۰ نفر

عشق بهتر است یا دوست داشتن؟

۲۵ تیر ۱۴۰۱، ۲۰:۳۵
کد خبر: 653743
عشق بهتر است یا دوست داشتن؟

دوست داشتن و عشق به جای یکدیگر استفاده می شوند، اما این دو اصطلاح با هم متفاوت هستند. دوستت دارم با عاشقتم چه فرقی دارد؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از سایت طلا، عاشق شدن یعنی اولویت دادن ، عاشق شدن فقط جنبه فیزیکی ندارد. عشق عمیق است و شامل چیزهای کوچک هم می شود. شریک زندگی شما عاشق خنده و اخلاق کاری شما و حتی عاشق در کنار شما ماندن است. او شما را به خاطر آنچه که هستید دوست دارد نه فقط ظاهرتان.

دوست داشتن: ترک کردن آسان است

دوست داشتن یعنی بودن یا نبودن او در زندگیتان تغییری ایجاد نمیکند. پس از جدایی هم براحتی با افراد دیگر آشنا میشوید. درست است که از او جدا میشوید اما در هرصورت او را دوست داشتید ولی جدایی از او به اندازه جدایی از کسی که عاشقش هستید، برایتان سخت نیست. زیرا احساسات شما نسبت به او سطحی است.

عشق بهتر است یا دوست داشتن؟

عشق: ادامه دادن سخت است

فراموش کردن عشقتان و ادامه دادن بدون کسی که عاشقش هستید، دشوار است. هر چیز کوچکی شما را به یاد اومی اندازد و آن شخص همیشه برای شما خاص می ماند. این نشانه جذابیت عمیق است.

دوست داشتن: او منبع شادی شما نیست

وقتی کسی را دوست دارید، برای خوشحال کردن او تلاش زیادی نمیکنید. برای خنداندن او تلاش نمی کنید. حتی اگرپیش او نیستید، خوشحال هستید .

عشق: او منبع شادی شماست

وقتی عاشق کسی هستید تمام تلاشتان را میکنید تا او را خوشحال کنید. وقت میگذارید هزینه میکنید تا حالش خوب باشد.

دوست داشتن: کامل بودن

او برای شما جذاب است فقط به این دلیل که فکر می کنید او عالی است. شما این تصویر را از او در ذهنتان ساخته اید که ممکن است حقیقت نداشته باشد. شما کنجکاو نیستید که ببینید او واقعا همانطور که میگوید هست یا نه.

عشق: ناقص بودن

شما پذیرفته اید که آن شخص انسان است و بنابراین ناقص است. شما عیب های او را پذیرفته اید و او را مجبور نمیکنید که تغییر کند.

عشق بهتر است یا دوست داشتن؟

دوست داشتن : بیقراری

وقتی کنار کسی هستید که دوستش دارید سعی میکنید اشتباه نکنید. بنابراین وقتی شخصی که دوست دارید وارد اتاق می شود، لباس خودتان را مرتب می کنید تا کامل باشید و خوب به نظر برسید.

عشق: در کنار آن شخص راحتید

شما سعی نمی کنید خود واقعیتان را پنهان کنید. مثل یک کتاب باز هستید و وانمود نمی کنید شخص دیگری هستید. به همین ترتیب، سعی نمیکنید که معایب خود را از او پنهان کنید.

اول مسیر با دوست داشتن آغاز میشود اما دوست داشتن به زمان نیاز دارد تا عاشق کسی بشوید. عاشق شدن درهمان لحظه اول اتفاق نمی افتد و زمان می برد. عشق به تدریج اتفاق می افتد.