۰ نفر

با این زنان هرگز ازدواج نکنید

۱۲ تیر ۱۴۰۱، ۲۳:۰۵
کد خبر: 650343
با این زنان هرگز ازدواج نکنید

اگر می خواهید ازدواج کنید، مطمئن شوید که انتخابتان عاقلانه است نه عاشقانه. اولین کاری که باید انجام دهید این است که بفهمید آیا زنی که دوستش دارید، یکی از این ۵ ویژگی را دارد یا خیر.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از طلا، اگر میخواهید ازدواج کنید، مطمئن شوید که انتخابتان عاقلانه است نه عاشقانه. اولین کاری که باید انجام دهید این است که بفهمید آیا زنی که دوستش دارید، یکی از این ۵ ویژگی را دارد یا خیر. اگر دارد، به ازدواج کردن با او فکر هم نکنید

دروغگو

اگر او اکثرا در مورد برخی چیزها به شما دروغ می گوید، قبل از اینکه با او ازدواج کنید، باید ده بار فکر کنید. شما نباید با کسی ازدواج کنید که مدام به شما دروغ می گویند. البته اگر خودتان هم دروغگو هستید، ازدواج نکنید.

مادی گرا

دوست داشتن چیزهای مادی وحتی پول هیچ اشکالی ندارد. اما ، اگر دختری فقط به این دلیل کنار شماست او را رها کنید . وقت آن رسیده است که فکر کنید این رابطه به کجا ختم میشود. از خودتان بپرسید اگر روزی پول نداشته باشید، او حاضر است از مردی مثل شما در بیماری مراقبت کند یا نه. اگر او همیشه فکر خرید کردن و هدیه گرفتن است و زمانی که از نظر عاطفی به او نیاز دارید در دسترس نیست، نباید با او ازدواج کنید.

رفتار غیر محترمانه

او را برای شام به رستوران ببرید و فقط به رفتار او با کارکنان آنجا و سایر افراد توجه کنید. اگر او به آنها بی احترامی میکند، در آینده به شما نیز بی احترامی خواهد کرد. شما باید با زنی ازدواج کنید که به شما، خانواده و دوستانتان احترام بگذارد. پس قبل از هرچیز، مطمئن شوید که او نسبت به افراد یا چیزهایی که دوست دارید بی احترامی نمی کند. اگرخودتان هم بی احترامی میکنید پس اول باید یاد بگیرید که این رفتار را ترک کنید.

شکاک

یک زن شکاک ، زندگیتان را جهنم می کند. او اتفاقات کوچک را بزرگ و پیچیده می کند. مرتب با شما تماس می گیرد و پیام می دهد تا بفهمد هر ثانیه چه کاری انجام میدهید. یک زن شکاک از دوستان شما متنفر است. در چنین رابطه ای اعتماد وجود ندارد. ولی اگر خودتان کار اشتباهی کرده اید که او به شما شک کرده بهتر است اعتماد او را مجدد جلب کنید.

بدعنق

زن بدعنق زنی است که از کوچکترین چیز عصبانی می‌شود، شوخی را تحمل نمی کند ، به هیچ چیز نمیخندد و همیشه در حال بهانه گرفتن و غرزدن است. نه تنها مردها بلکه همه انسان ها باید از این گونه زنان دوری کنند. شاید دلیلی وجود دارد که او مانند گذشته رفتار نمی کند. اگر به تازگی بدعنق شده ، دنبال دلیلش بگردید و مشکل را حل کنید اما اگر از اول همینطور بوده ، او را رها کنید. کنار آمدن با زنی که تلخ و بد اخلاق است ، سخت است.