۰ نفر

ساعت های مچی لوکس و محبوب در جهان و ایران

۹ مرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۵۴
کد خبر: 657321
ساعت های مچی لوکس و محبوب در جهان و ایران

جالب است بدانید که در بیشتر مواقع لوکس ترین برندهای ساعت مچی یا لاکچری ترین برندهای ساعت مچی در جهان، ساخت کشور سوئیس بوده و از کیفیت و جذابیت بسیار بالایی نیز برخوردار هستند.

معرفی ساعت‌های مچی محبوب در جهان

به گزارش اقتصاد آنلاین، ساعت مچی یکی از اکسسوری‌هایی است که در جذابیت فردی اهمیت بالایی دارد. اگر نگاهی به دنیای سلبریتی ها بیندازید، خواهید دید که آنها بزرگ‌ترین خریداران لوکس ترین برندهای ساعت مچی در جهان هستند. شاید کمتر کسی باشد که نداند کشور سوئیس مهد ساعت مچی جهان است و بسیاری از ابداعات در زمینه انواع ساعت مچی، در این کشور به ثبت رسیده‌اند. البته کشورهایی مانند ژاپن و آمریکا نیز تاکنون توانسته‌اند جایگاه ویژه‌ای در زمینه ساخت ساعت در جهان پیدا کنند. امروزه به دلیل بالا بودن قیمت دلار، پرفروش‌ترین ساعت‌های لاکچری در ایران، ساخت کشور ژاپن و کره هستند. اگر قصد آشنایی یا خرید یکی از لاکچری ترین برندهای ساعت مچی در جهان را دارید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

10 برند معروف ساعت مچی در جهان

ساعت مچی جز اکسسوری هایی به شمار می‌رود که اهمیت بسیار زیادی در دنیای مد و فشن دارد. گاهی افراد مبلغی به اندازه خرید یک خودرو، برای خرید لوکس ترین برندهای ساعت مچی صرف می‌کنند. اگر بخواهیم برندی را به عنوان بهترین برند ساعت مچی معرفی کنیم، قطعا باید ویژگی‌های خاصی مانند: طراحی منحصربه‌فرد، دوام بالا، زیبایی، ضدآب بودن، امکانات ویژه، و بسیاری از موارد مشابه دیگر را دارا باشد. ما در این قسمت سعی کرده‌ایم تا شما را با 10 مورد از لاکچری ترین برندهای ساعت مچی آشنا کنیم.

رولکس: رولکس یکی از برترین و البته نام‌آشناترین برندهای ساعت مچی جهان به شمار می‌رود که محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم دارد. این برند سوئیسی، توسط دو برادر به نام آلفرد دیویس و هانس ویلسدروف، پایه‌گذاری شد. اویستر اولین ساعت ضدآب جهان است که توسط این برند به جهان معرفی شد.

هابلوت: کارلو کروکو، موسس کمپانی معروف هابلوت بود. این برند سوئیسی به‌طور رسمی کار خود را از سال 1980 آغاز کرد. جالب است بدانید تاکنون بیش‌ترین تمرکز تبلیغاتی برند هابلوت، روی تیم‌های فوتبال و یا ورزشکاران معروف بوده است. این برند لاکچری، امروزه یکی از زیرمجموعه‌های کمپانی فرانسوی LVMH به شمار می‌رود.

امگا: برند امگا نیز یکی از معروف‌ترین برندهای ساعت در سراسر جهان به شمار می‌رود. این برند سوئیسی در سال 1848 توسط لوییس برانتتاسیس شد و بعدها با کمک پسرانش به کار حرفه‌ای‌اش ادامه داد. بهتر است بدانید که برند امگا برنده آزمایشات ناسا شد. پس‌ازاین آزمایشات، ناسا به‌طور رسمی این برند را برای کاوش‌های فضایی خود انتخاب کرد.

کارتیه: لویی کارتیه کمپانی کارتیه را در سال ۱۸۴۷ در شهر پاریس فرانسه تاسیس کرد. یکی از پرنس‌های والس، لقب جواهر پادشاهان را به این برند داده است. پادشاه اداوارد ششم امتیاز ساخت جواهرات سلطنتی انگلیس را در سال ۱۹۰۴ به این برند اهدا کرد. امروزه ساعت‌های این برند یکی از لوکس ترین و گران‌قیمت‌ترین ساعت‌های جهان به شمار می‌روند.

تگ هویر: ادوارد هویر در سال 1860 کمپانی تگ هویر را در کشور سوئیس تاسیس کرد. این برند در میان هنرمندان و ورزشکاران معروف سراسر جهان بسیار محبوب است. نام اولین ساعت اتوماتیک کرنوگراف در جهان به نام این برند ثبت شده است.

