۰ نفر

چطور بفهمیم کسی عاشق ما شده؟

۲ شهریور ۱۴۰۱، ۲۰:۳۸
کد خبر: 662842
چطور بفهمیم کسی عاشق ما شده؟

همه ما ممکن است در هنگام شروع روابط جدید احساس ناامنی یا عدم اطمینان کنیم و فکر کنیم که آیا کسی واقعاً ما را دوست دارد یا نه. خوشبختانه، برخی نشانه‌ها وجود دارند که به وضوح به این سوال پاسخ می‌دهند و می‌توانند به طور ماهرانه به ما نشان دهند که واقعاً دیگران چه احساسی نسبت به ما دارد.

زبان بدن کسی که عاشق شما شده ولی پنهان می کند اینجوریه

هنگامی که پای زبان بدن مردان به میان می‌آید، تحقیقات تجربی چیز زیادی برای گفتن ندارند! دست کم به اندازه‌ی تحقیقاتی که روی زبان بدن دختران یا زنان صورت گرفته‌اند، پیشرفته نیستند و البته دلیلی بر این امر وجود دارد. مردان یا پسران معمولا به شیوه‌ی زنان از زبان بدن‌شان برای نشان دادن امیال‌شان استفاده نمی‌کنند.

اما نشانه های کلی زبان بدن عشاق چگونه است؟


در این زمینه بخوانید؛

چند ترفند جادویی از زبان بدن در محیط کار و قرارهای عاشقانه

زبان بدن افراد خود شیفته اینجوریه

چطور به کسی بگوییم دوستش داریم؟ + نحوه صحیح ابراز علاقه


۱. جهت پاهای آنها

نشانه های علاقه مندی یک نفر به شما چیست؟اگر پاهای کسی به سمت شما باشد، نشان دهنده آن است که به شما علاقه مند است. زبان بدن باز نشانه این است که کسی درباره شما کنجکاو است و به شما توجه دارد.

زبان بدن

۲. آیا می توانید دستان آنها را ببینید

نشانه های علاقه مندی یک نفر به شما چیست؟وقتی شخصی در اطراف شما راحت است، معمولاً می توانید دستان او را ببینید که نشانه ای عالی از احساس امنیت و ارتباط فردی با شماست.

۳. کج کردن سر

اگر وقتی کسی به صحبت‌های شما گوش می‌دهد سرش را به طرفین کج می‌کند، می‌تواند نشانه‌ای باشد که او درباره شما کنجکاو و با شما هماهنگ است.

۴. دست های مرطوب

نشانه های علاقه مندی یک نفر به شما چیست؟ممکن است فرض کنید که دست های مرطوب فقط به این معنی است که فردی گرمش شده یا عرق کرده است، اما در واقع می تواند نشان دهنده وضعیت اعصابش باشد. عصبی بودن نشانه‌ای است که فردی به شما علاقه دارد و نمی‌خواهد اشتباهی انجام دهد.

۵. تته پته کردن هنگام صحبت

نشانه های علاقه مندی یک نفر به شما چیست؟یکی دیگر از راه‌هایی که کسی می‌تواند عصبی بودنش را آشکار کند، این است که به راحتی نتواند صحبت کند، به‌خصوص اگر معمولاً  فرد با اعتماد به نفسی باشد.

۶. نزدیک شما می ایستند یا می نشینند.

زبان بدن

نشانه های علاقه مندی یک نفر به شما چیست؟اگر در موقعیت‌هایی که با هم هستید فقط چند سانتی‌متر از شما فاصله می‌گیرد، ممکن است به این دلیل باشد که نمی‌تواند در مقابل میل به نزدیک‌تر شدن به شما مقاومت کنند.

۷. لبخندی می زنند که دندان هایشان پیدا می شود.

عشق

نشانه های علاقه مندی یک نفر به شما چیست؟بسیاری از ما در حدود ۵ سالگی از لبخند زدن به گونه ای که دندان های جلویی آشکار شود، دست می کشیم، مگر اینکه فوق العاده خوشحال باشیم. بنابراین اگر وقتی لبخند می زند، زحمت پوشاندن دندان های جلویی را به خود نمی دهد واقعاً خیلی خوشحال است.

۸. چشم هایشان به را به صورت شما می دوزند.

نشانه های علاقه مندی یک نفر به شما چیست؟تماس چشمی بی وقفه امروزه باعث می شود افراد احساس ناراحتی کنند. بنابراین اگر چشمان آنها بیشتر زمان را بین چشم ها، بینی و لب های شما حرکت می کند، به این معنی است که آنها به شما علاقه دارند.

۹. لب هایشان را لیس می زنند

علم می گوید وقتی جذب کسی می شوید، دهان شما بزاق اضافی تولید می کند. بنابراین ممکن است کسی که شما را دوست دارد در صورتی که بسیار علاقه مند باشند، لب هایش را لیس می زند یا وقتی در اطراف شماست آنها را به هم فشار می فشارد.

۱۰. تماس فیزیکی برقرار می کنند

نشانه های علاقه مندی یک نفر به شما چیست؟تماس فیزیکی می‌تواند راه خوبی برای آزمایش باشد تا ببینید چگونه به لمس پاسخ می‌دهد. بنابراین بهانه های کوچک برای در تماس بودن، مانند لمس زانو یا زدن موهایتان پشت گوشتان، می تواند نشان دهنده این باشد که آنها می خواهند به شما نزدیک تر شوند.

۱۱. گلویشان را لمس می کنند.

زبان بدن

نشانه های علاقه مندی یک نفر به شما چیست؟گلو ناحیه ای از بدن است که نشان دهنده ارتباط و آسیب پذیری است. بنابراین، اگر کسی در حالی که با شما تعامل دارد، این ناحیه را لمس کند، می تواند معنایی داشته باشد.

۱۲. آنها شما را از گروه جدا می کنند.

نشانه های علاقه مندی یک نفر به شما چیست؟در موقعیت های گروهی، شخصی که به شما علاقه دارد راه هایی برای داشتن لحظاتی کوچک با شما پیدا می کند. خندیدن به شوخی‌های شما، نگاه کردن به شما و گفتگوهای جانبی نیز نشانه خوبی است.

۱۳. در ارتباطات ثابت هستند.

نشانه های علاقه مندی یک نفر به شما چیست؟ثبات در ارتباطات یک شاخص مهم علاقه است. نگه داشتن ارتباط، کلیدی برای ایجاد روابط است، بنابراین کسی که به شما علاقه دارد، برای مدت طولانی ناپدید نمی شود.

۱۴. آنها در اطراف شما سرخ می شوند.

نشانه های علاقه مندی یک نفر به شما چیست؟سرخ شدن یکی از پاسخ های صادقانه به هیجان زده شدن یا دریافت دوز آدرنالین است. بنابراین، می‌تواند نشانه‌ای رایج باشد که کسی جذب شما شده است.

۱۵. با شما زیاد می خندند.

نشانه های علاقه مندی یک نفر به شما چیست؟خنده و لبخند راه هایی برای ایجاد صمیمیت، رابطه و ارتباط با کسی است. بنابراین اگر این اتفاق بین شما زیاد می افتد، می تواند به این معنی باشد که شخص مورد نظر، شما را بسیار دوست دارد.