۰ نفر

بهترین شغل برای متولدین تیر ماه

۷ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۲۹
کد خبر: 648611
بهترین شغل برای متولدین تیر ماه

چه شغل هایی برای متولدین تیر ماه مناسب است؟

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ تیرماهی : او مانند سیاره خود – ماه – در حال تغییر است. اگر به او اطمینان کامل نداشته باشی، هرگز رابطه عاشقانه با او نخواهید داشت. متولدین این ماه شنوندگان بسیار خوب و برای دردودل فوق العاده هستند. این افراد طبیعتاً برای شغل هایی که نیازمند ارائه ی پند و اندرز است مثل: تیر ماهی ها افرادی احساساتی هستند، به همین دلیل نسبت به احساسات دیگران نیز حساس می باشند و هر کاری از دستشان برمی آید برای رفع درد و رنج دیگران انجام می دهند.

متولدین این ماه از دریافت گل و هدایای مختلف لذت زیادی می‌برند؛ به آن‌ها توجه زیادی نشان دهید؛ آن‌ها از اینکه ساعات طولانی را با همسر یا عزیزان شان در محیطی صمیمی و گرم سپری کنند، خیلی به وجد می‌آیند.

خصوصیات اخلاقی متولدین خرداد ماه

خیلی حسّاس، سریع الانتقال، رویایی، عاشق خانه و خانواده، منزوی، عاشق مهتاب، عاشق فرزند، علاقه‌مند به کشاورزی، گاهی آرام و گاهی طوفانی، خجالتی، بسیار با سلیقه و شیک پوش، پشتیبان اقوام، دارای قویترین احساسات، بهترین آشپز، علاقه زیاد به گل، دارای حس پدرانه یا مادرانه، با وفا، رفیق باز، صرفه جو و اقتصادی، محتاج به کمک دیگران، پر محبّت، مطیع همسر، تا حدودی خسیس، متنفّر از انتقاد، با هوش، اهل قهر و آشتی، در آشتی پیشقدم نمی‌شود، همسری با وفا، غمگین در روز‌های ابری، گاهی خوب و گاهی بد، خیالاتی، عاشق عتیقه و اشیاء کهنه، اهل تدارک و آذوقه، مادیّگرا و پول پرست، رک گو، خودخواه ومغرور، تا حدودی سطحی نگر، صبور و آرام، حافظ اسرار، علاقه زیاد به مادر، عاشق تعریف و تمجید، مهمان نواز عالی. خیلی ظریف، شکیبا، صمیمی، محافظ ه. کار، اهل ریسک نیست، میهن پرست، انتقامجو، وسواسی، رئوف و مهربا

سمبل متولدین تیر : خرچنگ

عنصر متولدین تیر : آب

سیاره متولدین تیر : ماه

عضو آسیب پذیر متولدین تیر : سینه و شکم

روز اقبال متولدین تیر : دوشنبه

اعداد شانس متولدین تیر : ۳ و ۷

سنگ خوش یمن متولدین تیر : مروارید

رنگ متولدین تیر : نقره ای

حیوان متولدین تیر : حیوانات صدفدار

خصوصیات اخلاقی مرد متولد تیر

مرد متولد تیر : اخمو، بچه مسلک، تودار، همبازی بچه ها، کمی بخیل و پول دوست، او بدون شک استاد است و می‌تواند طولانی‌ترین مطالب را در کوتاهترین جملات بیان کند. حواسش هرگز پرت نمی‌شود و از پرچانگی بیزار است. اگر قلبش جریحه دار شود فورا به لاک خویش فرو می‌رود. هیچ مردی به اندازه او زنش را دوست ندارد.

متولدین این ماه عموماً با گذشت، خدا ترس و مورد محبت پدر و مادر هستند. اغلب کارشان منظم و پول فراوان به دست می‎آورند. اما بعضاً آن را در جای غیر ضروری خرج می‎کنند. آنان دوست و دشمن را به خوبی تشخیص نمی‎دهند و گاه گرفتار تهمت می‎شوند. به طور کلی در زندگی ممکن است گرفتار مشکلات زیاد شوند.

