۰ نفر

با این روش ها غر زدن را کنار بگذارید

۳ مرداد ۱۴۰۱، ۲۳:۵۶
کد خبر: 655880
با این روش ها غر زدن را کنار بگذارید

درخواست مکرر یک چیز برای هیچ کس جالب نیست. نق زدن همه را دیوانه میکند حتی خود شخص.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ درخواست مکرر یک چیز برای هیچ کس جالب نیست. تکرار کردن یک حرف باعث می شود احساس کنید خیلی نق میزنید و باعث میشوید دیگران نسبت به خودشان احساس بدی داشته باشند. ناگفته نماند که نق زدن همه را دیوانه میکند حتی خود شخص.

مراقب کلمات خود باشید

اگر احساس می کنید همسرتان کارهای خودش را در خانه نمی دهد، طبیعی است که عصبانی شوید، اما غرغر کردن فقط باعث میشود شریک زندگیتان، حالت دفاعی بگیرد و جر و بحث کنید و به نتیجه ای که میخواهید نرسید . چگونه می توانید از این اتفاق جلوگیری کنید؟ به زبان ساده، از شریک زندگیتان کمک بخواهید.

جمله درست: «عزیزم، واقعاً ممنون می‌شم که به من کمک کنی تا ظرف‌ها را بشورم ».

نق زدن : " چرا وقتی میدونی من سر کارم، میذاری اینهمه ظرف کثیف روی هم انباشته بشن ؟ لباس های تو رو هم من باید جمع کنم ؟"

غر زدن

همانطور که در مثال می بینیم، صحبت های شما و نحوه درخواستتان از همسرتان بسیار مهم است . به جای اینکه او را تحقیر کنید، به او احساس خوبی بدهید.

«من واقعا از کمک تو…»«حس خوبی به من میده وقتی…» «تو قهرمان منی خصوصا وقتی…»

به خواندن ذهن اعتقاد نداشته باشید

مردان و زنان عادت بدی دارند که معتقدند بعد از مدتی، همسرشان آنقدر آنها را می شناسد که نیازی به گفتن آن چه می خواهند، ندارند. اما این حقیقت ندارد. همه مشاوران ازدواج، به شما می گویند که همسرتان نمی تواند ذهن شما را بخواند. اگر چیزی نیاز دارید، باید یاد بگیرید که آن را بطور مستقیم بگویید.

این کار همسر شما را از حدس زدن نجات می دهد و باعث میشود به خواسته خود برسید.

تصمیم مشترک بگیرید

غر زدن

یکی از راه‌هایی که می‌توانید نق نق کردن را متوقف کنید، شریک کردن همسرتان در کارها است. بعضی از مشکلات، کاری نیست که شما به تنهایی آن را حل کنید. وقتی ازدواج کرده اید یا در یک رابطه جدی هستید، شریک زندگی یکدیگر هستید.

به عنوان یک زن و شوهر مشکلاتتان را بیان کنید و آن را حل کنید. مشکلی که دارید را با مهربانی و محترمانه بیان کنید و سپس از شریک زندگیتان بخواهید که باهم آن را حل کنید. کلید حل مشکلات، همدلی، ارتباط، و گوش دادن به یکدیگر است.

 غر زدن برای سلامتی زنان لازم استغر زدن برای سلامتی زنان لازم است

از شریک زندگیتان بخواهید حرف شما را بشنود

هیچ کسی نمی‌خواهد نق بزند ، اگر به همسر یا فرزندتان بگویید به حرف شما گوش بدهند وهر چیزی را که بار اول از آنها میخواهید انجام دهند، مجبور نیستید تکرار کنید و نق بزنید.

بهترین راه برای اینکه شریک زندگی‌تان به حرف‌های شما گوش دهد این است که یاد بگیرد تا مسائل را از دید شما ببیند.

خودتان آن کار را انجام دهید

اگر می خواهید کاری درست انجام شود، خودتان آن را انجام دهید. از خودتان بپرسید که آیا چیزی که می خواهید بگویید ارزش دارد به خاطر آن ناراحت شوید یا خیر و آیا میتوانید آن را خودتان انجام دهید یا خیر.

اگر می‌خواهید عادت نق زدن را ترک کنید، باید یاد بگیرید که چگونه درخواست‌هایتان را بیان کنید. با احترام صحبت کنید و یکدیگر را درک کنید. دوره ازدواج همچنین می تواند به ایجاد ارتباط و کار بر روی مهارت های حل تعارض شما کمک کند.