۰ نفر

۲۳ راه برای تسخیر بی چون و چرای قلب مردها

۲۳ مرداد ۱۴۰۱، ۰:۳۹
کد خبر: 660095
۲۳ راه برای تسخیر بی چون و چرای قلب مردها

صحبت در مورد ویژگی های یک همسر خوب از نگاه مردان امر دشواری است.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ چرا که هر مردی ممکن است نگرش و سلیقه متفاوتی داشته باشد. اما با این وجود، آرزوی هر مردی یافتن همسری است که او را با تمام وجود دوست داشته باشد. کسی که در شرایط نامطلوب از او حمایت  کند. به او قوت قلب و روحیه ببخشد. برای تلاش هایی که انجام می دهد از او قدردانی کند و همواره به او افتخار کند.

احتمالا چند وقتی است که با او قرار می‌گذارید. با خودتان فکر می‌کنید ایا زمان برداشتن مهم‌ترین قدم و خریدن انگشتر الماس رسیده است؟ شاید هنوز ۱۰۰ درصد اطمینان ندارید. هرچند این ریسک وجود دارد که احساسی تصمیم بگیرید، اما اگر او همان دختری باشد که می‌خواهید، حتما متوجه خواهید شد. به ندای درون‌تان اعتماد کنید. البته بر اساس موثق‌ترین آمارها، ندای درون ما حداقل در ۵۰ درصد مواقع اشتباه می‌کند! خوب دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم همین است. در این جا ما برخی از متداول ترین ویژگی های همسر خوب از نگاه مردان را فهرست کرده ایم. بیایید با هم این ویژگی ها را مرور کنیم.با این حال برخی خصیصه‌ها در زنان، مطلوبِ مردان هستند. در این نوشتار با ۲۳ ویژگی زن ایده آل آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید!

ویژگی‌های زن ایده‌آل

در حالی که ازدواج دیگر شبیه چیزی که قبلا بود، به نظر نمی‌رسد، اما به هر حال تصمیم بزرگی است. گاه ندای درون ما به اندازه‌ی ذهن‌مان آشفته می‌شود. پس بگذارید موضوع را به نحوی ساده و قابل هضم موشکافی کنیم. اگر او حداقل ۴/۳ موارد این فهرست را دارد، پیش‌قدم شوید و کار را تمام کنید.

عشق

۱. ویژگی زن ایده آل؛ دوست داشتنی است

۲. عجول نیست

این‌که بخواهید درباره‌ برنامه‌های آینده حرف بزنید یک چیز است. ضرب‌الاجل و اتمام حجت چیز دیگری است. فطق به خاطر ترس از دست دادن او شتابزده ازدواج نکنید. ترس در این فرآیند جایی ندارد.

۳. کمک‌تان می‌کند بهترینِ خودتان باشید

بهترین نشانه‌ اینکه او برای شما مناسب است این است که بودن با او باعث می‌شود بخواهید مرد بهتری باشید.

۴. زن ایده آل اهداف خود را دارد و از اهداف شما نیز حمایت می‌کند

در صورتی که این اهداف به بهترین نحو هم‌سو باشند، شما واقعا موقعیتی فوق‌العاده به‌دست آورده‌اید… قطعا برنده‌اید!

۵. ویژگی زن ایده آل؛ با پدر و مادرش رابطه‌ای محترمانه دارد

چیزی که واضح و مسلم است این است که نباید درگیر فردی شوید که از پدر و مادرش متنفر است، یا به آنها آزار رسانده است. این نشان می‌دهد که او نسبت به نزدیک‌ترین اطرافیان‌اش چه حسی دارد، یادتان باشد که شما هم قرار است یکی از آنها باشید.

۶. به لحاظ احساسی و هیجانی باثبات است

ممکن است دختران دیوانه در کوتاه مدت جالب باشند، اما شما که نمی‌خواهید زندگی‌تان را با فردی سپری کنید که دمدمی مزاج است. نه؟

۷. ویژگی زن ایده آل؛ دارای روحیه‌ تیمی است

حتی اگر هر دوی شما درباره‌ نقش‌های جنسیتی افکاری کاملا قدیمی دارید، اگر تمام چیزی که او می‌خواهد این است که از او مراقبت شود، روابط در دنیای امروز این‌گونه نیست. شما نقش والدین او را ایفا نمی‌کنید، درست است؟

۸. انتظارات غیرواقعی ندارد

ما آدم‌ها همگی دوست داریم در خانه‌ای روی تپه زندگی کنیم، اما همه‌ی ما به آن نمی‌رسیم. مطمئن شوید که حتی اگر نتوانید از ظرفیت‌تان برای پول‌سازی استفاده کنید او مشکلی ندارد.

