۰ نفر

بایامکس، پرچم دار تکنولوژی در نمایشگاه بین المللی ایران ریتیل شو

۴ مرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۱۳
کد خبر: 656213
بایامکس، پرچم دار تکنولوژی در نمایشگاه بین المللی ایران ریتیل شو

دوم مرداد ماه، نمایشگاه بین المللی ایران ریتیل شو با حضور تولیدکنندگان، صنعتگران و فعالان حوزه صنعت خرده فروشی و صنایع وابسته از تمام کشور، با حضور رییس ستاد برگزاری نمایشگاه، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد. این نمایشگاه با حمایت برند بایامکس و برخی از دیگر برندهای این حوزه در سه سالن 38، 38B و 35 در حال برگزاری است و تا تاریخ 5 مرداد ماه میزبان علاقمندان خواهد بود.

نمایشگاه ایران ریتیل شو همزمان با نمایشگاه ایران فینکس در حوزه صنعت مالی و ایران ویژند در حوزه ی مد و پوشاک برگزار شده است، به همین دلیل بازدیدکنندگان می توانند از غرفه های هر سه نمایشگاه مختلف که در بخش هایی با هم مرتبط هستند، بازدید نمایند.

اولین حضور رسمی بایامکس در نمایشگاه ایران ریتیل شو

گروه شرکت های ترنا با معرفی برند بایامکس، با دست پر به استقبال این نمایشگاه رفته تا بتواند پس از روزهای سخت کرونا، آخرین محصولات و دستاوردهای خود را در حوزه ی تکنولوژی های روز کسب و کار، با متد جدیدی از ارائه و سازه های نمایشگاهی به نمایش بگذارد .

بایامکس در چهارمین دوره برگزاری نمایشگاه ایران ریتیل شو حرف ‌های زیادی برای گفتن دارد و غرفه ی بایامکس، با خلاقیت در ارائه ی راهکارهای هوشمند سازی کسب و کارها، میزبان بازدیدکنندگان بسیاری از اصناف مختلف از سراسر کشور است. در طراحی غرفه برای هر صنف، بخش جداگانه ای شبیه سازی شده است که در هر بخش راهکار مرتبط با آن ارائه گردیده تا بازدیدکنندگان بتوانند به صورت تخصصی با این راهکارها آشنا شوند.

استقبال بی نظیر بزرگان حوزه ی خرده فروشی از غرفه ی بایامکس

 با وجود تغییر ساعت نمایشگاه که از 8 تا 15 تعیین شده، استقبال و حضور علاقمندان به این صنعت فراتر از پیش بینی ها برای روز اول بود. با توجه به تخصصی بودن نمایشگاه، اکثر بازدیدکنندگان از متخصصان، مدیران و فعالان حوزه ی خرده فروشی بودند که این موضوع، بیانگر روند تقاضای بازار و سمت و سوی رشد و نیاز کسب و کارها به هوشمند سازی است. همچنین کافه بایامکس امروز با نوشیدنی های خنک، پذیرای گفتگوی گرم با بسیاری از مدیران فعال در حوزه ی ریتیل، مدیران بانک و فروشگاه های زنجیره ای بود و مذاکرات انجام شده، نویدبخش توانمند شدن هرچه بیشتر مهندسان این مرز و بوم در ارائه ی محصولات با کیفیت و قابل رقابت با برندهای خارجی است. راهکارهای بایامکس طبق آخرین تکنولوژی های روز دنیا، توسط مهندسان این شرکت بومی سازی شده است، بنابراین این برند با حضور پر قدرت خود در نمایشگاه ایران ریتیل شو، آمادگی خود را برای رویارویی با چالش های جدید و شروع همکاری های نو اعلام کرده است. محصولات بایامکس شامل انواع صندوق های فروشگاهی، بارکدخوان، چاپگر صدور فیش، پوسترهای دیجیتال و انواع محصولاتی است که می تواند هر کسب و کاری را ارتقا داده و به سمت هوشمند سازی سوق دهد.

لیلا مدیری رئیس هیئت مدیره ی گروه شرکتهای صنعتی ترنا در گفتگو با خبرنگاران گفت: این شرکت چشم انداز بازارهای جهانی را پیش رو خواهد داشت و هر روز می کوشد تا با تلاش بیشتر، محصولات جدیدی تولید نماید. همچنین با توجه به اوضاع اقتصادی موجود، اشتغال زایی و توسعه خط تولید و استفاده از نیروهای جوان، یکی از اصلی ترین دغدغه های این گروه صنعتی است.

وی افزود: امید آن داریم با حمایت های ویژه ی مسئولین، توفیق هوشمند سازی کسب و کارها و کمک به بهبود مدیریت علمی آن ها را ایفا نماییم و بایامکس را به عنوان یک برند با کیفیت، به تمام جهانیان معرفی و صادر کنیم.