۰ نفر

اشتباهاتی که مردان درباره زنان مرتکب می شوند

۴ مرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۱۱
کد خبر: 656086
اشتباهاتی که مردان درباره زنان مرتکب می شوند

وقتی صحبت از عشق و احساسات می شود، ما به یاد شکست هایی می افتیم که خورده ایم.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از سایت طلا، growthlodge نوشت:  وقتی صحبت از عشق و احساسات می شود، ما به یاد شکست هایی می افتیم که خورده ایم. ما با احساساتی که تحت کنترل هورمون‌هایمان هستند، حرکاتی را انجام می‌دهیم که فکر می‌کنیم درست است، اما نتیجه معکوس می‌گیریم. شاید بهتر است با این اشتباهات آشنا شویم تا دیگر آنها را مرتکب نشویم.

رفتارهایی که زنان را ناراحت میکند: احساسات شدید و تحریف واقعیت

وقتی از نظر عاطفی به یک شخص وابسته هستید، فکر میکنید توجه یک زن را جلب می کنید، درحالیکه او را از خود دور می کنید. به خصوص در روابط عاشقانه، زن و مرد به خیلی چیزها متفاوت نگاه می کنند. دقیقاً به همین دلیل است که مردان در روابطشان شکست میخورند.

اونیتیس

اونیتیس ، یک اصل روانشناختی است که میگوید ما به چیزهای کمیاب اهمیت بیشتری می دهیم و هرچه چیزی کمیاب تر می شود، بیشتر به آن علاقه مند میشویم. اما اونیتیس یک توهم است. دلیل نمیشود که اگر یک زن به شما توجه نمی کند، او از دیگران خاص تر شود. برای جذب یک نفر، به هر قیمتی تلاش نکنید، زیرا فرصت های عالی دیگر را در اطرافتان از دست می دهید.

اشتباهات زنان در زندگی مشترک : دلبستگی بیش از حد

دلبستگی ، چیزهای زیادی را در مورد یک شخص آشکار می کند. اول از همه، سطح بلوغ عاطفی شما را نشان می دهد. افرادی که بیش از حد دلبسته هستند، خودکفا نیستند. اینکه در هر دقیقه ۲۰ بار تماس بگیرید و مرتب پیام بزنید، وابستگی بیش از حد شما را نشان میدهد. وابستگی احساس خفگی می آورد و او دیر یا زود خودش را کنار می کشد.

ثانیا، نشان می دهد که شما هیچ کار دیگری جز پیام زدن ندارید. دلبستگی شدید ارزش شما را کم میکند. مرد جذاب، یک مرد هدفمند است.

تعقیب کردن

تعقیب کردن یک زن چند جنبه منفی دارد. اول از همه، اینکه سطح عشق و احترام میان شما را کمتر میکند.

ثانیا، حتی اگر زن در نهایت شما را بپذیرد، رابطه شما به خوبی پیش نمی رود. رابطه ای که فقط خودتان باید برای حفظ آن تلاش کنید. زندگی یک فیلم عاشقانه نیست . در واقعیت، هر چه بیشتر کسی را تعقیب کنید، احتمال اینکه او بیشتر از شما دور شود بیشتر است.

اشتباهات رایج در روابط عاطفی : قضاوت از ظاهر

اکثر مردان بر اساس ظاهر زنان چیزهای زیادی در مورد او قضاوت می کنند. در نتیجه، زمانی که فرصتی برای آشنا شدن با یک زن زیبا پیدا می‌کنند، واقعیت را نمی‌بینند، آنها فقط پیش‌بینی‌هایی که در مورد او کرده اند را می‌بینند.

دفعه بعد که یک زن زیبا را دیدید، سعی کنید او را قضاوت نکنید. او می تواند زیبا و در عین حال پاک و نجیب باشد. شاید هردوی شما حرف و علائق های مشترک زیادی داشته باشید. اما اگر او را قضاوت کنید، هرگز نمیتوانید با او آشنا شوید.