شوپارد: لوییس اولیس شوپارد سال 1860، زمانی که تنها 24 سال سن داشت، کمپانی شوپارد را در کشور سوئد تاسیس کرد. تخصص اصلی این کمپانی، ساعت جیبی و زمان‌سنج بود. این برند به داشتن جواهرات و ساعت‌های الماس‌نشان معروف است.

بلنک پین: برند بلنک پین، یکی از قدیمی‌ترین برندهای ساعت سوئیسی در جهان به شمار می‌رود. ژان ژاک بلنک پین در سال ۱۷۳۵ کار ساخت ساعت‌های این برند را آغاز کرد. یکی از پیچیده‌ترین ساعت‌های ساخته‌شده توسط بشر، تاکنون به نام این برند ثبت شده است.

پنرای: برند ایتالیایی پنرای، در سال 1860 توسط جووانی پنرای پایه‌گذاری شد. شهرت اولیه این برند، با تولید انواع ساعت‌های غواصی برای نیروی دریایی ایتالیا به دست آمد. امروزه همان ساعت‌های قدیمی این برند، به قیمت بسیار بالایی خرید و فروش می‌شوند.

اودمر پیگه: کمپانی AP یا همان اودمرپیگه، از سال 1875 آغاز به کار کرد. این کمپانی توسط جولز لوییس اودمار و ادوارد آگوستو تاسیس شد. جالب است بدانید این کمپانی یکی از فعالان عرصه محیط‌زیست به شمار می‌رود. ساعت‌های منحصربه‌فرد برند اودمر پیگه طرفداران زیادی بین افراد مشهور دارد. آرنولد شوارتزنگر و مایکل شوماخر ازجمله مشتریان این برند لوکس هستند.

سواچ: کمپانی سواچ در سال 1983 توسط نیکولاس هایک تاسیس شد. تاکنون این برند توانسته نوآوری‌های زیادی را در صنعت ساخت ساعت مچی در جهان به ثبت برساند. امروزه این کمپانی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های تولید ساعت در جهان به شمار می‌رود.

برندهای معروف ساعت سوئیسی

کشور سوئیس، به عنوان مهد تولید ساعت مچی در جهان شناخته شده است. این کشور تاکنون موفق به ثبت اختراع اولین تکنولوژی‌های پیشرفته در زمینه ساعت مچی شده است. جالب است بدانید اولین ساعت ضد آب، اولین ساعت با قابلیت تغییر زمان خودکار، اولین ساعت با قابلیت نشان دادن هم‌زمان دو زمان متفاوت، و بسیاری از موارد دیگر به نام کشور سوئیس ثبت شده است. اگر نگاهی به لوکس ترین برندهای ساعت مچی در جهان بیندازید، متوجه خواهید شد که بیشتر آنها ساخت کشور سوئیس هستند. لاکچری ترین برندهای ساعت مچی ساخت سوئیس همواره موردتوجه سلبریتی ها و افراد مشهور سراسر جهان بود. اگرچه برند معروف ساعت مچی ساخت کشور سوئیس بسیار گسترده هستند، اما ما در این قسمت تعدادی از برندهای معروف ساعت سوئیسی را نام‌برده‌ایم.

رولکس: در قسمت قبل این برند بسیار محبوب را معرفی کردیم. خالی از لطف نیست که در این قسمت، به عنوان یکی از برترین ساعت‌های سوئیسی، دوباره نام این برند برده شود.

رومر: فریتز مایر، در سال 1988، کمپانی ساعت‌سازی رومر را تاسیس کرد. این شرکت، در طی مدت بسیار کوتاهی توانست جای خود را به عنوان سازنده ساعت‌های بسیار باکیفیت و مقاوم، در دنیا محکم کند. بهتر است بدانید این برند سوئیسی، تاکنون موفق به ساخت بهترین ساعت‌های غواصی و ضد آب شده است.

پتک فیلیپ: برند پتک فیلیپ، در سال 2009 عنوان گران‌قیمت‌ترین ساعت مچی جهان را به خود اختصاص داد. این کمپانی سوئیسی، در شهر ژنو بوده و در سال 1852 آغاز به کار کرد. جالب است بدانید تخصص این برند، ساخت انواع ساعت جیبی لوکس بوده و به همین دلیل لقب پادشاه ساعت را به خود اختصاص داده است.

پیاژه: ژرژ پیاژه معروف، در سال ۱۹۸۸ شرکت ساعت‌سازی پیاژه را در مزرعه خانوادگی خود، که در روستای لا کت او فه سوئیس بود، تاسیس کرد. جالب است بدانید نام این برند، به عنوان تولیدکننده اولین سازنده مسطح‌ترین ساعت مچی با مکانیزم خودکار دنیا به ضخامت ۳/۲ میلی‌متر، در کتاب گینس ثبت شده است.

