌توانند وقت زیادی را صرف کشیدن ابروها با مداد کنند

بنابراین شما با انجام فیبروز می‌توانید، ابروهای خود را متناسب با فرم چشم‌ها و صورت خود تغییر دهید. این کار زیبایی و جذابیت شما را دوچندان می‌کند.

چه کسانی می‌توانند کاشت ابرو انجام دهند؟

کاشت ابرو یک روش کاملاً طبیعی است که در آن، از ابروهای طبیعی خود فرد کمک می‌گیرند. یکی از بهترین و راحت‌ترین روش‌ها برای اعمال تغییرات بر روی ابروهای فرد، در حال حاضر این روش است. افرادی که به دلیل شکستی یا تصادف موهای ابروی خود را از دست دادند، می‌توانند با این تکنیک زیبایی را به چهره خود بازگردانند. در این روش برای رشد طبیعی، نتیجه‌گیری مناسب همچنین ایجاد بهترین مدل ابرو فولیکول‌های مو را نیز به ابروها انتقال می‌دهند.

آقایان می‌توانند با استفاده از این روش بهترین مدل ابرو مردانه را در چهره خود ایجاد کنند. کاشت ابروها به چند روش مختلف انجام می‌شود. دکتر متخصص با توجه به شرایط شما، از یکی از این روش‌های برای کاشت ابرو استفاده می‌کند. اگر ابروهای خود را به‌خاطر یکی از دلایل زیر از دست ‌داده باشید می‌توانید کاشت ابرو را انجام دهید:

کم پشت بودن ابروها به دلایل ژنتیکی

استفاده مکرر از موچین

بالارفتن سن افراد

سوختگی ابروها یا جراحت دیدن آن‌ها در اثر تصادف

از دست دادن ابروها به دلیل انجام شیمی‌درمانی یا پرتودرمانی

استفاده از داروهای شیمایی و از دست دادن ابروها

جمع‌بندی

بهترین مدل ابرو را هر فرد می‌تواند متناسب با فرم صورت خود تشخیص دهد. این کار شاید در ابتدا کمی سخت به نظر برسد، اما به‌مرور زمان همچنین با شناخت انواع فرم صورت به‌راحتی انجام می‌شود. همان‌طور که اشاره کردیم در صورتی ‌که ابروهای کم پشتی داشته باشید، می‌توانید از روش‌های گوناگون درمانی برای پرکردن ابروهای خود استفاده کنید. تناسب در انتخاب مدل ابرو فرم صورت شما را کامل می‌کند. با مطالعه این مقاله کاملاً متوجه خواهید شد که چه مدل ابرویی برای صورت شما مناسب است.