شوخ طبع و دل پاک هستند، اما زبانی تند دارند. همچنین افرادی مهربان و پرشور و عاشق پیشه هستند. اینان اغلب نشانی بر سینه دارند که علامت نجابت است. این افراد روی بعضی رنگ‌ها حساسیت دارند و به صورتی، سرمه‎ای و گاه قهوه‎ای علاقه نشان می‎دهندو این افراد نباید با همسرشان خیلی خودمانی شود. بهتر است رابطه‎شان را با خویشان قطع نکنند. اینان فرزند زیاد خواهند داشت. متولدین این ماه اغلب بیمار می‎شوند و بیشتر از ناحیه پا آسیب می‎بینند. چیز‌های گرم و‌تر برای آنان نافع است. اگر از سن ۵ سالگی بگذرند، عمر طبیعی و گاه طولانی خواهند داشت. روز‌های یکشنبه و چهارشنبه برای آنان خوش یمن است.

خصوصیات اخلاقی زن متولد تیر

زن متولد تیر : با وفا، نجیب، گاهی اوقات خسیس، در آشپزی قابل، در شب‌های مهتابی عاشق، در دوران مادری یک زن کم نظیر، از انتقاد نفرت دارد، اگر مورد تمسخر قرار گیرد به شدت آزرده خاطر می‌گردد و تاب تحمل طرد شدن را ندارد. صبر و از خودگذشتگی او برای کسانیکه دوستشان دارد حد و مرزی ندارد.

 متولدین این ماه عموماً دارای قدی متوسط و بعضاً بلند بالا، سرخ رو، نیک سیرت و پاکدامن، صبور کمی حسور هستند. دروغ و حرام با آن‌ها سازگار نیست. ین زنان بعضاً در زندگی با مشکل و مصیبتی مواجه می‎شوند کهجز صبر و تحمل و توسل به خداوند، چاره‎ای ندارند. اینان اغلب با چهار خطر در زندگی مواجه می‎شوند. باید از آتش دوری کنند. این زنان بهتر است مراقب گفتار خود باشند تا گرفتار مشکل نشوند. در عین حال هرگاه غمگین شوند و یا با مشکلی مواجه گردند، بهتر است ذکر خدا بگویند تا از غم و مشکلات رهایی یابند. این زنان در روی یکی از اعضاء بدن، نشانی دارند که آنان را نزد دیگران عزیز می‎کند.

پیوند زناشویی تیر با سایر ماه ها

تیر با فروردین : (متوسط ) برون گرا ایده آلیست امکان مشکل وجود دارد.

تیر با اردیبهشت : ( بسیار خوب ) نقطه اشتراک فراوانی با یکدیگر دارند.

تیر با خرداد : ( متوسط ) یکی آرام و مهربان دیگری پرشور و با انرژی.

تیر با تیر : ( خوب ) علی رغم اختلاف سلیقه پیوند خوبی می باشد.

تیر با مرداد : ( خوب ) خصوصیات مشترک زیاد و ازدواجی موفق.

تیر با شهریور : ( بسیار خوب ) یکی مهارت فراوان در امور مالی و دیگری حسابگر و صرفه جو و هماهنگ.

تیر با مهر : ( بسیار خوب ) هر دو مهربان انسان دوست و توانمند .

تیر با آبان : ( متوسط ) در مسائل مالی اختلاف نظر دارند ولی در سایر مسائل هماهنگ می باشند.

تیر با آذر : ( بد ) یکی اجتماعی و اهل گردش و سفر دیگری متمایل به رکن خانواده.

تیر با دی : ( خوب ) از نظر مالی اخلاقی و روابط هماهنگ هستند بنابراین پیوندی موفق می شود.

تیر با بهمن : ( متوسط ) ازدواج می تواند شکل بگیرد اما به سعی و کوشش نیاز دارد .

تیر با اسفند : ( بسیار خوب ) پیوندی بسیار خوب همراه عشق و علاقه با تفاهم کامل