۰ نفر

کارتی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید + تست

۱۶ تیر ۱۴۰۱، ۱:۰۳
کد خبر: 651158
کارتی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید + تست

یک تست روانشناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد، شخصیت شناسی یک دانش مهم است و به موفقیت در محیط کار، تحصیل و اجتماع و تصمیم گیری ها و رفتارهایمان کمک می‌کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، تست های روانشناسی، این روزها توجه درصد قابل توجهی از مردم را به خود جلب کرده است. عموم افراد علاقه دارند تا خود را از جنبه های مختلف شخصیتی مورد آزمایش قرار دهند. از بین این همه تست شخصیت، کدام یک بهتر است؟

یک تست روانشناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. شخصیت شناسی یک دانش مهم است و به موفقیت در محیط کار، تحصیل و اجتماع و تصمیم گیری ها و رفتارهایمان کمک می‌کند.

داشتن یک روز خوب، به شرایط شما بستگی ندارد، بلکه به نگرش شما بستگی دارد. برای برخی، مثبت نگاه کردن به زندگی ،بی معنی است. بهتر است بدانید که با نگرش خود، هر آنچه در اطرافتان اتفاق می افتد را شکل می دهید. سایت طلا، امروز یک پیام زیبا برای شما دارد.

کارتی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید و از پیام فوق العاده امروزتان، لذت ببرید.

کارت

کارت شماره یک

مهربان باشید.

«مهربانی تنها سرمایه‌ است که هرگز از دست نمی رود» هنری دیوید ثورو

مطالعات عصب‌شناختی نشان داده‌اند که در مغز، لذت و احساس پاداش بیشتر درمحبت کردن تجربه می‌شود تا در محبت دیدن. به کسانی که می توانید کمک کنید. مهربان بودن سطح هورمون اندورفین شما را افزایش می دهد و از زندگی لذت بیشتری می برید. با محبت کردن دنیای شما، زیباتر می شود.

کارت شماره دو

از چیزهای کوچک و بزرگ در زندگی لذت ببر.

"هر چه بیشتر برای اتفاقات خوب زندگی تان سپاسگزار باشید، چیزهای خوب بیشتری برای شما آشکار می شود."

قدردانی از آبی آسمان، سلامتی، نسیم بعدازظهر، طعم غذا، گوش دادن به آهنگ مورد علاقه خود، قدم زدن در پارک و هزاران اتفاق بزرگ و کوچک که روزانه در زندگی شما رخ می دهد باعث میشود که زندگی خودتان را بسیار شادتر و مثبت تر احساس کنید.

کارت شماره سه

نعمت هایی که داری، بشمار

" همیشه چیزی برای شکرگزاری وجود دارد"

خواندن این مقاله نشان میدهد که شما چقدرخوش شانس هستیدو چه نعمت هایی دارید. یکی از این نعمت ها بینایی شماست ، می دانید چگونه بخوانید و می دانید چگونه از تکنولوژیکی استفاده کنید. ما در زندگی استعدادهای شگفت انگیزی داریم که حق ذاتی ماست، اما نمیدانیم که چه توانایی هایی داریم. وقتی آنها را ببینیم و به اهمیت آنها پی ببریم، افرادی سپاسگزار و شادتر خواهیم شد.