۰ نفر

ترفندهایی برای خشک شدن سریعتر لاک ناخن

۸ شهریور ۱۴۰۱، ۲۱:۱۶
کد خبر: 664420
ترفندهایی برای خشک شدن سریعتر لاک ناخن

اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که حوصله صبر کردن برای خشک شدن لاک ناخن هایتان را ندارید می توانید از ترفندهای پیشنهادی برای خشک کردن خیلی سریع و آسان لاک ناخن استفاده کنید.

روش های عالی و سریع برای خشک کردن لاک

به گزارش اقتصاد آنلاین، لاک زدن و یا طراحی ناخن با لاک از جذاب کارها برای دختران می باشد ولی خشک کردن لاک ناخن یک دغدغه بعد از زدن لاک است و در حالت عادی حدود ۲۰ دقیقه طول میکشد تا ناخن ها به طور کامل خشک شوند و در طول این مدت بایستی مراقب بود تا ناخن ها به جایی نخورند و لاک ناخن خراب نشود، برای حل این مشکل در این بخش از اخبار زیبایی و آرایش یک روش خیلی سریع و ساده برای خشک کردن لاک ناخن پیشنهاد می کند که می توانید روش استفاده از این روش را در ادامه مطلب مطالعه کنید.

لاک ناخن

نحوه خشک کردن لاک ناخن سریع

در این مطلب برای شما ترفندی آورده ایم تا به سرعت لاک ناخن خود را خشک کنید. با این روش دیگر نیازی به حرکات عجیب و غریبی مانند تکان دادن تند تند دست و یا فوت کردن انگشت نیست. همه خانم ها این تحربه را داشته اند، پس از استفاده از لاک و فوت کردن آن و کمی صبر به سراغ تلفن رفته اند و همین که قصد برقرار کردن تماسی را داشته اند با ناخنی رنگ رفته و درب و داغون روبرو بوده اند. این تفاسیر به معنی لاک زدن مجدد، فوت کردن مجدد و هدر کردن دوباره زمان است. ما به روشی دست پیدا کرده ایم که این زمان را نصف می کند.

قدم اول: کاسه ای را پر از آب کنید و درون آن تکه های یخ بریزید. مراقب باشید که دمای آب در حد انجماد نباشد.

قدم دوم: ناخن هایتان را طراحی کنید و یک دقیقه فرصت دهید تا خشک شود.

قدم سوم: ناخن هایتان را دو تا سه دقیقه درون کاسه آب قرار دهید. هنگامی که انگشتانتان را از آب بیرون می آورید، قطرات آب را روی لاک خواهید دید. این به این معناست که کار خود را به درستی انجام داده و لاک به میزان کافی خشک شده است.

قدم چهارم: از پانزده دقیقه وقتی که برایتان آزاد کردیم لذت ببرید.

آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که طاقت صبر کردن برای خشک شدن لاک ناخن‌های‌شان را ندارند؟ از همان‌هایی که لاک ناخن‌شان همیشه به خاطر اینکه خوب خشک نشده، به در و دیوار و لباس و وسایل خانه مالیده می‌شود و نتیجه آن یک لاک ناخن چند لایه یا ناهماهنگ است. پیشنهادهای ساده‌ای وجود دارد که کمک می‌کند در مدت زمان کوتاهی، لاک ناخن‌تان را خشک و تثبیت کنید.

روش اول: آب یخ

استفاده از آب یخ یک روش ساده و بدون دردسر برای خشک کردن لاک ناخن است. کافی است چند دقیقه پیش از اینکه لاک را روی ناخن‌های‌تان بزنید، سر انگشتان و ناخن‌های‌تان را در یک کاسه آب یخ فرو کنید. با این کار ناخن‌های‌شما کاملاً سرد می‌شوند. برای اینکه باز هم زودتر لاک روی ناخن‌های‌تان خشک شود، بعد از لاک زدن هم چند ثانیه ناخن‌های‌تان را در آب یخ نگه‌دارید.

روش دوم: برفک یخچال

برفک یخچال هم با همان روش قبلی سرد کردن ناخن‌ها به شما کمک می‌کند تا خیلی زود لاک را روی ناخن‌های‌تان تثبیت کنید. لازم نیست ناخن‌های‌تان را در برفک‌های فریزر فرو کنید. همین که چند دقیقه سر انگشتان‌تان را روی برفک نگه دارید، کافی است.

روش سوم: سشوار سرد

اگر سشوار شما علاوه بر حرارت گرم، روی باد سرد یا دمای معمولی هم تنظیم می‌شود، بهتر است بعد از لاک زدن، چند ثانیه‌ای روی ناخن‌های‌تان سشوار سرد بکشید. خواهید دید که ظرف چند ثانیه لاک روی ناخن‌های‌تان خشک می‌شود.

روش چهارم: اسپری خالی

اگر اسپری بدن، یا اسپری خوش‌بو کننده‌ای دارید که به تازگی تمام شده است، آن را دور نیندازید. همیشه مقداری هوای سرد فشرده در اسپری‌ها باقی می‌ماند که می‌توانید با قراردادن ناخن‌های‌تان در معرض آن، لاک را تثبیت کنید.