۰ نفر

با این راهکارها دیگر احساس تنهایی نکنید

۲۹ تیر ۱۴۰۱، ۱۶:۲۰
کد خبر: 654630
با این راهکارها دیگر احساس تنهایی نکنید

این نکات برای برخی از افراد مفید هستند، زیرا چیزهای مختلف برای افراد مختلف در زمان های مختلف نتیجه می دهد.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ این نکات برای برخی از افراد مفید هستند، زیرا چیزهای مختلف برای افراد مختلف در زمان های مختلف نتیجه می دهد. فقط چیزی را امتحان کنید که با آن احساس راحتی می کنید و سعی کنید زیاد به خودتان فشار نیاورید. اگر متوجه شدید که به نتیجه نمی رسید بهتر است یک راه دیگر را امتحان کنید.

آهسته پیش بروید

 به گزارش mind؛ اگر خیلی وقت است که احساس تنهایی می‌کنید، حتی اگر قبلاً افراد زیادی را می‌شناختید، فکر کردن به ملاقات با افراد جدید برایتان وحشتناک است. نیازی نیست عجله کنید.

به عنوان مثال، می‌توانید یک فعالیت آنلاین انجام دهید که در آن افراد دیگرهم شرکت می‌کنند ، مانند یک کلاس نقاشی. همینکه افراد دیگر در کنارتان باشند برای رهایی از احساس تنهایی کافی است.

برنامه دوست یابی

یک برنامه دوست دوستیابی را امتحان کنید. این برنامه ها به شما کمک میکند تا بدون اینکه مجبور شوید کسی را ملاقات کنید با دیگران صحبت کنید و کمتر احساس تنهایی کنید .

ارتباطات جدید ایجاد کنید

اگر به دلیل نداشتن روابط اجتماعی در زندگی خود احساس تنهایی می کنید، سعی کنید افراد بیشتری یا افراد مختلف را ملاقات کنید. سعی کنید بر اساس سرگرمی ها یا علایق خود به کلاس های مختلف بروید. اگر نمی‌توانید شخصاً در جلسات شرکت کنید، کلاس های گروهی آنلاین را انتخاب کنید.

"شجاع باشید و با کسی تماس بگیرید. لازم نیست رو در رو باشد، می توانید یک پست را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید."

سعی کن حرفتو باز کنی

ممکن است افراد زیادی در اطرافتان باشد، اما به این دلیل که با آنها صمیمی نیستید، یا توجه و مراقبت لازم را از آنها دریافت نمیکنید، احساس تنهایی میکنید. اگراین شرایط را دارید باید سعی کنید احساسات خودتان را با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارید.

اگر دوست ندارید با افرادی که می شناسید صحبت کنید واحساس راحتی نمی کنید ، می توانید با یک درمانگرصحبت کنید.

گفتاردرمانی

با این راهکارها دیگر احساس تنهایی نکنید

گفتار درمانی به شما این امکان را می دهد که احساس تنهاییتان را بشناسید و آن را درک کنید . این کار به شما کمک میکند تا راه های مثبتی برای مقابله با آنها پیدا کنید. درمان می‌تواند فضایی را برای شما فراهم کند تا در مورد مشکلات عاطفی که ایجاد روابط رضایت‌بخش را برای شما دشوار می‌سازد، بحث کنید.

اگر اضطراب در مورد موقعیت های اجتماعی باعث شده است که احساس تنهایی کنید، درمان شناختی رفتاری (CBT) که بر چگونگی تأثیر افکار، باورها و نگرش‌های شما بر احساسات و رفتار شما تمرکز دارد ،به شما مهارت‌های مقابله با مشکلات مختلف را می‌آموزد.

خودتان را با دیگران مقایسه نکنید

اینکه، خودمان را با دیگران مقایسه نکنیم، خیلی سخت است. همه ما این کار را انجام می‌دهیم، اما باید بدانیم همیشه همه چیز آنطور که از بیرون به نظر می‌رسد نیست. در رسانه های اجتماعی، ما اغلب فقط آنچه را که دیگران می خواهند در مورد زندگی خود به اشتراک بگذارند، می بینیم و این باعث میشود که احساس تنهایی و بدبختی کنیم.