معرفی ساعت‌های مچی محبوب در جهان

تیسوت: چارلز ایمایلز و پدرش موسس برند معروف سوئیسی تیسوت هستند. این برند کار خود را از سال 1853 آغاز کرد. این برند، تولید اولین ساعت مچی غیر مغناطیسی جهان را به نام خود ثبت کرده است. ساعت‌های مچی ساخته‌شده توسط این برند، امروزه ازجمله پرفروش‌ترین ساعت‌های جهان محسوب می‌شوند.

مارک ساعت های معروف مچی در ایران

در این مقاله به خوبی با لوکس ترین برندهای ساعت مچی در جهان آشنا شدید. همه ما می‌دانیم که امروزه با وجود افزایش بیش‌ازاندازه قیمت دلار، خرید لاکچری ترین برندهای ساعت مچی در ایران کمی سخت شده است. با تمام این اوصاف برخی از برندهای ساعت مچی در ایران محبوبیت خاصی پیداکرده‌اند. البته این موضوع می‌تواند به دلیل مناسب‌تر بودن و در دسترس بودن این برندها باشد. تعدادی از مارک ساعت های معروف مچی در ایران عبارت‌اند از:

رادو: ساعت‌های برند رادو که یک برند سوئیسی است، قیمت معقولانه‌تری نسبت به باقی برندهای لوکس ساعت مچی دارند.

معرفی ساعت‌های مچی محبوب در جهان

آی ‌دابلیو سی: این برند سوئیسی یکی از برندهای محبوب در ایران به شمار می‌رود. البته قیمت بالای محصولات اصل آن باعث شده تا تنها قشر خاصی قدرت خرید آن را داشته باشند.

رولکس: کمتر کشوری ست که محصولات رولکس را در مجموعه ساعت‌های خود نداشته باشد. ایران نیز یکی از مصرف‌کنندگان این برند جذاب سوئیسی به شمار می‌رود.

معرفی ساعت‌های مچی محبوب در جهان

پتک فیلیپ: یکی از گران‌ترین و لاکچری ترین برندهای ساعتی که در ایران به فروش می‌رسد، برند پتک فیلیپ است. کیفیت بالا و طراحی منحصربه‌فرد آن باعث شده تا بسیاری از افراد حاضر به پرداخت مبلغ بسیار بالای این ساعت‌ها شوند.

امگا: با برند امگا در این مقاله به خوبی آشنا شدید. اگرچه بیشتر ساعت‌های این برند قیمت بسیار بالایی دارند، اما این کمپانی، انواع ساعت‌های قیمت مناسب‌تر هم به بازار عرضه کرده است.

اورینت: کمپانی اورینت در سال ۱۹۵۰ در توکیو ژاپن تاسیس شد. این برند ژاپنی یکی از محبوب‌ترین برندهای ساعت مچی در ایران به شمار می‌رود.

پرفروش ترین ساعت مچی در ایران با برند لوکس و لاکچری

در بین لوکس ترین برندهای ساعت مچی نمی‌توان ساعتی را پیدا کرد که در عین لوکس بودن قیمت بسیار پایینی داشته باشد. بسیاری از مواقع ما شاهد جنس تقلبی لاکچری ترین برندهای ساعت مچی هستیم. این موضوع در کشورهای خاورمیانه به‌شدت دیده می‌شود. اما آیا این موضوع دلیل می‌شود تا ما در کشور خود جنس اصل و لاکچری نداشته باشیم؟ پاسخ به این سوال منفی ست. در میان برندهای معروف و باکیفیت موجود در بازار، با کنار هم گذاشتن ویژگی‌های ساعت‌ها، برخی نسبت به بقیه پرفروش‌تر هستند. تعدادی از پرفروش‌ترین ساعت مچی در ایران عبارت‌اند از:

سیتیزن: برند سیتیزن یکی از محبوب‌ترین برندهای ژاپنی در ایران به شمار می رود. زیبایی و کیفیت بالای ساعت مچی‌های این برند باعث شده که به پرفروش‌ترین برند در ایران تبدیل شود.

رومانسون: برند سوئیسی رومانسون یکی دیگر از برندهای پرفروش ساعت مچی در ایران به شمار می رود. البته دقت کنید که تاکنون جنس تقلبی این برند نیز در بازار به‌شدت دیده شده است.

سیکو: برند ژاپنی نام‌آشنای سیکو، توانسته با کیفیت بسیار بالایی که دارد، توجه مشتریان زیادی را در ایران به خود جلب کند. این برند یکی از پیشگامان تکنولوژی ساعت‌های مچی جهان است.

