۰ نفر

سفر جادویی به مجله اسنپ اکسپرس؛

از دستچین بهترین های سینما تا گشت و گذار در دنیای مزه ها

۲۵ تیر ۱۴۰۱، ۲۲:۰۰
کد خبر: 653749
از دستچین بهترین های سینما تا گشت و گذار در دنیای مزه ها

در روزهای اخیر مجله اسنپ‌اکسپرس با انبوهی از مطالب جذاب و خواندنی شروع به کار کرده. در این رسانه می‌توانید به حوزه‌های مختلف از دنیای سینما و سرگرمی تا سبک زندگی و آشپزی سرکشی کنید.

یکی از بخش‌های خواندنی این مجله فهرست‌هایی است که از آثار برتر ژانرهای مختلف سینمایی ارائه می‌شود. یعنی به راحتی می‌توانید یک راهنمای فیلم رایگان و دستچین شده توسط منتقدان حرفه‌ای سینما در این مجله اینترنتی پیدا کنید.

سفر جادویی به مجله اسنپ اکسپرس

بخش دیگری هم به محتوای کاربردی آموزش آشپزی اختصاص داده شده  که به صورت متن، ویدئو و پادکست در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد. علاقه‌مندان چشیدن طعم‌های مختلف و تجربه مزه‌های مختلف از مطالب این بخش می‌توانند استفاده کنند. تا از دنیای خوشمزه غذاها دور نشدیم این نکته را هم اضافه کنیم که یک سلسله مطالب علمی و مفید درباره رژیم، تغذیه و سلامتی هر روز روی خروجی مجله اسنپ‌اکسپرس قرار می‌گیرد.

سفر جادویی به مجله اسنپ‌اکسپرس

دنیای تکنولوژی به سرعت در حال تغییر است و هر روز محصولات و امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری جدید معرفی می‌شود. برای اینکه از اخبار این حوزه جا نمانید هم می‌توانید به مجله اسنپ‌اکسپرس سر بزنید. گزیده‌ای از آخرین یافته‌های دانشمندان و پژوهشگران در دنیای علم، مطالبی با محوریت سلامت روان و توسعه فردی در این گشت و گذارتان در مجله اسنپ‎‌اکسپرس می‌بینید. اخبار مربوط به اسنپ‌اکسپرس و حتی کد تخفیف و قرعه‌کشی و مسابقه در یک قسمت اختصاصی به نام اتاق خبر گنجانده شده.

 اسنپ‌اکسپرس سرویس تحویل فوری کالاهای سوپرمارکتی اسنپ است که به صورت اینترنتی می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید و در فاصله کوتاهی آن را مقابل خانه تحویل بگیرید. مجله اسنپ‌اکسپرس امکان ثبت نظرات را برای مخاطبانش فراهم کرده و همه دیدگاه‌ها و انتقادات بلافاصله مورد بررسی قرار می‌گیرد.

این مطلب رپرتاژ آگهی است و توسط تیم تحریریه اقتصادآنلاین تهیه نشده است.