۰ نفر

معلمان برای تعیین وضعیت رتبه بندی به کجا مراجعه کنند؟

۲۶ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۱۲
کد خبر: 661219
معلمان برای تعیین وضعیت رتبه بندی به کجا مراجعه کنند؟

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت:سامانه رتبه بندی معلمین از امروز و به آدرس rtb.medu.ir راه اندازی می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین، صادق ستاری فرد گفت:پس از کش و قوس‌های فراوان آیین نامه رتبه بندی توسط هیات وزیران ابلاغ شد و با پیگیری‌های مقام عالی وزارت وارد فاز اجرایی نظام رتبه بندی شده ایم.

او گفت: با پیگیری مرکز فناوری آموزش و پرورش سامانه رتبه بندی معلمین امروز راه اندازی می‌شود.  rtb.medu.ir آدرس این سایت است و بر اساس رقم اول از سمت راست کد ملی همکاران فرهنگی از امروز می‌توانند مدارک و مستندات خود را بار گذاری کنند و طبق اصلاحیه که امروز مرکز سنجش آموزش و پرورش صادر می‌کند برنامه زمانی ورود فرهنگیان بر اساس رقم کد ملی مشخص می‌شود و امیدواریم فرهنگیان در زمان مناسب نسبت به تکمیل اطلاعات خود بر اساس چهار دسته شایستگی‌هایی که مشخص شده مدارک و مستندت را بارگزاری می‌کنند.

او گفت: در بازه زمانی مشخص شده در سطح مناطق و برای رتبه‌های بالاتر در سطح وزارت خانه توسط اعضای هیئت ممیزه نظام رتبه بندی مدارک فرهنگیان بررسی می‌شود.

به گفته او پیش بینی می‌شود این بررسی مدارک یک تا یک ماه و نیم زمان ببرد، اما با پیگیری‌های جناب وزیر و همراهی و حمایت سازمان برنامه و بودجه پیش بینی شده است که طی روز‌های آینده بخشی از مطالبات فرهنگیان واریز شود.

ستاری فرد گفت:بر اساس مصوبه هیئت وزیران تمام فرآیند‌های نظام رتبه بندی باید در یک سامانه مستقل انجام شود و برای همین تمام فرآیند‌ها از بارگذاری تا بررسی و حتی اعتراض در این سامانه پیش بینی شده و تنها این سامانه اکنون مورد تایید وزارت آموش و پرورش است و از امروز رسما کار خود را آغاز خواهد کرد.

سخنگوی آموزش و پرورش در انتها گفت: سه مرکز فناوری، مرکز سنجش آموزش و پرورش و مرکز نیروی انسانی فرآیند رتبه بندی را پیگیری می‌کنند از صبوری تمامی فرهنگیان در این مدت تشکر می‌کنم.