۰ نفر

تست شخصیت شناسی؛ کدام درب را انتخاب می کنید؟ شما جسورید یا متفکر؟

۳۰ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۴۶
کد خبر: 660567
تست شخصیت شناسی؛ کدام درب را انتخاب می کنید؟ شما جسورید یا متفکر؟

یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. شخصیت شناسی یک دانش مهم است و به موفقیت در محیط کار، تحصیل و اجتماع و تصمیم گیری ها و رفتارهایمان کمک می‌کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ بی تردید همه ی ما این توانایی راداریم که بر پایه ی عقل و منطق یا بر اساس احساسات و ارزش های خود تصمیم گیری کنیم و هر چند هیچکس متفکر و یا احساسی مطلق نیست، هر کدام از ما بطور ذاتی و وراثتی یکی از این دو ویژگی را به دیگری ترجیح می دهیم.

در واقع، واژه های متفکر و احساسی در اینجا معرف دو فرآیند عقلی در تصمیم گیری هستند. این افراد از آن جهت متفاوت اند که از معیارهای بسیار متفاوتی برای گرفتن تصمیمات خود استفاده می کنند.

حالا بگویید کدام تصویر را انتخاب می کنید؟ 

تست شخصیت

اگر درب اول را باز می کنید

اگر این درب را باز می کنید شما فردی متفکر و دلسوز و بسیار باهوش و کنجکاو هستید که دوست دارید از عجایب سر در بیاورید، البته ممکن هست دلیل دیگر هم داشته باشد( مثلا فوت کردن عزیزان و دلتنگ شدن برای آن ها)

اگر درب دوم را می گشایید

شما فردی مغرور اما قوی و با قدرت هستید + جذاب و نسبت به بسیاری از مسائل بیخیال هستند البته میتواند دلایل دیگر هم مثل دنبال خوشگذرانی بودن یا عاشق مادیات بودن هم باشد.

اگر سومی را انتخاب کردید

شما به احتمال زیادی فردی جسور و نابغه هستید علاوه بر آن زیر کار در رو و خوشفکر و سیاستمدار هم هستید که میتوان گفت اطلاعات و نگاه شما نسبت به چیز ها با سایرین متفاوت می باشد.