۰ نفر

فال هفته؛ فال هفتگی عشق از ۲۹ مرداد تا ۴ شهریور

۲۹ مرداد ۱۴۰۱، ۰:۱۵
کد خبر: 661659
فال هفته؛ فال هفتگی عشق از ۲۹ مرداد تا ۴ شهریور

دیدگاه شما نسبت به عشق با ماه تولدتان ارتباط مستقیمی دارد و متولدین ماه های مختلف سال، دیدی متفاوتی به روابط عاشقانه دارند. عشق در نگاه طرف مقابل نیز همینطور.

به گزارش اقتصادآنلاین، متولد چه ماهی از سال هستید؟ دیدگاه شما نسبت به عشق چیست ؟ متولدین ماه های مختلف سال ، عشق را چگونه می بینند؟ عشق در نگاه طرف مقابل شما چگونه است؟ چنانچه می خواهید از عشق و احساس طرف مقابل خود آگاه شوید بهتر است که روش های شناخت عشق واقعی را بدانید و البته خواندن یک فال عشق هم شاید بتواند به دلیل داشتن جنبه مثبت به شما انگیزه بدهد. در ادامه فال عشق و احساس (طالع بینی احساسات) را ارائه کرده ایم.

فال هفته عشق برای متولدین فروردین:

امید و آرزو به تنهایی برای کسی کاری انجام نمی دهند و باید در راستای رسیدن به اهداف، اقداماتی انجام داد. فال شما نشان دهنده حرکت رو به بالا و در جهت درست است. از صمیم قلب برای رابطه خود وقت بگذارید. با شریک زندگی خود مستقیما صحبت کنید. فال عشق شما زنگ خطری برای نشانه هایی است که قبلا آن ها را نادیده گرفته بودید. توجه به این نشانه ها و حقایق، تنش ها را کاهش داده و آرامش را به زندگی تان برمی گرداند.

فال هفته عشق برای متولدین اردیبهشت:

این روزها افراد زیادی در اطراف شما قرار دارند که می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید. محبت و گرمای جادویی که از وجودتان ساطع می شود، شما را بسیار جذاب می کند، زیرا شما از خواسته های خود و نحوه رسیدن به آن ها آگاه هستید و می دانید که چطور عاشق کسی باشید. بنابراین، همیشه فردی جذاب خواهید بود.



فال هفته عشق برای متولدین خرداد:

شما چه دیدگاهی نسبت به عشق دارید؟ اگر خوب نگاه کنید، ماهیت واقعی یک رابطه را مشاهده خواهید کرد. شما احساس آرامش می کنید، زیرا به جای توجه به گذشته، درگیر زندگی آینده تان هستید. شما یاد می گیرید که از هر صعود و رکود کوچکی در زندگی تان هیجان زده نشوید. این پیام فال شماست: نگاه خود را به زمان حال معطوف کنید تا همیشه آگاه و هوشیار باشید.

فال هفته عشق برای متولدین تیر:

آیا احساس می کنید زمان رفتن فرا رسیده است؟ کائنات به شما می گوید که شرایط را درست کنید. خود و طرف مقابل تان را آزاد کنید تا بتوانید با فرد بهتری آشنا شوید. این کار را با مهربانی انجام دهید. باور کنید که ادامه دادن این رابطه سخت تر است. اگر شرایط برعکس شد، از شریک زندگی خود تشکر کنید. آن ها به شما لطف کرده اند، زیرا با این کار زندگی عاشقانه شما به سمت بهتر شدن پیش خواهد رفت.


 شرایط فعلی را با افکار و اعمال خود به چیزی متفاوت تبدیل کنید. شما این توانایی را دارید که به نتایج دلخواه خود برسید. پس خوش بین باشید. با استفاده از قدرت تفکر مثبت، افراد خوش بین می توانند برای هر چیزی، راه حلی پیدا کنند. اما افراد بدبین فکر می کنند هیچ راه حلی وجود ندارد. پس بهتر است مراقب افکار خود باشیم.

فال هفته عشق برای متولدین شهریور:

توضیحاتی در پشت رویدادهای اخیر وجود دارد. ساکت و آگاه باشید. این کار، فشارها، به ویژه اضطراب و انتظار را کاهش می دهد. ممکن است متوجه شوید که غریزه تان بسیار دقیق است. اگر مجرد هستید، هر چه زمان بیشتری را به برقراری ارتباط اختصاص دهید، اطلاعات مهم تری در مورد شخص موردنظرتان بدست خواهید آورد.


مردم لحظه ای روراست و لحظه ای دیگر محتاط و درون گرا می شوند. همه اتفاقات سریع رخ می دهد و روابط ممکن است به شدت تنش داشته باشد. هنگامی که تعادل از بین می رود، راه حل این است که از انجام دادن کارها، صرفا بر اساس میل و علاقه خودتان، خودداری کنید. این روزها بهتر است باثبات تر باشید.

فال هفتگی عشق برای متولدین آبان:

در آینده، اتفاقات بهتری برایتان رقم خواهد خورد. اگر از زندگی تان ناراضی هستید، به دنبال چیزهای جدیدتر باشید. اهداف بزرگ تر شما را قوی تر می کند. اگر در رابطه فعلی تان تنش و استرس دارید، اجازه دهید رفتارهای محبت آمیز، احساسات تان را آشکار کند تا بتوانید رابطه تان را مجددا بهبود ببخشید.



فال هفتگی عشق برای متولدین آذر:

چشمان خود را باز کرده و کمی خلاق باشید. اگر فرد مناسبی را برای خود تصور کنید، چنین شخصی وارد زندگی شما می شود. اگر کسی را عمیقا دوست دارید، پس عشق واقعی خود را پیدا کرده اید. شما در حال رسیدن به آرزوها و خواسته های خود هستید.

فال هفتگی عشق برای متولدین دی:

آیا اخیرا کسی بیش از حد به شما وعده هایی داده اما به آن ها عمل نکرده است؟ در چنین حالتی، باید بدانید که آن فرد صداقت لازم را با شما ندارد. وعده هایی که عملی نمی شود، اعتماد را از بین می برد و اعتماد در رابطه بسیار مهم است. اولین هشدار این است که مراقب چنین افرادی باشید تا فریب شان را نخورید. سپس، کمی با خودتان خلوت کرده و این وضعیت را خوب بررسی و تحلیل کنید.



فال هفتگی عشق برای متولدین بهمن:

کسی از محبت کردن خودداری می کند و شما نیز متوجه آن شده اید و این موضوع باعث تنش میان تان شده است. این هفته باید با هم ارتباط برقرار کنید. سوال بپرسید و پاسخ بگیرید. ترس از نادیده گرفته شدن را کنار بگذارید. اکنون زمان آن است اطراف خود را پاک سازی کرده و برای موفق شدن، رو به جلو حرکت کنید.

فال هفتگی عشق برای متولدین اسفند:

آیا احساس می کنید که نه راه پس دارید نه راه پیش؟ این کارت نشان دهنده بالا رفتن بینش و توانایی، برای غلبه بر موانع موجود در مسیر عشق است. زنجیرهای نمادین موجود روی این کارت، شل بوده و نماد لغزش در رابطه هستند. به عبارتی دیگر، این ها همان محدودیت هایی هستند که خودمان برای خودمان ایجاد کرده ایم و اکنون زمان آن است که آن ها را کنار بگذاریم.

شما هم می‎توانید در مورد اینکه فال و طالع‎تان درست اعلام شده یا خیر، در پایین همین مطلب در قسمت نظرات بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید