۰ نفر

انتصاب مرادعلی امین‌وند به عنوان قائم مقام همراه پرداز زرین (زرین پال)

۲۶ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۰۰
کد خبر: 661230
انتصاب مرادعلی امین‌وند به عنوان قائم مقام همراه پرداز زرین (زرین پال)

​​طی حکمی از سوی مصطفی امیری مدیرعامل شرکت همراه پرداز زرین با نام تجاری زرین‌پال، مرادعلی امین‌وند به عنوان قائم‌مقام شرکت همراه پرداز زرین با نام تجاری زرین‌پال به عنوان ارائه‌دهنده خدمات جامع مالی و پرداخت الترونیک منصوب شد.

طی مراسمی با حضور معاونان و مدیران شرکت زرین‌پال، مرادعلی امین‌وند به عنوان قائم‌مقام مدیرعامل و همچنین به عنوان نائب رییس هیات مدیره از سوی هیات مدیره شرکت همراه پرداز زرین منصوب شد.

مصطفی امیری در این جلسه تسریع در تشکیل گروه مالی اقتصادی زرین و تاسیس و بهره برداری حوزه صنعتی طراحی شده با اعتبار ۲۰۰۰۰ میلیارد ریالی را به عنوان افق پیش رو مد نظر قرار داد.

در این مراسم علی امیری رییس هیات مدیره شرکت همراه پرداز زرین، ضمن اشاره به نقش کلیدی این جایگاه در پیش برد و توسعه ارتباطات سازمانی‌، ابراز امیدواری کرد تا به واسطه این رویکرد جدید، شاهد تحولات و تغییرات مهم نسبت به بهبود جایگاه زرین‌پال در صنعت تجارت الکترونیک و اثربخشی بیشتر در رشد اقتصاد دیجیتال ایران با رویکردهای نوآورنه باشیم.

پیش از این مرادعلی امین‌وند در سمت‌هایی چون معاون بازرگانی و توسعه شرکت توسعه فناوران، معاون اجرایی شرکت سامان سیستم پرداز کیش، مدیر ارتباطات و دستیار ویژه سازمان تاکسیرانی، رییس خانه فعالان مجازی و مدیر مسئولی و سردبیری پایگاه‌های خبری تهرانوند و فیمنا دیده می‌شود.