کاسیو: یکی دیگر از برندهای محبوب ژاپنی در ایران، برند کاسیو است. شاید کمتر کسی باشد که ساعت‌های قدیمی کاسیو را در دستان پدران یا حتی پدربزرگ‌های خود به یاد نداشته باشد. این برند همچنان نیز به دلیل کیفیت بالایش محبوب است.

برندهای معروف ساعت مچی زنانه

زنام همیشه جذب اکسسوری های لوکس و خاص می‌شوند. اگر نگاهی به لوکس ترین برندهای ساعت مچی زنانه در جهان بیندازید، خواهید دید که بیشتر آنها از انواع جواهرات قیمتی در طراحی ساعت‌های زنانه خود استفاده کرده‌اند. البته ناگفته نماند که خرید لاکچری ترین برندهای ساعت مچی نیاز به صرف مبلغ زیادی دارد. برخی از برندهای معروف ساعت مچی زنانه در جهان، که به دلیل طراحی زیبایشان بسیار محبوب شده‌اند، عبارت‌اند از:

امگا: برند امگا، که به عنوان لوکس ترین برند ساعت مچی در جهان شناخته می‌شود، با به‌کارگیری الماس، توانسته شیک‌ترین ساعت‌های زنانه را تولید و عرضه کند.

شانل: برند نام‌آشنای شانل، همواره با محصولات منحصربه‌فرد خود، زنان جهان را شگفت‌زده کرده است. ساعت‌های ساخته‌شده توسط این برند جذابیت و ظرافت خاصی دارند.

ورساچه: برند نام‌آشنای ورساچه، یکی از محبوب‌ترین برندها در بین زنان جهان است. ساعت‌های زیبای این برند نیز با طراحی منحصربه‌فرد خود نظر بسیاری از زنان را به خود جلب کرده است.

فسیل: برند آمریکایی فسیل، که با کیفیت بالای ساعت‌هایش معروف شده است، به زیبایی ساعت‌ها اهمیت ویژه‌ای می‌دهد. همین موضوع باعث شده تا ساعت‌های زنانه این برند طرفداران زیادی داشته باشند.

آنه کلین: برند آمریکایی آنه کلین، بدون شک یکی از پرفروش‌ترین ساعت مچی‌های زنانه در جهان به شمار می رود. این برند به‌شدت به ظرافت و زیبایی ساعت‌های خود دقت کرده است.

بهترین مارک ساعت مچی مردانه

تنها خانم‌ها به دنبال لوکس ترین برندهای ساعت مچی در جهان نیستند، بلکه اکثر مردان جهان، طرفدار دو آتیشه لاکچری ترین برندهای ساعت مچی هستند. اگر نگاهی به مراسمات مهم جهانی و مردان دعوت‌شده در آن بیندازید، شاید هیچ‌یک از آن سلبریتی های مرد را بدون در دست داشتن یک ساعت لاکچری نبینید. در اینجا در کنار تمام برندهای معروفی که نام‌برده‌ایم، به برخی دیگر از بهترین مارک ساعت مچی مردانه که محبوبیت زیادی دارند، اشاره‌کرده‌ایم.

بوم اند مرسیه: یکی از برندهای لوکس کشور سوئیس، برند بوم اند مرسیه به شمار می رود. ساعت‌های مردانه این برند با زیبایی منحصربه‌فردی که دارند، طرفداران زیادی را به خود جالب کرده‌اند.

آی دابلیو سی: برند سوئیسی IWC یا همان آی دبلیو سی، در سال 1868 توسط فلورانس آریوستو جونز پایه‌گذاری شد. این برند امروزه یکی از شیک‌ترین ساعت‌های مردانه جهان را تولید می‌کند.

پارمیجیانی فلوریه: کمپانی سوئیسی پارمیجیانی فلوریه در سال 1976 آغاز به کار کرد. یکی از معروف‌ترین و شاید پرفروش‌ترین ساعت‌های مردانه این برند، به نام بوگاتی است که برای کمپانی خودروسازی بوگاتی تولید شده است.

واشرون کنستانتین: کمپانی سوئیسی واشرون کنستانتین، در سال 1755 توسط ژان مارک واشرون تاسیس شد. جالب است بدانید این کمپانی اولین صادرکننده ساعت به ایتالیا و فرانسه بود. اگرچه ساعت‌های لاکچری مردانه این برند بسیار جذاب هستند، اما قیمت‌ها آنها نیز بسیار گران‌اند.

برایتلینگ: برند سوئیسی برایتلینگ، با نماد دو بال طلایی، در ابتدا موردتوجه خلبانان جهان قرار گرفت. این برند پس از مدت کوتاهی موفق شد تا با نیروی هوایی انگلیس و آمریکا قرارداد ببندد. هنوز هم این برند در همین زمینه‌ها فعالیت داشته و ساعت‌هایش در بین مردان جهان طرفداران زیادی پیداکرده است.