۰ نفر

دکوراسیون هایی که برای آشپزخانه از مد افتاده اند + جایگزین ها

۱۵ شهریور ۱۴۰۱، ۲۲:۵۷
کد خبر: 666139
دکوراسیون هایی که برای آشپزخانه از مد افتاده اند + جایگزین ها

در سال 2019 دیوارهای آشپزخانه نما و اهمیت بیشتری خواهد داشت و آن را بیشتر به چشم می آورند.

چیزهایی که تو دکوراسیون آشپزخانه از مد افتاده

به گزارش اقتصاد آنلان، دیگر به جای اینکه تنها پشت کانتر را با کاشی یا آجر تزئین کنند، کل دیوار را تا بالا با آجر یا کاشی تزئین خواهند کرد.

2. دیوارهای شیشه ای یا استیل

سال هاست که برای حمام یا اتاق خواب از دیوارهای کاذب شیشه ای یا استیل استفاده می شود، اما اکنون این دیوارهای زیبا برای جدا کردن هال و آشپزخانه به کار می روند تا در عین خارج کردن بو و سروصدای آشپزخانه، تصویر یک دیوار واقعی را نیز ایجاد کنند. اگر نمی خواهید فضای آشپزخانه را کاملا باز کنید، می توانید از این دیوارها به عنوان حائل استفاده نمایید.

3. رنگ های تیره

چیزهایی که تو دکوراسیون آشپزخانه از مد افتاده

تقریبا تمام طراحان و متخصصین صنعت مد به استفاده از رنگ مشکی و رنگ های تیره در سال 2019 باور دارند. همانطور که در این تصویر میبینید می توان رنگ سیاه را در کنار رنگ طلایی به کار برد تا ظاهر زیبایی ایجاد شود. همچنین ترکیب رنگ سبز و رنگ مشکی نیز در سال 2019 رایج خواهد بود.

4. قرار دادن نیمکت در آشپزخانه

یکی دیگر از جلوه های مد سال 2019 در آشپزخانه قرار دادن نیمکت برای نشستن است. می توانید از صندلی و نیمکت های هال یا پذیرایی استفاده کنید یا اینکه نیمکت های مخصوص آشپزخانه خریداری کنید. قرار دادن نیمکت فضای آشپزخانه را به یک فضای زیبا و دیدنی تبدیل می کند که می توانید در آن استراحت کنید.

5. کابینت های صورتی

چیزهایی که تو دکوراسیون آشپزخانه از مد افتاده

دقیقا زمانی که تصور می کنید دیگر نمی شود از رنگ صورتی استفاده کرد، این رنگ خودش را نشان می دهد. شاید انتظار دیدن این رنگ روی کابینت آشپزخانه را نداشته باشید اما گویا  در سال 2019 این رنگ را در آشپزخانه های مد روز خواهید دید.

6. آشپزخانه کاملا سفید دیگر مد نیست

با افزایش تمایل طراحان به رنگ صورتی رنگ سفید از مد رفته است. گویا انتخاب رنگ های مشکی یا صورتی واکنشی نسبت به آشپزخانه های تمام سفید است.

7. دیوار اصلی تک رنگ دیگر مد نیست

در سال گذشته یکی از دیوارهای اصلی آشپزخانه را رنگ می کردند در صورتی که در سال 2019 چنین چیزی دیگر مد نیست. در سال جدید تمام چهار دیوار آشپزخانه را رنگ می کنند.

8. قفسه های باز دیگر مد نیست

در سال گذشته شاهد برداشتن درب کابینت ها و ایجاد قفسه های باز بودیم که تمام وسایل روی آن مشخص و پیدا بودند. گرچه در سال جدید هم شاهد چنین کابینت هایی خواهیم بود اما این طراحی در سال جدید از مد خواهد رفت و باز هم به سمت کابینت های درب دار پیش می رویم که وسایل درون آن پیدا نباشند.