۰ نفر

فینال داغ با اجراهایی مهیج در عصر جدید / داور مرحله نهایی چه کسی است؟

۱۶ تیر ۱۴۰۱، ۲۲:۲۸
کد خبر: 651514
فینال داغ با اجراهایی مهیج در عصر جدید / داور مرحله نهایی چه کسی است؟

فصل سوم «عصر جدید» به ایستگاه پایانی خود نزدیک می‌شود و زمان زیادی به پخش فینال بزرگ مسابقه با رقابت ۶ شرکت‌کننده پایانی نمانده است. در ادامه با شرکت‌کنندگانی که به فینال مسابقه استعدادیابی عصر جدید راه یافتند آشنا می‌شوید.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از همشهری آنلاین، فصل سوم عصر جدید به ایستگاه پایانی خود نزدیک می‌شود و زمان زیادی به پخش فینال بزرگ مسابقه با رقابت ۶ شرکت‌کننده پایانی نمانده است. بینندگان «عصر جدید» می‌توانند هیجان‌انگیزترین شب مسابقه را شنبه ۱۸ تیرماه بعد از خبر ۲۲ از شبکه سوم سیما تماشا کنند.

۱- در این رقابت سخت و مهیج، ستیلا و آنیسا از شیراز و بوشهر با یک نمایش آکروبات هوایی دیدنی دیگر روی صحنه خواهند آمد و با تلفیق حرکات زیبا و دلهره‌آور خود، قصه رسیدن به یک رویا را روایت خواهند کرد.

دختران شیراز همه را به گریه انداختند؛ اشک کارن همایون‌فر و بغض ژاله صامتی / اجرای زیبای ستیلا و آنیسا در عصر جدید

1

۲- پیمان ابراهیمی از درچه اصفهان داستان‌های شیرین و بامزه‌اش از خانواده دوست‌داشتنی‌اش را ادامه خواهد داد و یک استندآپ کمدی گرم و پرانرژی اجرا می‌کند.

 خنده‌دارترین اجرای عصر جدید / اجرای پسر اصفهانی همه را خنداند

2

۳- احسان یاسین از کاشان، در ادامه اجراهای دلنشین خود، یک قطعه موسیقی عاشقانه و عارفانه را می‌خواند که اختصاصا برای فینال مسابقه ساخته و آماده کرده است.

مناجات با خدا به زبان هنر در عصر جدید / اجرا و صدای جذاب احسان یاسین

3

۴- ساینا شیخی از اندیمشک خوزستان در یک نمایش جذاب، نزدیک به بیست کاراکتر را دوبله می‌کند و با مهارتی در اندازه‌های یک دوبلور حرفه‌ای استعداد خود را به رخ می‌کشد.

 پدیده عصر جدید / اجرای فوق‌العاده ساینا شیخی

4

۵- علی طولابی از کوهدشت لرستان، ترکیبی از چند قطعه موسیقی پرطرفدار را در یک اجرای خوانندگی شنیدنی روی صحنه خواهد آورد و تماشاگران بسیاری را مجذوب خود می‌کند.

اجرای کُردی پسر ۱۳ ساله در عصر جدید همه را حیرت‌زده کرد

5

۶- و در نهایت، باستانی‌کارانِ گروه پهلوانک‌های ایران‌زمین با یک اجرای ورزشی هماهنگ و خوش‌ریتم روی صحنه خواهند آمد و کباده قهرمانی می‌کشند.

اجرای جذاب گروه پهلوانک‌های ایران‌ زمین در عصر جدید

6

داور مرحله نهایی فقط مردم هستند و با پایان هر اجرا، رأی‌گیری برای آن آغاز می‌شود. مخاطبان می‌توانند یک یا چند اجرای مورد علاقه خود را انتخاب کنند و برای ثبت رأی خود تا پایان ۲۶ تیر فرصت دارند.

«عصر جدید» برای اعلام قهرمان نیز تدارک خاصی دیده است و شنبه و یکشنبه، ۲۵ و ۲۶ تیرماه با دو ویژه‌برنامه زنده و جذاب مهمان مخاطبان شبکه سوم سیما خواهد بود. بدین ترتیب، فصل سوم «عصر جدید» با مشخص شدن رده‌بندی نفرات اول تا ششم در شب عید سعید غدیر پایان می‌یابد.