۰ نفر

شیک ترین کیف برای متولدین هر ماه + عکس

۲۶ مرداد ۱۴۰۱، ۲۱:۳۴
کد خبر: 661214
شیک ترین کیف برای متولدین هر ماه + عکس

سنگ ماه تولد، گردنبند ماه تولد، عطر ماه تولد، لاک ماه تولد و چیزهایی از این دست را هرروز در فروشگاه‌ها و سایت‌های اینترنتی می‌بینیم و می‌خوانیم. این که همه ویژگی‌های شخصیتی یک فرد به ماه تولدش بستگی داشته باشد قطعا منطقی نیست اما گاهی این دسته بندی‌ها می‌تواند به شما در انتخاب چیزهای جدید ایده بدهد.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ کیف ماه تولد شما هم می‌تواند یکی از آن مواردی باشد که شما را از سردرگمی نجات دهد و در انتخاب یک مدل جدید و کاربردی کیف به شما کمک کند. چون همان طور که می‌دانید مدل‌های بیشماری از کیف‌های مختلف زنانه را می‌توان یافت که انتخاب از میان آن‌ها می‌تواند دشوار باشد. اما کیف ماه تولد شما چیست؟ در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز شما می‌توانید کیف ماه تولد خود را بشناسید و مدل کیف خود را با اقتباس از آن انتخاب کنید.

به گزارش  PureWow؛ وقتی صحبت از کیف و لباس ماه تولد می‌شود همه به نشانه‌های ماه‌های تولد مثل جوزا و ثور و چیزهایی از این دست فکر می‌کنند اما بهتر است این نشانه‌ها را برای گردنبند و لوازم دکوری منزل خود نگه دارید چون همراه داشتن کیفی که روی آن نشانه ماه تولد شما درج شده باشد نه تنها با اصول شیکپوشی مغایرت دارد بلکه معنایی هم ندارد. لازم است بدانید که از هر ۱۲ نفر یک نفر ماه تولد مشترکی با شما دارند بناراین هیچ چیز خاص و استثنایی در ارتباط با ماه تولد شما وجود ندارد که بخواهید به آن افتخار کنید. مدل‌هایی که در این مقاله معرفی می‌شوند مدل‌هایی ساده و کاربردی هستند که تنها بر اساس سلیقه و سبک و خصوصیاتی که از متولدین هر ماه سراغ داریم (و ممکن است تطابق کاملی هم نداشته باشند) انتخاب شده‌اند که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شوید.

کیف ماه تولد برای متولدین فروردین

شیک ترین کیف برای متولدین هر ماه

متولدین فروردین همیشه مشغول و فعال هستند بنابراین یک کیف جمع و جور و کاربردی می‌تواند نیاز آن‌ها را برطرف کند. پیشنهاد ما کیف‌های مدل دوربینی هستند که سایز کوچک و بند دوشی دارند و شما می‌توانید لوازم ضروری خود را داخل ان قرار داده و همه جا با خود حمل کنید بدون آن که دست و پا گیر و سنگین باشند.



کیف ماه تولد برای متولدین اردیبهشت

شیک ترین کیف برای متولدین هر ماه

متولدین اردیبهشت محافظه کار اما تنوع طلب هستند و همیشه دوست دارند شیک و جذاب لباس بپوشند بدون آن که توجه زیادی را به خود جلب کنند. یک مدل کیف بزرگ چرم باکیفیت با فرم ساده و کاربردی همیشه ارزش سرمایه گذاری را دارد و شما می‌توانید آن را در بیشتر شرایط و موقعیت‌ها استفاده کنید بدون آن که نگران از مد افتادن کیف خود باشید.

کیف ماه تولد برای متولدین خرداد

شیک ترین کیف برای متولدین هر ماه

متولدین خرداد علاقه خاصی به کیف‌های مارک‌دار و گران قیمت دارند. آن‌ها هم استایل ساده و مینیمال را دوست دارند و هم ترجیح می‌دهند از مدل‌های سطح بالا و استثنایی استفاده کنند. بنابراین به متولدین این ماه توصیه می‌شود برای خرید یک کیف مدل بالا و زیبا از برندهای خاص سرمایه گذارید کنید و هر دو جنبه از شخصیت خود را راضی نگه دارید.

کیف ماه تولد برای متولدین تیر

شیک ترین کیف برای متولدین هر ماه

متولدین تیرماه علاقه دارند که همیشه همه چیزهای خود را همراه خود داشته باشند چون تنها در این شرایط است که می‌توانند با آرامش و بدون نگرانی از گم کردن یا جا گذاشتن وسایل، کارهای روزمره خود را انجام دهند. به همین دلیل به متولدین تیرماه توصیه می‌شود از کیف‌های بزرگ و جادار است برای حمل وسایل روزمره خود استفاده کنند.

