۰ نفر

متولدین کدوم ماه عاشق اظهار نظر و نظر دادنن؟

۸ تیر ۱۴۰۱، ۱۴:۲۰
کد خبر: 649010
متولدین کدوم ماه عاشق اظهار نظر و نظر دادنن؟

شاید شما هم با اشخاص پرحرف پیرامون خودتان برخورد داشته‌اید. بعضی از انسان ها ذاتا خیلی صحبت می‌کنند و از گفت‌وگو لذت می‌برند.

افراد کدام ماه بیشتر عقاید و نظرات خود را بیان می کنند؟

به گزارش اقتصاد آنلاین، ​آیا تاکنون برایتان اتفاق افتاده که در بین اشخاصی قرار بگیرید و بفهمید که چه اندازه پرحرف‌اند. متولدشدگان برخی از ماه‌ها در مقایسه به دیگران بیشتر حرف می‌زنند و این به دلیل ماهی است که در آن به دنیا آمده‌اند. در این بخش می‌خواهیم طبق طالع‌بینی به شما بگوییم که متولدین کدام ماه‌ها بیش تر از دیگران حرف می‌زنند.

رتبه 1: خرداد ماهی‌ها (پرحرف‌ترین‌ها)

خرداد ماهی‌ها قادر نیستند حرف نزنند. حرف زدن برای آن‌ها مثل نفس کشیدن مهم است و همیشه در ذهن‌شان چیزهای گوناگون را به همدیگر مرتبط می‌کنند و گفتگو می‌کنند. برای این که بخواهند یک صحبت را به میان بیاورند و آن را ادامه بدهند، هیچ مشکلی ندارند و همواره بحث را آغاز می‌کنند و هراندازه که بتوانند صحبت می‌کنند.

رتبه 2: فروردین ماهی‌ها

فروردین ماهی‌ها اشخاصی پرحرف بحساب می‌آیند. اگر صحبتی برای گفتن داشته باشند، بطور حتم آن را بازگو می‌کنند و در کنار آن‌ها نمی‌توانید سکوت را مشاهده کنید. همواره می‌خواهند حرف‌های‌شان را بشنوند و برای هر چیزی با صدای بلند حرف می‌زنند.

رتبه 3: آذر ماهی‌ها

آذر ماهی‌ها اشخاص خوش‌ذوق و نیک‌نگری هستند. خیلی خوب با اطرافیان ارتباط برقرار می‌کنند. بطور معمول زیاد حرف می‌زنند و آموزگارهای خوبی هم هستند. پس از این که حرف زدن را آغاز می‌کنند، بطور حتم باید یک نفر جلوی حرف زدن آن‌ها را بگیرد. وگرنه تا جایی که بتوانند ادامه می‌دهند و چیزی نمی‌تواند جلویشان را بگیرد.

رتبه 4: اسفند ماهی‌ها

اسفند ماهی‌ها اشخاص احساسی هستند ولی در حرف زدن، احتمالا دیگران را آشفته می‌کنند. می‌خواهند که صحبت کنند تا بقیه صدای‌شان را بشنوند و تصور می‌کنند که برای آشکار کردن احساسات حتما باید صحبت کنند و راه دیگری ندارند. به این دلیل که احساسات‌شان بسیار زیاد است، در نهایت خیلی صحبت می‌کنند.

رتبه 5: مرداد ماهی‌ها

مرداد ماهی‌ها به جای این که عمل کنند، بیشتر صحبت می‌زنند و شعار می‌دهند. علاقه‌مندند که برای بقیه قصه بگویند و در میان شلوغی باشند و صحبت کنند. شاید اگر با آن‌ها همنشین شوید، می‌فهمید که مدت زمان زیاد بدون فاصله برایتان حرف می‌زنند.

رتبه 6: بهمن ماهی‌ها

بهمن ماهی‌ها تلاش می‌کنند که در شلوغی با عنوان کردن مشکلات بزرگ در سطح جهان نظر بقیه را به خود جلب کنند ولی در گفت و گو های شخصی خیلی حرف زیادی برای بیان ندارند ولی کلا از صحبت کردن استقبال می‌کنند. اگر بخواهند درباره چیزی حرف بزنند، بطور حتم درباره آن پژوهش می‌کنند و بدون مقدمه این کار را انجام نمی‌دهند.

رتبه 7: مهر ماهی‌ها

مهر ماهی‌ها خوب حرف می‌زنند ولی از جهتی می‌دانند چه وقت‌هایی ساکت باشند و به صحبت‌هایتان گوش کنند. در بحث‌ها خوب عمل می‌کنند، چون توانایی بیان کردن‌شان خوب است. عاشق متعادل بودن‌اند و در بحث هم متعادل‌اند. خیلی چیزها برای حرف زدن دارند ولی باید اطمینان داشته باشند که فرد مقابل به صحبت هایشان گوش می‌کند سپس آن ها را می‌گویند.

رتبه 8: شهریور ماهی‌ها

شهریور ماهی‌ها همواره خیلی چیزها درون ذهن‌شان است. بطور طبیعی علاقه دارند که صحبت کنند ولی بعضی وقت‌ها استرس دارند و احتمالا شجاعت مورد نیاز برای گفتن نظرهایشان را ندارند؛ در نتیجه میانه‌رو هستند ولی اگر اطمینان داشته باشند که گوش شنوایی دارند، خوب حرف می‌زنند و مشاهده می‌کنند که چقد خوب موشکافی می‌کنند.

رتبه 9: اردیبهشت ماهی‌ها

اردیبهشت ماهی‌ها بسیار علاقه‌مند به گفت‌وگوهای دوستانه و کوتاه هستند. اگر سوژه مورد علاقه‌شان باشد، تا چندین ساعت درباره آن حرف می‌زنند ولی اگر به گفت‌وگو علاقه‌ای نداشته باشند، ترجیح می‌دهند که ساکت باشند. بیش‌تر درباره چیزی حرف می زنند که احساس شور و نشاط را در آن‌ها تحریک کند؛ وگرنه زیاد صحبت نمی‌کنند.

رتبه 10: تیر ماهی‌ها

تیر ماهی‌ها از محدوده شخصی خود زیاد محافظت نمی‌کنند. در صحبت‌هایشان توجه می‌کنند و مراقب هستند که حرفی از زندگی شخصی خود نگویند. بطور معممول افرادی پرحرف بحساب نمی آیند و در این باره عادی عمل می‌کنند.

رتبه 11: دی ماهی‌ها

دی ماهی‌ها زمان خودشان را برای بحث‌ها و گفت‌وگوهای بی فایده هدر نمی‌دهند. اگر گفت و گو درباره بیزینس، کار و یا پیشرفت باشد، بطور حتم تا چندین ساعت با شما حرف می‌زنند. وگرنه زیاد صحبت نمی‌کنند و ترجیح می‌دهند که در عوض حرف زدن، کار کنند.

رتبه 12: آبان ماهی‌ها (کم حرف ترین‌ها)

آبان ماهی‌ها بر این باورند که هراندازه بیشتر گوش کنند، بیشتر می‌آموزند و در نهایت وقتی که دیگران در حال صحبت کردن‌اند، آن‌ها در حال یادداشت‌برداری هستند، تا این که بخواهند نظر خودشان را بازگو کنند. بطور معمول به این دلیل که شنونده خوبی هستند، خیلی چیزها درباره بقیه یادشان می‌آید و باید مواظب باشید که هر صحبتی را در مقابل آن‌ها بازگو نکنید ولی در هر حال افرادی کم‌حرف بحساب می آیند.