۰ نفر

رگ خواب مردان دقیقا اینجاست!

۲۸ تیر ۱۴۰۱، ۲۰:۰۶
کد خبر: 654473
رگ خواب مردان دقیقا اینجاست!

بسیاری از خانم ها به دنبال راه حل هایی برای پیدا کردن رگ خواب همسر و یا در دست گرفتن کنترل رفتارهای همسر خود هستند. تا انتها با ما همراه باشید تا شما را در این راه راهنمایی کنیم.

راه بدست آوردن رگ خواب مردان در زندگی زناشویی + نکات

به گزارش اقتصاد آنلاین، راه های بدست آوردن رگ خواب شوهر موضوع مورد بحث ماست. تقریباً همه مردان می‌توانند یک شخصیت مثبت داشته باشند و این، بستگی زنان قابلیت‌‌‌های بسیاری برای برانگیختن نقاط قوت رفتاری در شوهرشان دارند.

به‌ عبارتی می‌ توان گفت: مردها دوبار تربیت می‌ شوند؛ یک‌ بار توسط والدین‌ شان، بطور‌ی که بتوانند فرزند خوبی برای آن ها باشند و بار دوم توسط همسرشان به‌ نحوی که بتوانند شوهر خوبی برای همسرشان باشند، اما اگر در این راستا قدمی برداشته نشود، تحولی صورت نخواهد گرفت.

در اینجا می‌خواهیم بخشی از شگردهای همسرداری یا اصطلاحاً سیاست‌های زنانه را در جهت ارتقاء استقامت پایه‌های یک زندگی مشترک، در محور روابط همسران، از نظر بگذرانیم، بنابراین این مطلب را صرفاً زنانی بخوانند که می‌خواهند بدانند چگونه می‌ توان شوهر خود را به‌ مهری مستمر و عمیق آلوده‌ گرداند ؟

رگ خواب مردان دقیقا اینجاست!

روش های بدست آوردن رگ خواب مردان

1. اندکی خواب قبل از تصمیم گرفتن برای بدست آوردن رگ خواب مردان

برخی از خانم ها در کسری از ثانیه تصمیم های مهمی برای زندگی خود می گیرند و آن ها را با همسرشان در میان می گذارند و انتظار دارند همسرشان گوش به فرمان شان شود در صورتی که مردها نمی تواند مانند زن ها در لحظه تصمیم بگیرند.

در این زمینه بخوانید؛

همسرداری به سبک حضرت زهرا (س)

انتظاراتی که خانم ها از همسر خود دارند

همسرم طلاق می خواهد، چه کنم؟

قدردانی از همسر با جملاتی که خانمت آرزو داره بشنوه

چطور میشه یه مرد رو خوشحال کرد؟

رفتارهای زنانه ای که مردان از آنها متنفرند

توجه داشته باشید تصمیم گیری در لحظه می تواند به ضرر شما باشد و شما پیش از چیدن برخی مقدمات نمی توانید بهترین تصمیم را بگیرید.

اگر فکری به به ذهنتان رسیده قبل از آنکه در مورد آن با همسرتان صحبت کنید، چرت کوتاهی بزنید زیرا چرت زدن قدرت تصمیم گیری را بالا می برد و به افکارتان سر و سامان می بخشد. اگر پس از بیداری نیز هنوز بر روی تصمیمتان مصمم بودید، فکرتان را با همسرتان در میان بگذارید.

2. صحبت در موقعیت های مناسب برای بدست آوردن رگ خواب مردان

مردان هنگامی که کاری انجام می دهند و یا برنامه مورد علاقه خود را می بینند نمی توانند با همسرشان درباره مسائل مهم صحبت کنند بنابراین اگر می خواهید همسرتان نسبت به صحبت های شما بی توجه نباشد در زمان مناسب با او گفتگو کنید زیرا مردان برخلاف زنان نمی توانند چند کار را در یک زمان انجام دهند.

برای صحبت با همسرتان ابتدا لازم است از او بپرسید که آیا آماده گفت وگو هست و بعد هم به او فرصت دهید که به حرف های تان فکر کرده و کمی بعد نتیجه را اعلام کند. البته این احتمال وجود دارد که همسرتان فکر کردن به حرف های شما را فراموش کند.

3. برای بدست آوردن رگ خواب مردان از بحث های زن و شوهری نترسید

برخی از زنان به علت ترس از دعواهای زناشویی و اینکه ممکن است همسرشان پاسخ منفی به آنان بدهد از گفتگوهای زن و شوهری اجتناب می کنند اما تصور نکنید یک زندگی بی دعوا و بحث، زندگی موفقی است. نبودن تنش و دعوا از رو به پایان بودن خوشبختی شما خبر می دهد.

همیشه با زبان درست و در شرایط مناسب صحبت هایتان را با همسرتان در میان بگذارید و نگران نباشید زیرا قرار نیست یک دعوا راه بیاندازید بلکه می خواهید برای خلاص شدن از وضعیت آزار دهنده خود، راهی بیابید.

4. برای بدست آوردن رگ خواب مردان، همسرتان را دقیق بشناسید

برای پیش بینی کردن خواسته ها و واکنش های همسرتان به رفتارها و حرف هایش توجه کنید و با دقت به لحظه لحظه زندگی او خیره شوید.

درست است که همه مردها از الگوی رفتاری مشابهی پیروی می کنند اما بدانید همسرتان منحصر به فرد است و ممکن است بسیاری از رفتارهایش خاص باشد بنابراین برای خود یک کارگاه همسرشناسی راه بیاندازید.

