۰ نفر

دکوراسیونی که خوشبختی جذب می کند

۳۰ تیر ۱۴۰۱، ۲۲:۱۸
کد خبر: 654979
دکوراسیونی که خوشبختی جذب می کند

علم فنگ شویی با تمرکز بر روی انرژی های مثبت، زندگی آرام تری را برای شما فراهم می کند و راه را برای ورود خوشبختی به خانه تان باز می کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از سایت طلا، خانه محل زندگی و جایی است که در آن استراحت می‌کنید، حتی اگر تمام روز خارج از خانه مشغول کار هستید رسیدگی به خانه و زیبایی آن می‌تواند باعث افزایش انرژی و انگیزه در شما شود، همچین خانه تمیز و پاکیزه باعث جلوگیری ازابتلای شما به انواع بیماری‌ها می‌شود.

برای چیدمان خانه توجه به چند اصل الزامی است، از جمله نوع معماری ساختمان، رنگ آمیزی دیوارها، نوع وسایلی که در خانه دارید و نیز میزان نوری که از پنجره‌ها به داخل خانه می‌افتد.

دکوراسیون

رنگ‌های روشن به طور کلی باعث بزرگ شدن فضا می‌شود و رنگ‌های تیره فضا را کوچک نشان می‌دهد، اگر فضای بزرگ دارید از رنگ‌های تیره و اگر فضای خانه کوچک است از رنگ‌های روشن استفاده کنید و به این ترتیب خانه خود را زیبا نشان دهید.

برای نشان دادن یک خانه گرم و دارای انرژی‌های مثبت استفاده از مبلمان از جنس بدنه چوب و روکش مخمل یا پارچه‌هایی با رنگ‌های قرمز، سبز و آبی تیره بهترین گزینه است، این نوع مبلمان فضای خانه را رسمی نشان می‌دهد.

استفاده از آینه، تابلوهای کوچک یا بزرگ دیواری بسته به سلیقه و فضای محیط، همچنین قرار دادن گل و گلدان‌های زیبا و تمیز در اتاق‌های مختلف خانه همگی می‌توانند به زیبایی خانه اضافه کنند.

رایحه گل‌های معطر عطر خوشی در فضا پراکنده می‌کند و به زیبایی خانه می‌افزاید.

یکی از مهمترین موارد برای زیبا کردن خانه گردگیری و تمییز کردن کلیه اشیاء بویژه لوستر‌ها و آویزهای سقفی و دیواری است، درخشش این وسایل می‌تواند نور را در فضا بهتر منعکس کند وبه این ترتیب زیبایی خانه را افزایش دهد.

اگر به وسایل کهنه و قدیمی احتیاج ندارید، آنها را دور بیندازید و یا اگر قابلیت استفاده مفید دارند آن‌ها را به خیریه برای استفاده افراد محروم ببخشید یا به سایر افرادی که به این وسایل نیاز دارند هدیه کنید.