۰ نفر

تمامی ادارات استان کرمان پنجشنبه ها تا ۱۵شهریور تعطیل شد

۴ مرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۳۷
کد خبر: 656235
تمامی ادارات استان کرمان پنجشنبه ها تا ۱۵شهریور تعطیل شد

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان اعلام کرد: فعالیت تمامی ادارات استان کرمان در روزهای پنجشنبه از تاریخ ۴ مرداد تا پانزدهم شهریور به مدت شش هفته تعطیل خواهد بود.

به گزارش اقتصادآنلاین، علی بیگ‌زاده با اعلام این خبر افزود: کماکان ساعت کار ادارات از شنبه تا چهارشنبه از ساعت هفت الی ۱۳ و ۳۰ می‌باشد.

وی تصریح کرد: بیمارستان‌ها، مراکز امدادی، بهداشتی و درمانی، بخش‌های عملیاتی و دارای نوبت کاری، اورژانس، آتش‌نشانی و خدمات امداد جاده‌ای و بانک‌ها طبق روال قبل ارائه خدمت می‌کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان بیان کرد: براساس این تصمیم، بالاترین مقام مسئول در هر دستگاه اجرایی باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که کاهش ساعت کار به صورت دورکاری کارکنان آن دستگاه در طول ایام هفته جبران شود.

وی گفت: این تصمیم با توجه به افزایش دما در سطح استان و به منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی برق و پایداری شبکه در مصارف خانگی، کشاورزی و صنعت به استناد تصویب نامه هیئت وزیران و با عنایت به درخواست شرکت سهامی برق منطقه‌ای کرمان و به استناد مصوبه شوراهای مربوطه و همچنین موافقت استاندار کرمان اتخاذ شده است.

بیگ زاده خاطرنشان کرد: فعالیت دستگاه‌های قضایی، امنیتی، نظامی و انتظامی براساس مقررات مربوطه است.