5. برای بدست آوردن رگ خواب مردان خودتان را با دیگران مقایسه نکنید

اگر اطلاعاتی که دیگران به شما داده اند یا برداشت هایی که با مشاهده زندگی دیگران پیدا می کنید، ملاک گرفتن تصمیم تان است خطر بزرگی شما را تهدید می کند.

شما باید از سختی ها و شکست های دیگران درس بگیرید و با نگاه کردن به موفقیت های شان کلید موفقیت را بیابید اما باید بدانید در شرایط آن ها نیستید و نباید از زندگی آن ها الگوبرداری کنید.

برای گرفتن تصمیم های تازه، باید قدم به قدم پیش بروید و برای رسیدن به نتیجه دلخواه تان باید صبوری کنید و مقدمات تغییر را فراهم کنید زیرا شما نمی توانید باورهای همسرتان را یک شبه کنار بگذارید و تغییر دهید.

6. از واکنش های همسرتان تعجب نکنید

گرفتن تصمیمات جدید در زندگی پیامدهایی را به زندگی وارد می کند که هزینه هایی نیز در بردارد. قبل از تصمیم گیری و انجام آن باید هزینه هایش را هم در نظر بگیرید اما فراموش نکنید که بخشی از پیامد های آن اتفاق ها از چشم شما پنهان می ماند و نمی توانید تا زمانی که در شرایط قرار نگرفته اید، احساس شان کنید.

اگر همسرتان همیشه به تغییر ها به روش خاصی واکنش نشان می داده، باید انتظار تعدیل و یا تشدید شدن واکنش را در گفتگو را داشته باشید زیرا می تواند این گفتگو پا روی خط قرمزهای همسرتان بگذارد که شما از آن بی خبرید.

7. غذا خوردن قبل از تصمیم گیری برای بدست آوردن رگ خواب مردان

برای درست فکر کردن نباید شکم تان را از غذا پر کنید پس در این مواقع غذای سبکی بخورید که نه با افت قند خون و نه با سنگینی معده روبرو شوید و همانطور که گفتیم قبل از گرفتن تصمیم چرت کوتاهی بزنید.

اکنون می توانید با آرامش بدنی و ذهنی، شانس تان را برای رسیدن به هدف و بالا بردن توان تان برای راضی کردن همسرتان بالاببرید. حتما قبل از بحث یک میان وعده میل کنید اگر از ساعت غذا خوردنتان گذشته است زیرا وقتی گرسنه هستید میزان گلوکز خون شما پایین است، مغزتان ناگهانی واکنش نشان می دهد.

راه حل های طلایی رفتار با شوهر

  1. برای بدست آوردن رگ خواب شوهر صادق باشید، چون تنها در این صورت است که حق دارید از همسرتان توقع رفتار و گفتار صادقانه داشته باشید.
  2. همزمان با رعایت اصل صداقت، بدانید هیچ لزومی ندارد هر مطلبی، با هر مضمونی بازگو شود !
  3. زن و شوهر می‌توانند توافق کنند که همواره جایگاهی برای تغییر در طول زندگی، قایل شوند.
  4. پیوسته به دنبال یک رابطه در حال رشد باشید، در پیشرفت مثبت ارتباطات، توقف جایز نیست.
  5. سعی کنید به تعریف خوشبختی از دیدگاه همسرتان دسترسی پیدا کنید.
  6. شما می‌توانید از زندگی کردن با مرد خود لذّت ببرید، بدون آنکه خود و خواسته‌های‌تان را به فراموشی بسپارید.
  7. گاهی اوقات اگر به‌ طور واضح تقاضا نکنید، چیزی بدست نخواهید آورد.
  8. گفتنی‌ها را بگویید، امّا به‌ موقع ! منتظر نمانید به این امید که شاید روزی خودش متوجه شود.
  9. به‌ یاد داشته باشید معمولاً مردها آنگونه که شما به‌ آن ها می‌ نگرید، به‌ خود نمی‌ نگرند.
  10. شاید نتوانید مرد خود را کاملاً کنترل کنید، اما قطعاً می‌توانید بر او تأثیر بگذارید.
  11. در برنامه‌ریزی‌ ها به صورت یک شریک ظاهر شوید، نه یک رقیب.
  12. احترام شما، در گروی رفتار شماست.
  13. برنامه‌های خود را طوری تنظیم کنید تا زمانی که همسرتان در منزل است، در کنارش حضور داشته باشید، نه احتمالاً در آشپزخانه.
  14. به نوع پوشش، آرایش و پیرایش خود در منزل همواره اهمیت بدهید.
  15. برای پیدا کردن رگ خواب شوهر در طی روز از کلمات محبّت‌آمیز استفاده کنید.
  16. بسیاری از زنان بر این باورند که باید بیش از حد عاطفی باشند. اینگونه نباشید !
  17. بکوشید بدون آنکه در مسائل کاری و اجتماعی همسرتان مستقیماً دخالت کنید، خیلی دوستانه و غیرمتعصبانه به افعال وی ناظر باشید.
  18. میزان وابستگی و دلبستگی یک زن می‌تواند قابلیت‌های شوهرش را برای توجه نشان دادن به او تحت‌ الشعاع قرار دهد.
  19. هراز گاهی از او به خاطر حسناتش تمجید کنید.
  20. گاهی گفتگوی متعادل می‌تواند قفل‌هایی که بر زندگی‌ عاطفی همسرتان زده شده، باز کند.
  21. هرگز به قصد آنکه همسرتان را برای انجام کاری سوق دهید، از او تعریف و تمجید نکنید.
  22. برای او این حق را قایل باشید که بتواند احساسات مختلفی داشته باشد.