۰ نفر

دانلود تمام دفترچه های انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱ + لینک

۱۶ مرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۲۰
کد خبر: 659141
دانلود تمام دفترچه های انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱  + لینک

تمام دفترچه های راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان های خارجی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، برای گروه‌های آزمایشی علوم تجربی، علوم انسانی، ریاضی و فنی دفترچه‌های جداگانه و برای گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی یک دفترچه مشترک و برای همه رشته‌های بدون آزمون در همه گروه‌های آزمایشی یک دفترچه مشترک منتشر شده است.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی برای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سال ۱۴۰۱ حاوی تمامی شرایط و ضوابط اختصاصی رشته‌های مختلف تحصیلی دوره‌های روزانه، شبانه، مجازی، پردیس خودگردان و شهریه پرداز، دانشگاه پیام نور، مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی اعم از با آزمون و پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی «بدون آزمون» است.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی برای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سال ۱۴۰۱ حاوی توضیحاتی درباره نحوه تکمیل فرم انتخاب رشته توسط داوطلبانی که بر اساس مندرجات کارنامه مجاز به انتخاب رشته در هر یک از دوره‌های فوق هستند و همچنین نحوه تکمیل کردن فرم انتخاب رشته ارائه شده است.

لینک دانلود تمام دفترچه های انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱

دانلود دفترچه راهنمای گروه آزمایشی علوم انسانی سال ۱۴۰۱ لینک دانلود
دانلود دفترچه راهنمای گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی سال ۱۴۰۱ لینک دانلود
دانلود دفترچه راهنمای گروه آزمایشی علوم تجربی سال ۱۴۰۱ لینک دانلود
دانلود دفترچه راهنمای گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی سال ۱۴۰۱ لینک دانلود
دانلود بخش پیوست‌های دفترچه راهنمای انتخاب رشته سال ۱۴۰۱ لینک دانلود

در این زمینه بخوانید؛

انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۱ را چگونه انجام دهیم + آموزش

چطور به نتایج کنکور اعتراض کنیم؟ + آموزش کامل

داوطلبان پس از اطمینان از صحت کدرشته محل‌های انتخابی از دوشنبه شب ۱۷ مرداد تا روز شنبه مورخ ۲۲ مرداد بر اساس دستورالعمل نحوه انتخاب رشته نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام کنند.

پس از تائید نهایی کدرشته‌های انتخابی توسط متقاضی، شماره ۱۵ رقمی توسط سیستم به عنوان رسید انتخاب رشته در اختیار متقاضی قرار داده خواهد شد. این رسید پس از انجام کامل مراحل و ارسال اطلاعات در یک صفحه مجزا ارائه می‌شود.

داوطلبان باید توجه داشته باشند که فقط یک بار اجازه انتخاب رشته به هر فرد داده می‌شود و تا پایان مهلت قانونی امکان ویرایش وجود دارد.

درخواست‌های اشتباه در انتخاب رشته در سازمان سنجش قابل بررسی نیست لازم است داوطلبان در کنترل دقیق رشته‌های انتخابی و درج آنها در فرم انتخاب رشته دقت لازم را به عمل آورند.

مسئولیت درج و ثبت نهایی رشته محل‌ها در فرم انتخاب رشته با شخص داوطلب است و هیچ ادعایی مبنی بر اشتباه متصدی کافی‌نت یا مشاور انتخاب رشته در این زمینه قابل پذیرش نخواهد بود.