۰ نفر

انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تمدید شد

۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۰۵
کد خبر: 655209
انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تمدید شد

با اعلام مرکز سنجش،پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، امکان انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ این دانشگاه تا روز دوشنبه سوم مرداد فراهم شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مرکز سنجش،پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اعلام کرد آن دسته از داوطلبان شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد که بر اساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده اند و علاقه مند به انتخاب رشته/محل های دایر در دانشگاه آزاد اسلامی هستند؛ می‌توانند با استفاده از کد دسترسی انتخاب رشته مندرج زیر کارنامه سازمان سنجش تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه سوم مرداد با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش ،پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org برای انتخاب رشته اقدام کنند.

به داوطلبان توصیه می‌شود، ابتدا دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت کرده و پس از مطالعه و کسب آگاهی، برای انتخاب رشته اقدام کنند.

داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته‌/محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ کنند.

داوطلبانی که در فرصت اولیه برای انتخاب رشته اقدام کرده‌اند نیز در طول این مدت در صورت تمایل می توانند برای ویرایش رشته محل های انتخابی خود اقدام کنند.