۰ نفر

شخصیت انگشتان پا، رازهای پنهان در فرم انگشتان پا

۴ تیر ۱۴۰۱، ۱۴:۳۴
کد خبر: 647628
شخصیت انگشتان پا، رازهای پنهان در فرم انگشتان پا

انگشتان پا یکی از مهمترین اعضای بدن برای شناخت رفتار و شخصیت فرد می باشند. به طور کلی 5 نوع مدل انگشت پا وجود دارد که در این پست به بررسی آن و شخصیت بر اساس هر کدام از آنها میپردازیم.

رازهایی که فرم انگشتان پا فاش می کنند

به گزارش اقتصاد آنلاین، به نظر می رسد که خواندن شکل پاها می تواند ویژگی های ذاتی شخصیت را آشکار کند. این تجزیه و تحلیل دقیق از انگشتان پا و بر اساس هم ترازی انگشتان پا می تواند بینشی از رفتارها و طرز تفکر و زندگی ما بدهد. بنابراین، حتی اگر بخواهیم با کمی طنز به قضیه نگاه کنیم، دانستن شخصیت شناسی از روی مدل انگشتان پا سرگرم کننده است. در ادامه به روانشناسی فرم انگشتان پا میپردازیم.

 شخصیت شناسی از روی فرم انگشتان پا

شخصیت انگشتان پا , رازهای پنهان در فرم انگشتان پا

پاهای ما که اغلب در مطالعه زبان بدن نادیده گرفته می شوند، اطلاعات ارزشمندی را در مورد آنچه که ما رفتار میکنیم و فکر کنیم، منتقل می کنند. ما آنقدر به صورت و سایر اعضای بدن توجه می کنیم که اهمیت این عضو از بدن را فراموش می کنیم.

این اشتباهی است که اکثر ما مرتکب می شویم و نباید انجام دهیم، زیرا از بسیاری جهات پاها دقیق ترین قسمت بدن ما هستند. آنها احساسات و مقاصد واقعی ما را بر خلاف صورت و سایر قسمت های بدن در زمان واقعی منعکس می کنند و می توانند در تشخیص فریب نقش داشته باشند.

روانشناسی انگشتان پا

شماره 1- روانشناسی انگشتان پای مصری 

این مدل انگشتان پا بسیار رایج است. این پا با عدم تقارن انگشتان مشخص می شود. در این نوع مدل انگشت پا، انگشت بزرگ پا بلند است و دیگر انپشت ها به دنبال آن با زویه 45 درجه قرار گرفته اند. کل پا در یک شیب قرار دارد و معمولا بلندتر و باریک دتر از دیگر  انواع است. افرادی که چنین انگشتان پایی دارند دارای تفکرات تجملی وسلطنتی هستند و عاشق نوازش بیشتر می باشند. همچنین عاشق زیبایی و زیبایی شناسی هستند و بهترین شخصیت برای مقابله با شخصیت های دشوار می باشند. کسانی که شکل پاهای مصری دارند، دارای خلق و خوی مستقل هستند و اغلب اجتماعی و متعادل باقی می مانند.

آنها با تمرکز بر فرهنگ و کشف، به دنبال تجربیات جدیدی هستند که اغلب در طول سفرهای متعدد خود به دست می آورند. همچنین، توانایی آنها در گوش دادن و درک آنها به کیفیت همدلی و آگاهی از منبع عاطفی دیگران می ارزد. آنها قضاوت نمی کنند، از درگیری اجتناب می کنند و در راه خود به دنبال صلح هستند. به عبارت دیگر، آنها شفقتی را تجسم می‌کنند که متأسفانه اغلب به عنوان یک نقطه ضعف تلقی می‌شود. حتی ممکن است برخی از زندگی با این کیفیت که فقط در زندگی آنها رنج ایجاد می کند پشیمان شوند.

شماره 2- شخصیت شناسی انگشتان پای رومی

طبق این نوع پا، سه انگشت اول بلند و دو انگشت دیگر کوتاهتر هستند. این مورفولوژی پاها بیانگر شخصیتی جسور با جامعه پذیری بیشتر است. کسانی که این شکل پا را دارند تجسم بی احتیاطی هستند و گاهی اوقات در مواجهه با موقعیت ها و درگیری های جدی بی مسئولیتی نشان می دهند. آنها آرزوی یک زندگی پر از سرگرمی و لذت را دارند. شوخ طبعی معمولا بخشی از زندگی روزمره آنهاست. آنها ذاتاً برون گرا هستند و عاشق ماجراجویی و همچنین کشف فرهنگ ها و فضاهای مختلف هستند.

شماره 3- افراد دارای انگشتان پای یونانی چه شخصیتی دارند

این نوع انگشت که اغلب به عنوان پا شعله ای یا آتشی شناخته می شود با انگشت دوم بلندتر از بقیه مشخص می شود. بنابراین، افرادی که این نوع پاها را دارند، به عنوان افرادی بسیار اسپرت و خلاق معرفی می شوند که ویژگی های رهبری دارند. همچنین، آنها به داشتن خلق و خوی در حال تغییر شناخته شده اند. و اغلب دلیل رفتار ناخوشایند آنها به خاطر تجربیات گذشته آنهاست که در بیشتر موارد منفی است. افرادی که دارای این نوع انگشتان پا هستند آنها به وضوح تکانشی هستند و به همین دلیل تمایل به استرس دارند. انرژی آنها مسری است و آنها عاشق ایجاد هرج و مرج فقط برای گرفتن گوشه چشم هستند. به طور خلاصه، بودن در اطراف آنها لذت بخش است و زندگی در اطراف آنها همیشه در حال وقوع است.

شماره 4- روانشناسی انگشتان پای آلمانی

در این نوع پا، شست پا پهن است، در حالی که بقیه انگشتان یکسان و هم قد هستند. افراد مبتلا به این نوع پا، دارای خلقی حساس، آرام و نسبتا قابل اعتماد هستند. با این حال، آنها با روحیه تجزیه و تحلیل و منطق، عمل گرا باقی می مانند و تنها بر قضاوت خود مبتنی بر یک بررسی معقول تکیه می کنند. آنها بسیار متفکرانه تصمیمات خود را پس از بررسی دقیق می گیرند. آنها برای سال ها در مورد تصمیمات خود فکر می کنند و گزینه ایده آلی برای حل مسائل و درگیری ها هستند. آنها ذاتاً عملگرا و صادق هستند.

شماره 5- انگشتان پای سلتیک

مانند پای ژرمنی، این نوع پا با انگشت دوم بلندتر و همچنین با انگشت سوم که نسبت به سایرین نیز بالاتر است مشخص می شود. افرادی که این ویژگی را دارند، فردی نادر در نظر گرفته می‌شوند، جاه‌ طلب‌تر و غیر عادی‌تر از دیگران در نظر گرفته می‌شوند. آنها اغلب با شخصیت غیر معمول خود متمایز می شوند، با منطقی شگفت انگیز مشخص می شوند، دوست ندارند با فانی های معمولی همزاد پنداری کنند و با طرز تفکر و تفکر زیاد خود برجسته می شوند. همچنین آنها اغلب برای تحمیل ایده های جدید و بدیع می آیند و راز آنها در توانایی دور شدن از افراد سمی و امواج منفی است که آنها را از رسیدن به رویاهای خود و رسیدن به هدف مورد نظرشان باز می دارد.