۰ نفر

نشانه های عاشق شدن چیست؟ / نشانه های علمی که حاکی از عاشق شدن شماست

۳ تیر ۱۴۰۱، ۲۲:۰۳
کد خبر: 647430
نشانه های عاشق شدن چیست؟ / نشانه های علمی که حاکی از عاشق شدن شماست

حتما شما هم در شروع یک رابطه با جنس مخالف، دچار احساساتی می‌شوید که برای‌تان جدید و از طرفی جذاب است. ولی شک دارید که حسی که پیدا کرده‌اید جدی و ریشه‌دار بوده و یک عاشق تمام عیار شده‌اید یا یک احساس گذرا و مقطعی، که فردا دیگر برای‌تان اهمیتی نخواهد داشت.

به گزارش اقتصاد آنلاین، با ما همراه باشید تا با نشانه های عاشق شدن آشنا شوید. آن وقت خودتان می‌توانید قضاوت کنید که کجای کار هستید.

۱. ناخودآگاه درباره‌ی کارهایی صحبت می‌کنید که می‌خواهید در آینده کنار هم انجام دهید! عجیب نیست که درباره‌ی فلان کنسرت که سه ماه دیگر برگزار می‌شود صحبت کنید یا درباره‌ی سفری که می‌خواهید تابستان پیشِ رو به شمال داشته باشید، چون او هم حتما تا آن موقع کنار شما هست و اینها را باهم تجربه خواهید کرد.

۲. وقتی می‌گویید «دلم برایت تنگ می‌شود»، به این خاطر است که واقعا حتی بعد از یک روز دوری هم دل‌تان برایش تنگ می‌شود. این جمله فقط محض دل‌خوشی نیست، احساسی حقیقی است که نشان می‌دهد او دیگر بخشی از زندگی شماست.

۳. مدت‌هاست که به روابط قبلی خود فکر نکرده‌اید. بالاخره ممکن است شما قبلا رابطه‌ی عاشقانه‌ای را تجربه کرده باشد، اما رابطه‌تان با او به‌قدری خوب است که نمی‌توانید و نمی‌خواهید خود را مشغول گذشته کنید.

۴. چیزهایی که معمولا از آنها بدتان می‌آمد، اکنون دیگر چندان بد به‌نظر نمی‌رسند، و چه بسا جالب هستند؛ البته اگر در کنار او انجام‌شان دهید. از ترن هوایی می‌ترسیدید؟ اما دیگر نمی‌ترسید، البته به‌شرط آنکه دست در دست هم داشته باشید و به هم قول بدهید که به جیغ‌ودادهای همدیگر نخندید.

در این زمینه بخوانید

۱۰ نشانه ای که خبر از عاشق شدن می دهد​

۵. برای او و به‌خاطرش ازخودگذشتگی می‌کنید. مسلما نمی‌خواهید مسئولیت‌هایتان را به‌خاطر او کنار بگذارید، اما اگر مریض باشد و از شما بخواهد به‌جای رفتن به سینما از او مراقبت کنید، با کمال میل این کار را انجام می‌دهید.

۶. وقتی روز سختی را پشت سر می‌گذارید، فکر کردن به او آرامش‌بخش است. در محل کار با مشکلاتی روبه‌رو شده‌اید که حسابی اعصاب‌تان را خرد کرده‌اند، اما فکر کردن به او موجب آسودگی‌تان می‌شود.

۷. وقتی کنار او هستید احساس امنیت می‌کنید. توصیف این احساس دشوار است، اما واقعا بهترین چیز دنیاست! انگار که در کنار او ممکن نیست هیچ اتفاق بدی بیفتد.

۸. وقتی با او هستید، خودتان هستید و نقش بازی نمی‌کنید. شاید قبلا تلاش می‌کردید او را تحت‌تأثیر قرار دهید، اما حالا از روبه‌رو شدن با او درحالی‌که شلوار راحتی پوشیده‌اید و پاچه‌هایش را در جوراب‌تان فرو کرده‌اید، مشکلی ندارید. حتی ممکن است در آشپزخانه مشغول زمزمه‌ی یک ترانه‌ی معمولی یا حتی مبتذل هم باشید، اما از اینکه او شما را در چنین وضعیتی هم ببیند، ابایی ندارید.

۹. مدام چیزهایی جلوی چشم‌تان می‌آیند که می‌دانید او دوست دارد. چیزهایی که تا پیش از این هر روز بی‌تفاوت از کنارشان رد می‌شدید، ناگهان توجه‌تان را به خود جلب می‌کنند؛ چون او دوست‌شان دارد.

۱۰. او اولین شخص زندگی شماست. وقتی اتفاق خیلی خوب یا خیلی بدی می‌افتد، او اولین کسی است که به سراغش می‌روید.