۰ نفر

با این ترفندها دختران زیبا مجذوب شما می شوند

۲۲ مرداد ۱۴۰۱، ۱:۰۸
کد خبر: 659793
با این ترفندها دختران زیبا مجذوب شما می شوند

آمارها نشان می دهد که تعداد زنان در جهان بیشتر از مردان است.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ آمارها نشان می دهد که تعداد زنان در جهان بیشتر از مردان است. این یعنی شما باید برای جذب دختران با مردان دیگر رقابت کنید. ظاهر شما ممکن است توجه زنان را به خود جلب کند، اما فقط به آن تکیه نکنید. مردان خوش قیافه تر از شما هم وجود دارد.

برخی از ویژگیهایی که باید داشته باشید را برای شما جمع آوری کرده ایم.

قابل اعتماد باشید

آیا می دانید خانم ها در مواقع اضطراری و زمانی که به کمک نیازدارند با چه کسی تماس می گیرند؟ یک مرد قابل اعتماد .آنها می دانند که شما تلفنتان را برمی دارید و به بهترین شکل ممکن به آنها کمک خواهید کرد.

قابل اعتماد بودن و صداقت از ویژگی های یک مرد جذاب است. مطالعات نشان می‌دهد که ترکیب شیمیایی مغز که احساسات مان را کنترل می‌کند با اعتماد نیز مرتبط است. بنابراین، اگر به شما اعتماد کنند میتوانید دل آنها را بدست بیاورید.

نشانه های اینکه یک مرد عاشق شما شده است

ثروتمند بودن کافی نیست، قدرتمند باشید

چرا زنان جذب مردان قدرتمند می شوند؟ زیرا مردان قدرتمند به هدفشان چشم دوخته اند و به آن می رسند. این مردان توانایی این را دارند که دیگران را متقاعد کنند. بدانید چه کسی هستید، به کجا می روید و چه می خواهید باشید. مسئولیت پذیر و جسور باشید و آن را به خانم ها نشان دهید.

از ابراز احساساتتان نترسید

وقتی ترس ها، امیدها و رویاهای خود را با یک خانم در میان می گذارید، یعنی دریچه ای به قلب و روح خودتان برای او باز میکنید. این ویژگی برای زنان جذاب است زیرا به آنها نشان می دهد که از ابراز احساستان نمی ترسید. وقتی بدون ترس راجب نقطه ضعف هایتان صحبت میکنید یعنی آنها را پذیرفته اید و این برای خانم ها جذاب است و باعث میشود بیشتر به شما اعتماد کنند.

اعتماد به نفس داشتن

اعتماد به نفس جذاب است . اعتماد به نفس در نحوه راه رفتن، صحبت کردن و رفتار شما در کنار خانم ها نشان داده می شود. اعتماد به نفس شما می تواند خانم ها را به سمت شما بکشاند یا آنها را ازشما دور کند. وقتی با خانم‌ها صحبت می‌کنید، باید در چشم‌هایشان نگاه کنید، محکم دست بدهید، لبخند بزنید و به آن‌ها پیشنهاد بدهید که یک نوشیدنی بخرید یا کیفشان را بگیرید.

مرد جوان

نگرش مثبت به زندگی

مطالعات نشان می دهد که مثبت اندیشی جذاب است. همه ما دوست داریم در کنار افراد شاد باشیم. نگرش مثبت و شادی مسری است و خانم ها تعجب می کنند که چه چیزی در دنیای شما می گذرد که شما را باهوش و پر انرژی نگه میدارد و می خواهند بخشی از زندگی شما باشند.

از او تعریف کنید

تعریف کردن از زیبایی خانم‌ها باعث میشود که بدانند شما آنها را می‌بینید. نه تنها آنها را می بینید، بلکه آنچه را که می بینید دوست دارید. وقتی خانم ها در حضور شما احساس جذابیت و امنیت می کنند، به سمت شما جذب میشوند. تعاریف باید واقعی باشد. به چیزهایی توجه کنید که دیگران آن توجه نمیکنند. می توانید از خنده، ایده های درخشان و حس شوخ طبعی او تعریف کنید.