۰ نفر

آغاز انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد + لینک و دفترچه

۲ تیر ۱۴۰۱، ۱۹:۲۸
کد خبر: 647256
آغاز انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد + لینک و دفترچه

انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد اسلامی از امروز پنج شنبه ۲ تیرماه آغاز شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد اسلامی از امروز پنج شنبه ۲ تیرماه آغاز شد و داوطلبان شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد سال 1401 که براساس کارنامه سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده‌اند و علاقه‌مند به انتخاب رشته/محل‌های دایر در دانشگاه آزاد اسلامی هستند، می‌توانند با استفاده از کد دسترسی انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه سازمان سنجش از امروز پنج شنبه 2 تیر ماه تا ساعت 24 روز شنبه 11 تیر ماه  با مراجعه به سامانه ثبت‌نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی www.azmoon.org  نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند. داوطلبان باید ابتدا دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت و پس از مطالعه کامل نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. 

دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401

نکات مهم در انتخاب رشته:

توجه داوطلبان گرامی را به نکات ذیل جلب می‌نماید:

1- داوطلب گرامی جهت ثبت نام از آخرین نگارش مرورگرهای Google Chrome و یا Mozilla Firefox استفاده نمایید.

2- داوطلبان لازم است به منظور انتخاب رشته با استفاده از شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه اولیه سازمان سنجش آموزش کشور و کدملی وارد سامانه شوند.

3- پس از ورود به سامانه لازم است هزینه انتخاب رشته به مبلغ 1،160،000 ریال از سوی داوطلب پرداخت شود.

4- هر داوطلب می تواند حداکثر تا 100 کد رشته و محل را متناسب با کدرشته امتحانی خود انتخاب و به ترتیب اولویت ثبت نماید.

5- داوطلبان پس از انتخاب رشته و محل لازم است گزینه ثبت نهایی را انتخاب و نسخه چاپی رشته و محلهای انتخابی را از سامانه دریافت و تا زمان اعلام نتایج نهایی حفظ نمایند.

6- ویرایش رشته / محل های انتخابی تا پایان مهلت انتخاب رشته فعال بوده و داوطلبان نیازی به پرداخت هزینه مجدد به منظور ویرایش رشته و محل های انتخابی خود نیستند.