۰ نفر

با این مدل مردها هرگز نباید ازدواج کنید

۱۳ تیر ۱۴۰۱، ۲۲:۵۷
کد خبر: 650603
با این مدل مردها هرگز نباید ازدواج کنید

اگرکسی را که میخواهید با او ازدواج کنید، درست و با دقت انتخاب نکنید، پشیمان میشوید. کسی که شما را از صمیم قلب دوست دارد، در کنار شما می ایستد و به شما اهمیت می دهد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، اگر کسی را که میخواهید با او ازدواج کنید، درست و با دقت انتخاب نکنید، پشیمان میشوید. کسی که شما را از صمیم قلب دوست دارد، در کنار شما می ایستد و به شما اهمیت می دهد. اگر او شما را دوست دارد اما به شما اهمیت نمیدهد، در حقیقت شما را دوست ندارد. شما نباید با این نوع ازمردان ازدواج کنید، زیرا در هرصورت مجبورید از آنها جدا شوید.

مردی که بی احترامی میکند

هرگز با مردی که کنترلی روی عصبانیت و رفتار خودش ندارد، ازدواج نکنید .اگراو هر چند وقت یکبار عصبانی می شود، اشکالی ندارد، اما اگر متوجه شده اید که او به خاطر کوچکترین چیزها عصبانی می شود و به شما بی احترامی میکند ، به ازدواج کردن با او فکر هم نکنید. البته اگر خودتان هم این اخلاق را دارید ، تلاش کنید رفتارتان را تغییر دهید.

مردی که اولویتش ، فقط کار است

کارکردن، اشکالی ندارد، اما ، اگر او تمام روز فقط به کار فکر می کند، در انتخاب خود تجدید نظر کنید. مردی که بیش از حد به کارش اهمیت بدهد، به تفریح کردن و وقت گذراندن با شما ، اهمیتی نمیدهد. برایش مهم نیست چه کاری انجام میدهید یا چه احساسی دارید. اگر با این مرد ازدواج کنید، به مرور زمان احساس تنهایی می کنید، زیرا او هیچوقت در دسترس نیست.

از همان اول به ازدواج فکرمی کند

مردی که شما را فقط چند بار دیده ، از همان قرار اول میخواهد ازدواج کند ، همیشه در مورد ازدواج کردن و بچه دار شدن صحبت می کند ، مردی است که هدفش برای زندگی پوچ است. او در زندگی مشترک وقتی باید کاری را انجام بدهد، انواع و اقسام بهانه ها را می آورد تا آن را انجام ندهد.

بیش از حد غیرتی با احساس مالکیت

این مرد با هر کاری که شما انجام می دهید، با نوع لباسی که می پوشید، با چه کسی صحبت می کنید، چقدر با بقیه مردها صحبت می کنید، چرا مطلب خاصی را در شبکه های اجتماعی پست می کنید و غیره مشکل دارد. این کار را با مراقبت و دوست داشتن اشتباه نگیرید، این رفتار سمی است. هر چقدر هم تلاش کنید، نمی توانید اعتماد او را جلب کنید.

بچه ننه

دوست داشتن مادر یک چیز است و اجازه دادن به مادربرای تصمیم گیری درمورد همه چیز، چیز دیگری است. هرگز با مردی که بچه ننه، است ازدواج نکنید زیرا مادر او، تأثیر زیادی در انتخاب های شغلی، زندگی شخصی و همچنین زندگی عاشقانه او میگذارد. علاقه او به مادرش بسیار خوب است، اما به عنوان یک زوج، شما هرگز نمی توانید برای خودتان تصمیم بگیرید زیرا او همیشه حرف مادرش را گوش میدهد.