کیف ماه تولد برای متولدین مرداد

شیک ترین کیف برای متولدین هر ماه

متولدین مرداد ماه دوست دارند استایل زیبا و جذاب خود را به رخ بکشند و ترجیح می‌دهند کیفی را انتخاب کنند که مد روز و شیک باشد تا با این ویژگی شخصیتی آن‌ها هماهنگی داشته باشد. پیشنهاد ما استفاده از کیف‌های زنانه‌ای است که دسته حلقه‌ای بزرگ دارند چون هم مد روز و جذاب هستند و هم حمل کردن آن‌ها بسیار ساده است.

کیف ماه تولد برای متولدین شهریور

شیک ترین کیف برای متولدین هر ماه

متولدین شهریور به طور ذاتی ایده آل گرا هستند و دوست دارند همه چیز درمورد آن‌ها کامل و بی‌نقص باشد به خصوص تیپ و لباس. آن‌ها دوست دارند همه چیز مرتب و جای خود باشد و همچنین علاقه خاصی به جزئیات در لباس‌های خود دارند. بنابراین به متولدین این ماه توصیه می‌شود از کیف‌هایی استفاده کنند که فرم ساده و سطح بالا اما با جزئیات جذاب و ظریف مثل روبان دوزی و گلدوزی روی خود داشته باشد.

کیف ماه تولد برای متولدین مهر

شیک ترین کیف برای متولدین هر ماه

متولدین ماه مهر تا حد زیادی محافظه کار هستند و بیشتر دوست دارند از لباس‌های کلاسیک استفاده کنند و در مورد کیف‌های زنانه نیز چنین نظری دارند پیشنهاد ما برای متولدین این ماه انتخاب کیف‌های دوشی کلاسیک و ساده است که در عین برطرف کردن نیاز روزمره آن‌ها در حمل لوازم ضروری مثل کیف پول و تلفن همراه، زیبایی و جذابیت کافی هم دارند.

کیف ماه تولد برای متولدین آبان

شیک ترین کیف برای متولدین هر ماه

متولدین آبان پرتلاش و جدی هستند و از هیاهو و به هم ریختگی اصلا خوششان نمی‌آید. آن‌ها دوست دارند لباس‌هایسان ساده، رسمی و کاربردی و بدون چیزهای اضافی و بی فایده باشد به همین دلیل به متولدین این ماه توصیه می‌شود از کیف‌هایی استفاده کنند که ساده و رسمی و کاربردی هستند مثلا یک دسته در بالای خود دارند و حمل آن‌ها ساده است.

کیف ماه تولد برای متولدین آذر

شیک ترین کیف برای متولدین هر ماه

متولدین آذر ماجراجو و تنوع طلب هستند و دوست دارند چیزهای جدید را تجربه کنند و ممکن است به سفرهایی پیش بینی نشده و ماجراجویانه بروند. به همین دلیل به متولدین این ماه توصیه می‌شود یک کوله پشتی برای خود تهیه کنند چون کوله پشتی اصلا دست و پا گیر نیست و نیازی به نگهداشتن با دست یا مراقبت‌های اضافی ندارد.

کیف ماه تولد برای متولدین دی

شیک ترین کیف برای متولدین هر ماه

متولدین دی ماه اهمیت زیادی به ظاهر خود می‌دهند و بسیار شیکپوش و خوش لباس هستند. آن‌ها به چیزهایی علاقه دارند که سطح بالا و کلاسیک باشند و در مورد کیف‌ها هم چنین نظری دارند. به متولدین این ماه توصیه می‌شود از کیف‌های دستی زنانه و کلاسیک که با اهداف شغلی و اجتماعی شما هم همخوانی داشته باشد استفاده کنید.

کیف ماه تولد برای متولدین بهمن

شیک ترین کیف برای متولدین هر ماه

متولدین بهمن ماه به رنگ‌های تند و شاد علاقه دارند و بیشتر لباس‌های خود را از این رنگ‌ها انتخاب می‌کنند اما برای متعادل کردن چنین استایلی به رنگ‌های ملایم و خنثی نیاز دارند به همین دلیل به متولدین این ماه توصیه می‌شود از کیف‌هایی با رنگ‌های خنثی مثل خاکستری، سفید و کرم استفاده کنند تا استایلی کامل و متوازن داشته باشند.

کیف ماه تولد برای متولدین اسفند

شیک ترین کیف برای متولدین هر ماه

متولدین اسفند روحیه هنرمندانه‌ای دارند و علاقمند هستند که این وجه هنرمندانه شخصیت خود را به نحوی در لباس‌ها و اکسسوری‌ها نشان دهند و کیف بهترین فرصت را برای این کار فراهم می‌کند. به متولدین این ماه توصیه می‌شود از کیف‌هایی با مدل‌های خاص و رنگبندی‌های متفاوت و جذاب استفاده کنند تا بتوانند جنبه لطیف و هنرمندانه شخصیت خود را نیز به نمایش بگذارند.

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز شاخه جواهرات و اکسسوری مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.