۹. در بحث و مشاجره خونسردی خود را حفظ می‌کند

رابطه زناشویی

بحث و دعوا در همه رابطه‌ها وجود دارد. این واقعیت زندگی است. اگر بتوانید بدون این‌که او زیر گریه بزند یا شما با مشت به دیوار بکوبید از پس مشاجرات بر بیایید، در وضعیت خوبی قرار دارید.

۱۰. مراقب خودش است

منظور ما این نیست که باید بازیکن والیبال المپیک یا سوپرمدل باشید، اما همه، مرد یا زن، باید سالم بمانند.

۱۱. با تجربیات قبلی هم مشکلی ندارید

بیشتر ما در گذشته چند تجربه داشته‌ایم. درباره‌ی حسی که نسبت به تجربیات او دارید صادق باشید- و مطمئن شوید او نیز برای شما همین کار را می‌کند.

۱۲. حداقل به اندازه‌ شما باهوش است

هیچ چیزی بدتر از یک زن احمق نیست. البته به جز زنی که وانمود می‌کند احمق است.

۱۳. ویژگی زن ایده آل؛  به روابط شما احترام می‌گذارد

در صورتی که او به شما اعتماد می‌کند که با دوستان‌تان بیرون بروید (و شما برای این احترام ارزش قائل هستید) ارزشش را دارد که او را برای همیشه کنارتان حفظ کنید.

۱۴. خوش‌گذرانی را تجربه کرده و پشت سر گذاشته است

ما آدم‌ها، همه حق داریم گاهی خودمان را خالی کنیم و نفس راحتی بکشیم، اما اگر او باید هر هفته بیرون برود، مست کند و برقصد، احتمالا برای پذیرش مسئولیت آماده نیست.

۱۵. اشکالات شما را می‌پذیرد

و البته خود را مسئول برطرف کردن این ایرادات نمی‌داند!

۱۶. آشپزی هم بلد است

فواید مهم آشپزی با همسر برای دلبری از شوهر

ممکن است این مورد کمی سنتی و قدیمی به نظر برسد، و من نمی‌گویم او باید آشپز حرفه‌ای باشد، اما وانمود نکنید که نمی‌خواهید همسرتان شما را سیر کند، چون این‌طور نیست.

۱۷. ویژگی زن ایده آل؛  وقتی بیمار هستید به فکرتان است و از شما مراقبت می‌کند

اگر او وقتی حال‌تان بد است از شما فاصله می‌گیرد، این نشانه‌ی خوبی از فلسفه‌ی زندگی او است. از طرف دیگر اگر تمام دغدغه‌اش بستن شما به سوپ و شربت سرفه است، این زنی است که واقعا به شما اهمیت می‌دهد.

۱۸. سلیقه اش شبیه به شماست

هیچ اشکالی ندارد اگر او موسیقی rock and roll شما را دوست ندارد، اما در کل شما باید سلایق مشترک زیادی داشته ‌باشید، در غیر این صورت در آینده برای مسائل کوچک کشمکش‌ها و درگیری‌های زیادی خواهیدداشت.

۱۹. شما را به چالش می‌کشد

خوب، شما که یک برده‌ی رام و مطیع نمی‌خواهید؛ بلکه کسی را می‌خواهید که پای عقایدش بایستد.

۲۰. به شما احساس مهم بودن می‌دهد

برخی زنان در قرارهای آشنایی دست به بازی‌هایی می‌زنند که گاهی با سردی زیاد همراه است. من حدس می‌زنم آنها این باور را تبلیغ می‌کنند که “مردان شکارچی هستند”. اما اگر به ازدواج فکر می‌کنید، باید هم بیرون بازی باشید و هم وسط بازی.

۲۱. ویژگی زن ایده آل؛ اهل چشم‌پوشی کردن است

البته که شما هم مثل همه آدم‌ها گاهی خرابکاری می‌کنید. اما معنی‌اش این نیست که آن اتفاق باید هر ۳ ماه به شما یادآوری شود.

۲۲.  شوخ ‌طبع است

هر زنی روی کره‌ زمین مردی شوخ و بامزه می‌خواهد. از آنجایی که شما برای این خصوصیت خیلی تلاش کرده‌اید شایسته‌ی فردی هستید که این حس را بشناسد و کمی هم اهلش باشد.

۲۳. ویژگی زن ایده آل؛  اعتماد به نفس دارد

از او بخواهید عاشق شما باشد، نه این‌که به شما نیاز داشته‌ باشد. او باید خارج از رابطه‌اش با شما از زندگی‌اش راضی باشد. تامین نیازهای یک فرد یک رابطه‌ عاطفی محسوب نمی‌شود.