۰ نفر

در قرار ملاقات های مختلف چطوری لباس بپوشیم؟

۱۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۹:۰۷
کد خبر: 665255
در قرار ملاقات های مختلف چطوری لباس بپوشیم؟

برای یک قرار مهم باید چه رنگ لباسی بپوشید ؟ برای اولی نقرار با نامزدتان باید لباستان چه رنگی باشد ؟ اگر احساس افسردگی دارید چه رنگ لباسی را نپوشید ؟

برای قرارهای مهم و حساس، لباس این رنگی بپوش

به گزارش اقتصاد آنلاین، اگر برای قرار داد کاری ا استخدام می روید چه رنگی بپوشید ؟ پاسخ همه این سوالات را در زیر ای مطلب بخوانید ؟

قرمز

در قرارهای ملاقات عاشقانه قرمز رنگ مناسبی می باشد که توجه ها را به سوی شما جلب خواهد کرد، همچنین این رنگ ارتباط قوی با احساسات و شور و شوق فرد دارد و اگر کم اشتها هستید از این رنگ استفاده کنید زیرا باعث تحریک اشتها می شود.

چگونه حرفه ای رنگ لباس ست کنیم؟

زرد

سایه های خورشید این رنگ بهترین گزینه برای تسکین دادن حال شما در یک روز بد است، این رنگ روحیه ی ضعیف شده را تقویت میکند و احساس ناتوانی و ضعف را از بین می برد، این رنگ می تواند در روز امتحان جواب های زیادی را به ذهنتان بیاورد.

سیاه

اگر برای ارتقای کارتان یا یک مصاحبه ی کاری قرار ملاقات دارید مشکی بپوشید، این رنگ نیرو، قدرت، جدیت و مسئولیت پذیری را در شما ظاهر میکند.

نارنجی

نارنجی هم مثل قرمز توجه را جلب و انرژی را جذب می کند ولی برخلاف قرمز تند و پرشور، این رنگ آرامش بیشتری به فرد می دهد، اگر به دنبال داشتن روحیه مثبت و پر انرژی هستید نارنجی بپوشید.

سبز

تاثیر این رنگ برای آرامش و خونسردی شما است، زیرا این رنگ همواره یادآور طبیعت و آرامش جاری در آن خواهد بود، اگر در مشکلات کاری یا امتحان های آخر ترم خود غرق شده اید و اضطراب دارید اضافه کردن این رنگ به لباس هایتان می تواند شما را آرام تر نگه دارد.

بنفش

این رنگ خیلی پیچیده است و به عنوان رنگ خلاقیت و تجملی شناخته می شود، اگر سر دوراهی قرار گرفته اید و نمیتوانید تصمیم قطعی بگیرید از این رنگ استفاده کنید و ببینید چه اتفاقی می افتد.

صورتی

همه این رنگ را رنگ مورد علاقه ی دختران می شناسند ولی این رنگ ارتباط زیادی با احساسات رمانتیک و شادی هم دارد، اگر به شدت دنبال ترقی و پیشرفت در کاری هستید این رنگ می تواند کمکتان کند.

سفید

در یک روز سرد زمستانی دلتان برای تابستان تنگ می شود، درآن لحظه سفید بپوشید، این رنگ با صلح و آرامش و سادگی و تمیزی ارتباط وسیعی دارد، این رنگ شما را به آرامش درونی می رساند.

آبی

آبی رنگ آرامش و صلح است، در عین حال رنگ سردی و خنکی، اگر اضطراب آزارتان می دهد، رنگ آبی به شما کمک میکند اگر ناراحت و غمگین هستید از این رنگ دوری کنید.